Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    RIC. Hot damn.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Verschrikkelijk die gloryhunter successupporters die nu weer het hardst roepen. :F:

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Zal geen podium worden denk ik. Op Monaco is bijna geen ruimte om in te halen. Jammer maar kan gebeuren..

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Precies, hij moet zich nu niet gek laten maken en rustig blijven. Komen nog genoeg mooie dingen aan.

5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Met een goede strategie en goed omgaan met je banden is er nog best veel mogelijk lijkt mij. :) Meestal vallen er ook nog wel wat deelnemers uit, dus zeker nog geen verloren race.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sorry hoor maar dat wordt echt geen podium.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk ook niet dat die dat bedoeld. Althans dat hoop ik lol.
    In de punten komen zal al goed zijn.

8. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Podium niet nee, wel in de punten. :)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ligt er eren beetje aan hoe hij de eerste 2-3 ronden doorkomt. Kan hij daar wat mensen inhalen zijn punten nog wel mogelijk. Doet hij het rustig aan en ligt hij dan nog op 20 of slechter worden zelf punten lastig als er verder geen gekke dingen gebeuren

Ben trouwens wel benieuwd wat de teams qua pitstops gaan doen> Normaal is dit een 1 stopper maar ik denk niet dat ze dat met ultra (start) en dan naar supersofts gaan redden?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaan ze wel redden. Makkelijk zelfs.
    RIC heeft het helemaal super met zijn SS banden voor het begin van de race omdat die daarmee de snelste tijd deed in Q2.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dacht gelezen te hebben dat ze verwachten dat de ultra's zo een ronde of 15 mee gaan dus lijkt mij dan vrij lastig om de overige 55+ ronden op de supersofts te rijden. We zullen het morgen allemaal wel zien

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sowieso ook een rare keuze om Ricciardfo op de supersofts te laten starten. Enige voordeel wat je er van kan hebben is als er een kans op regen is dat je wat langer door kunt anders ben je denk ik gewoon in het nadeel tegen over Mercedes

oops op citeer ipv bewerk gedrukt

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je knalt ja. Mercedes zei donderdag nog dat ultra een halve race mee kan gaan. De Ultra is ietsje sneller maar verder is er niet heel veel verschil met de super softs qua slijtage en performance. Niet zoals een Super soft en een Soft.
    En vorig jaar deden ze daar ook rond de 40 rondjes op ( de SS) maar moesten ze toch een keer naar binnen voor de verplichte bandenwissel anders kan je nog een stuk meer rijden.
    Starten op SS is juist slim. Is toch bijna onmogelijk om in te halen en zoals ik zei is de pace niet zo heel veel minder. Geeft ze ook wat meer opties.

"With his tyres, Ricciardo not only has the prime starting position on a track where it is almost impossible to overtake, but he also has a chance to run a longer first stint than his main competitors.

"The plan was to go out on the ultra soft in the first run in Q2 and at least try and do a good enough lap with that," said the beaming Perth-born driver. "And then, we had the time on our side so we thought let's try and see what a super soft can do.

"We just feel maybe it opens up a few more options for the race tomorrow...."

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat je het onder normale omstandigheden het voor Mercedes vrij makkelijk maakt om met een undercut weg te komen Tot hun eigen stop zouden ze Ricciardo makkelijk bij moeten kunnen houden en wisselen dan op verse supersofts en zullen dus snellere tijden neer zetten dan Ricciardo. Ricciardo kan dan ook mee naar de pits gaan maar dan zal zijn eigen one stop een stuk lastiger worden en anders verliest hij gewoon zijn plek ben ik bang

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is dat undercut je in de groep weer gooit. Daarnaast was RIC zijn racepace beter dan de Mercedes in practice. :)

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ach ja we zien het morgen wel. Je kunt altijd wel van alles plannen maar vaak komt het in de race toch weer anders uit :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat morgen ook bijna zeker wel regenen of natte baan. Max start ook van de pits dus mag zijn setup ook veranderen.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Sowieso nat idd, en een grote kans op wat buitjes. Ongeacht wat Max doet gaat het een dikke race worden. Geen Mercedes dominantie, elke noob eraf bij het aanremmen na de tunnel (naar beneden, in de regen) en Max met waarschijnlijk een zachtere setup.

Race is om 14:00 ^

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is echt zeiknat. Porsche Supercup is net onder code rood afgevlagd. Veel crashes.

Deel Deze Pagina