1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft iemand hier tips voor een goed hotel in Zagreb? Liefst in het centrum!
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Japannnnnnnn @Fiasco @Matrix O-)
    September, 2 weken. Nog steeds geen idee waar en hoe, maar we gaan :+ 2 weken is best lang voor alleen Tokyo maar we zijn ook geen globetrotters. Nog tips zodat je wel veel van het land ziet maar dat wel kan combineren met een leuk hotel?
     
    L.A., Fiasco en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Alleen Tokyo? Zal even mijn guide/spots plaatsen morgen.
     
    Tim en Cookie vinden dit leuk.
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    In 2 weken is Tokyo prima met Kyoto te combineren
     
    L.A. en Cookie vinden dit leuk.
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    @Cookie
    Kom ik even op, twee weken in Tokyo is weinig, hangt er vanaf wat je wil/doet op een dag. Tweede keer in Japan was ik ook twee weken in Tokyo, nog lang niet alles gecheckt. En dan loop ik van de ene kant op een dag van Tokyo naar de andere kant. Ik zou vooral Japan Guide gebruiken en per district gaan kijken wat je leuk lijkt. Yamanote Line is een looplijn metro, komt bijna overal langs. Ik zou wel dagen gaan plannen wat je wil gaan doen in ieder geval.

    Persoonlijk raad ik Kyoto/Osaka en meer aan als je langer gaat, anders focus je per stad echt iets van 3/4 dagen, dat is way te weinig. Wel zou je een overnachting in Hakone kunnen doen. Zou je even moeten checken, maar is een prachtig gebied niet ver van Tokyo af. Qua hotel/hostel, ik zit altijd in Asakusabashi, goede verbindingen qua vervoer en heerlijke vibe. Weinig toeristen en langs het water is het genieten.

    [​IMG]
     
    Cookie vindt dit leuk.
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Super bedankt voor deze uitgebreide post, heel tof! We gaan ermee aan de slag!
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Iran was heel awesome.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    How did ya like the food? ;-)
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja heerlijk. Ik hou van flikker-alles-in-een-pan voer, dus dat zat wel goed.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Even snel:
    Tokyo:
    - In Roppongi Hills op het dak staan van de Moori Tower, super gaaf (vergeet die stomme Tokyo Tower die ernaast staat)
    - Een hele gave dagtrip is om de trein te nemen naar Nikko. Dat is wel ver.

    Ik had overigens ook een hostel in Asakusa: rustige, maar sfeervolle buurt.
    Een paar dagen in Tokyo inruilen voor de Shinkansen naar Kyoto en terug is zeker aan te raden. Je kunt Kyoto echt niet overslaan!


    Oh....en ik ga eind augustus / begin september ook! ;)
     
    Cookie vindt dit leuk.
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hier iemand ervaring met WOW Airlines? Low-cost uit Iceland. Ben way te laat met goedkope tickets voor LA en dit is enige goedkope mogelijkheid om in mei/juni te gaan.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet persoonlijk, maar ik zie die airline vaker voorbij komen. Volgens mij is die airline wel betrouwbaar. Via Ijsland of Noorwegen zijn super populaire routes om goedkoop naar de VS te gaan.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809


    <3
     
    Cookie vindt dit leuk.
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh wat is Japan toch vet he, verrassend veel gezien van het filmpje.

    @ Cookie, Robot Restaurant in Tokyo is een must! En bovenin het hoofdkantoor van Asahi zit een bar die voor iedereen toegankelijk is met een fantastisch uitzicht over de stad. Met goed weer zie je Mount Fuji ook liggen.
     
    Cookie, Matrix en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb een vakantie in de planning voor in Juli. 7 dagen Normandië met de bus. Alles zien daar zo'n beetje en overnachten in Caen. Ik wacht alleen even tot D-Reizen een nieuwe lading gidsen heeft, dan kan ik nog even kijken of er iets beters in staat.

    Als het Normandië word, dan reis ik met Kras. Iemand daar ervaringen mee?
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Vietnam gangers hier?
    Wil in september/oktober 3 weken door Vietnam reizen, liefst met een 125cc motor.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Iemand nog tips voor wat korte avontuurtjes in Europa? Ga sowieso Berlijn een midweek en zit te kijken voor Barcelona met friends. Maar wil ook graag een zonnige avontuur pakken met natuur en vooral bergen.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Slovenië! Ben net terug van rondreis Slovenië/Kroatië en het is een geweldig mooi land. Ljubljana is een hele mooie stad en je bent altijd omringd door natuur! Aanraders voor Slovenië: Vintgar kloof, Skocjan grotten en Soca river!
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Metelkova all night in Ljubljana :D
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik zit een week in een appartement een uur ten zuiden van Keulen en daarna een week vlak bij La Rochelle op de camping, ook een uur met de auto (onder Nantes maar dat is wat te ver weg), 300m van het strand.
    Weet iemand nog wat te doen in de omgeving?
    Zit een groot pretpark bij Keulen dus die staat sowieso ook op het lijstje.
    Zoek vooral culturele dingen, leuke bezienswaardigheden, musea, dierentuinen, dat soort dingen.

    Heb d'r wel zin in, heb 2 van die Lamzaccen (Lamzackken? :+) besteld, soort van lucht-zitzak dus ik ga ook lekker veel in de zon zitten :*)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2016

Deel Deze Pagina