Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Verdedigen van Max! _O_ Gelijk hoogtepunt van de race want voor de rest was het behoorlijk saai...

2. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Leuke start en leuk einde gezien. Verder misschien niet heel boeiend, maar sinds Max rijdt zit ik toch altijd op puntje van stoel hele race in de hoop dat er niks fout gaat.

Mooi dat hij ruim voor Ricciardo eindigt.

3. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Dat gevoel heb ik vandaag eigenlijk nooit gehad.. Zag er gewoon goed uit zonder overdreven risico's zoals wel in Monoca. :thumbs:

Volgend weekend ga ik echter niet durven kijken, vreselijk circuit! :+

4. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Tim en RaouLioo vinden dit leuk.
  5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heerlijk hoe Max Rosberg toch achter zich wist te houden. :cool:

RemcoM vindt dit leuk.
  6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Wel mooi dat Rosberg en Hamilton niet meer inhouden trouwens. Vorig jaar moeten we niet nog een keer willen.

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoop wel dat Rosberg zijn pace weer terug krijgt. Gun hem de titel wel.

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    @Rivanov waar blijft die exclusieve content (filmpjes) van Canada race?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Waarom? Kan niks in de regen, nooit top geweest in wheel to wheel battles, 0,0 humor, regels omtrent board-radio's zijn aangepast nadat hij om advies vroeg hoe hij een bocht moest nemen. Hij zit toevallig in een Mercedes... Ik ken er die ik het meer gun.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hamilton gun ik het ook niet. Kan wel rijden, maar is imo zo'n ongelooflijke arrogante kwal. Nog maar te zwijgen over dat kotsmoment met Justin Bieber, GP voor Canada.

Gek genoeg gun ik het Vettel nog wel een keertje, maar als Verstappen de upgrades krijgt die hij nodig heeft en snel ook, dan kan hij het kampioenschap ook nog aardig in de war gaan gooien.

Mede door de laatste paar GP's is nog totaal niet duidelijk welke kant dit op gaat. Saaie races over het algemeen, maar de titel strijd is onzeker en daardoor juist spannend i.t.t. de hoogtijdagen van Michael Schumacher... kuch 2004.

Ik kijk zeker uit naar zondag, maar meer nog naar de GP's die niet met idioot veel geld gekocht zijn. :)

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kampioenstrijd spannend? Lijkt me lichtelijk overdreven. Achterstand van ferrari en RBR op Mercedes is nog steeds ruim en heel veel extra upgrades gaan er gedurende het seizoen niet meer komen. Het zal een enkele keer voorkomen dat Mercedes niet wint door pech, crashes of fouten maar verder blijven ze dit seizoen nog oppermachtig.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Loop niet weer zo slap te lullen Yellow..

14. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Het meest irritante aan hem vind ik dat hij veel te goed heeft opgelet bij zijn perstraining eigenlijk. Hij zegt echt nooit wat hij denkt, alleen maar dingen die zo correct mogelijk zijn voor hemzelf en zijn team. Hij toont wat dat betreft nog minder emotie dan Kimi.

15. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Nouuuu hier ben ik toch wat optimistischer in. Canada is een echte powertrack en Ferrari was praktisch even snel als Mercedes, met Red Bull niet erg ver hierachter. Ik verwacht op banen als Hongarije, Singapore, Maleisië ect. echt wel een gevecht waarbij de Ferrari's of Red Bull's 'm kunnen winnen op eigen kracht en niet op falen van Mercedes.

@Racerblade01, ja klopt. Saaie drol is het. Mag hem ook niet haha.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Leuke race op zich, jammer dat Ferrari tactisch waardeloos is dit seizoen anders was het een stuk spannender.
    Wat ik overigens erg cool vond was het camera standpunt van de onboard van Grosjean, op die manier zag je de snelheid en de enorme bewegingen van zijn hoofd erg goed.

17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ja dat was inderdaad een heel mooi shot. Vnd Ricciardo wel tegenvallen. Lijkt een beetje last te hebben van de druk van Max tijdens deze race of hij kon niet omgaan met de lagere temperatuur en de banden want het verschil in rondentijden tov Max was veel groter dan in alle practicesessie's

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, Vettel gun ik het ook niet.
    Buiten de baan best aardige kerel misschien, maar in de auto maar een jankerd. Steeds maar klagen en vloeken als er iemand niet snel genoeg gehoor geeft aan een blauwe vlag.

19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Welke coureur doet dit niet?

Men vergeet nog wel eens dat coureurs in die auto zitten met hartslag 200 en adrenaline level over 9000. Dan kun je nog wel eens kortpittig reageren.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  20. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Precies dat! Hoort ook wel beetje bij topsport in het heetst van de strijd vind ik.

Deel Deze Pagina