De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    uche uche Real Madrid CL 2016 uche kuch

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    FC Twente heeft de beroepszaak gewonnen en mag in de Eredivisie blijven

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Belachelijk! 80 miljoen schuld, de boel aan alle kanten belazerd en dan een boete krijgen van 180.000 euro.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Begrijp er niets van, puur en omdat het alleen FC Twente is.
    Wat een zooitje.

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Precies, Iedere andere 'degradatie' club had de lul geweest. Verkoop dit maar aan Haarlem enz. En die waren alleen maar blut.

Mallakai vindt dit leuk.
  6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    KNVB.

Een grotere poppenkast bestaat er niet. Donderstraal toch op. De Graafschap mag eerst blijven en nu degraderen ze weer. Man man man.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dus mogen wij als Nederlandse clubs nu ook wanbeleid draaien en miljoenen schuld maken? Wanneer gaat Ajax of PSV Messi kopen? :cool:

Dat hele gedoe met categorieën is dus ook totale schijn, zo lang je maar een club bent met een achterban die groot genoeg is.

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    KNVB zet zichzelf voor lul en de totale Nederlandse competitie, het lijkt mij dat de gehele KNVB opstapt en dat daar ook schoon schip wordt gemaakt?

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Beetje kort-door-de-bocht .. maar misschien is een verandering noodzakelijk. Niet zozeer kwa personeel maar kwa beleid. Nee, fuck het, personeel is verantwoordelijk voor dit beleid.

Echt ... 180.000 euro betalen als "boete" voor een jaar (zelfs langer) frauderen. Prima oplossing.

Licentie-kwijt.
    Degradatie.
    FC-Twente jankt.
    FC-Twente wint.
    Eredivisie.

Echt. Sodemieter op. Schijt club.

10. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Voetbal... :lol:

Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jezus man, wat een schande dat Twente in de Eredivisie blijven mag na dit hele verhaal zeg. De conclusie is gewoon dat misdaad loont. Vuurwerk op het veld gooien kost de club €100.000 en jarenlang de boel bedonderen kost je €181.000. Al dat gejank vanuit Enschede heeft nog gewoon geholpen ook.

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Het KNVB beleid is echt te belachelijk voor woorden. Tijd dat ze eens goed in de spiegel gaan kijken en conclusies trekken. Hoe ze zaken omtrent het Nederlands elftal en Twente hebben aangepakt is echt reden genoeg om heel wat mensen (bert van oostveen) de laan uit te sturen.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik las het net ook. Heerenveen doet er alles aan om in de beste categorie te komen, tijd geleden, maar Twente mag doodleuk door gaan met ouwehoeren. Ik weet nog dat ze met Ajax een keer een aantal koeien lieten schijten op het veld van de Arena na zeer slechte zaken. Kunnen we dat nu ook niet doen met Twente? :mad:

14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik stel voor om maar 180.000 te reserveren en dan je gang maar te gaan.

Nu maar duimen dat het einde in september komt. Je mag 8x achter elkaar bij het meetmoment in categorie 1 zitten, bij de 9e maal ben je de licentie kwijt. Twente staat nu op 8x.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Door het crediteuren akkoord en garantiestelling van de Gemeente komt Twente volgens mij uit categorie 1

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ben er blij mee.

L.A. en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Geen een keus was de juist geweest denk ik.
    In de Eredivisie laten zitten is te mild, naar de JL is slecht voor die competitie en helemaal de proflicentie afnemen lijkt me wat extreem.

18. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Zit hier even naar de Copa America te kijken, de 'soccer experts' van Fox Sports US zeiden dat team USA wel kans had tegen Argentinië Nou; ze worden finaal weg gespeeld.

Nu is USA ook wel redelijk waardeloos met die Guzan op goal maar man man man wat is dat Argentinië een goed team zeg! Messi ook weer een assist van grote klasse en peert ook weer doodleuk en hard een vrije trap binnen.

4-0, zaterdag finale tegen Colombia of Chile

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt: 22 jun 2016
  19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Shit was dat vannacht al? Gaat Argentinië zo goed af dit toernooi, zou zonde zijn om in de finale te verliezen. Hopen dat Messi eindelijk eens een finale kan winnen voor Argentinië.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969

Deel Deze Pagina