Ik vond BO3 vergeleken met AW een stuk minder ADHD-achtig. Het speelde wat rustiger. Echter vind ik dat hele gebeuren met blinkede pew-pews en van die vreselijke komkommer-outifts echt totaal niet passen. Ga terug naar de basis.
Vraag me af hoe MW1 ontvangen gaat worden. Het blijft toch vooral nostalgie. Denk dat heel veel mensen zonder dat ze het weten toch meerdere killstreaks gaan missen en veel customization. En als MW1 nu was uitgekomen zal het in de boeken gaan als content schaars.
Dit is toch gewoon een slimme zet kwa "marketing"? Activision is misschien niet overtuigd van Infinite Warfare (en ze zijn vast niet alleen) en plakken daar dan een heerlijke COD game bij. Compleet remastered door degelijke ontwikkelaars (Raven Software). Wil je COD4:R spelen? Dan moet je Infinite Warfare kopen. Als ze dit niet gedaan hadden denk ik ook niet dat Infinite Warfare een succes zou zijn geworden. Alles behalve.
Snap niet echt wat dat met mijn post te maken heeft? Zie veel "hype" over de remaster. Denk alleen dat het vooral nostalgie is en ben wel benieuwd hoe het ontvangen gaat worden.
Ik heb de verkeerde post gequote My bad. COD 4 is gewoon nostalgie. Datzelfde gevoel zal je met de Remastered versie echt niet krijgen. Zal een weekje leuk zijn ...
Ongeveer 3 delen te laat maar ik kan hier echt van genieten! Hopelijk gaat de gehele IP naar de kloten zodat ze verplicht weer eens geld moeten gaan investeren in een ECHT gruwelijk spel wat met liefde is gemaakt.
Niet te hart van stapel lopen. Iemand die vijf keer keer vreemd gaat krijgt ook niet een 6e kans zou je zeggen. Maar goed, hopelijk heb je gelijk.
Ach, het is nu meer een hype geworden om de trailer te disliken. Neemt niet weg dat ik nog steeds glad geen idee heb waar het nu over gaat of what the fuck er nou eigenlijk gebeurd. Chaotische trailer die eigenlijk niets laat "zien". Call of Duty is al een tijdje stervende maar door de verkopen en nu die micro-transactions in de vorm van Supply Drops blijft het geld toch binnenkomen bij Activision.
Die hoerige geldklopperij heb je met World of Warcraft ook, omdat Blizzard van Acti is. Als Overwatch straks lekker gaat lopen, dan krijg je die micro ongein ook. In WoW heb je dat in de vorm van betalingen voor het veranderen van naam, 8 euro, factie, 25 euro, server of race change, 15 en 20 euro. En als je een boost van level 1 naar 100 wil omdat je het nu wel weet, dan kost je dat 50 euro, onder het mom dat beginnende spelers er ongeveer 3 a 4 maanden over duren hun eerste char naar 100 te krijgen. Sub is namelijk zo'n 13 euro per maand, dus reken maar uit. Activision is gewoon een kut studio geworden en eerlijk gezegd vind ik ze nog erger dan Ubisoft.
Call of Duty moet even, net als Battlefield, terug naar de tekentafel. Zo zie je, dan komt er een prachtige game uit. Al betwijfel ik of Call of Duty ooit nog prachtig zal zijn..
Ik vind Ubisoft anders een prima studio. Jaarlijks nieuwe, unieke games vol innovatie. Kan je tegenwoordig niet gauw meer zeggen. Het is tegenwoordig deeltje 1, deeltje 2, deeltje 3. Dat hoeft niet altijd slecht te zijn, van mij mag bijvoorbeeld Destiny en Battlefield nog zat delen krijgen. All I try to say is they ain't creative anymore..
Van mij mogen ze al die 'creativiteit' juist laten varen. Gewoon een goede basic shooter, zonder allemaal flauwekul met plasma/laser/pakjes/upgrades etc. Enfin voor ieder wat wils.