1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fucking vet Hardwell die hardstyle draait.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hij sluit eigenlijk al best een tijdje bijna al z'n sets af met een hardstyle plaat en heeft ook al twee hardstyle platen zelf uitgebracht. Maar nu gewoon ff vier platen achter elkaar knallen. Was lekker hoor :cool:!
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Pfff TFD Amsterdam was mij even een mooi daggie zeg! Vorig jaar was het al super dik, maar nu was het nog net allemaal iets meer. Super tof opgezet dus!

    Mijn favoriete sets kwamen af van Armin en Afrojack. Die hebben echt hun eigen sound. Oliver Heldens helaas niet helemaal kunnen zien, maar klonk alsnog super tof vanuit het stadion.

    De minste vond ik toch wel Showtek en Hardwell. Waarbij Hardwell voor 3/4 jaren terug echt inspirerend was, klinkt het nu meer als dertien in één dozijn. Daarbij vind ik 'm ook weinig uitstraling hebben achter de decks. Maar goed, de meningen zullen verdeeld zijn als ik het hier zo lees :). Showtek heb ik nooit veel aan gevonden. Dat is beuk-muziek tot de max, maar daar blijft het ook bij.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Eerlijk gezegd vond ik zaterdag alles 13 in een dozijn. Doe mij maar een Sven Väth, Richie Hawtin, Kölsch of Carl Cox! Die draaien nog met echte platen. Je weet wel, die zwarte ronde dingen bij je opa in de kast.
     
    AnubisNefer en Scarlett vinden dit leuk.
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat kan je toch niet vergelijken met TFD djs.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Daar heb je gelijk in. Feit blijft dat als je de standaard EDM DJ's eenmaal gezien hebt, het elke keer hetzelfde is. Maar goed, dat zou je van hardstyle DJ's ook kunnen zeggen eigenlijk. Toch vind ik het daar altijd anders. Hardstyle is veel meer dan alleen de muziek. De samenhorigheid op hardstyle feesten is zo ontzettend veel sterker dan op menig ander feest, al helemaal vergelijken bij EDM feestjes.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Helemaal mee eens hoor, enorm cultuurverschil. Dat merk ik ook heel erg nu ik bij Q-dance zit. De hardstyle wereld overtreft de EDM wereld echt enorm.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Echt enorm ja. Één grote familie is het altijd op elk hardstyle feestje!
    Ps. Wat doe je bij Q? Zoeken ze nog mensen daar :whistle:?
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Afgelopen twee weken naar Thuishaven en Lakeside festival geweest. Wel eens leuk om te zien hoeveel lol je kunt maken op zulke klein opgezette feestjes in vergelijking tot de blockbusters in 't EDM-wereldje. Bovendien scheelt het ook veel in je portemonnee.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister een fucking lekkere dag op Awakenings gehad!! Wat werd er bij elke stage gruwelijk gedraaid zeg! Heerlijk weer ook en prachtige mensen!

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Awakenings..


    Je vergeet nog Dave Clarke en Chris Liebing.... ;-)

    Sven Väth, zwaar favoriet bij mij....
     
    SjaccoPopino vindt dit leuk.
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Was ook zaterdag bij Awakenings, zondag was de lineup iets beter ja maar was toch lekker knallen hoor.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Awake moet snel gaan innoveren, anders zie ik ze het tussen nu en 5 jaar plots heel lastig krijgen met al die kleinere festivals met dikkr line-ups en vette looks. Ben bang dat Awakefest het nieuwe Dance Valley en Decibel wordt (duurt nog even, maar geloof me).
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Chrisje is ook altijd heerlijk ja! Hoewel ik hem zaterdag op Awakenings voor het eerst minder vond...! Toen ff naar Nina gegaan en daarna lekker afgesloten bij Adam!!

    Vond het idd erg lastig kiezen tussen de zaterdag en zondag qua line up. Beide dagen hadden toffe unieke artiesten. Uiteindelijk was de zaterdag toch makkelijker met vervoer en vrij zijn. En gingen er meer vrienden de zaterdag.

    Hoezo denk je dat? Denk zelf niet dat de gemiddelde Awakenings bezoeker komt om een vet gave stage te zien. Dat boeit mij vrij weinig iig. Ik kom voor de heerlijke muziek en de geweldige goede setjes die er gedraaid worden!
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dyonko heeft wel gelijk. Het wordt de mainstream waardoor weer kleinerw mwer hipstere festivals opduiken die dan weer hip worden maar uiteindelijk ook mainstream en the circle continues.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zie techno nog niet zo heel snel heel mainstream worden.....hoop ik iig....Hoewel ik moet toegeven dat ik op Awakenings Festival helaas ook twee jochies met Gucci petjes en tasjes heb gezien.....:'-(:'-(
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    In de randstad is techno mainstream ;).
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ah ja, ik woon nog altijd in Maastricht. België eigenlijk dus. Hier is techno nog lang niet mainstream... :p
    Heb wel plannen om naar Amsterdam te verhuizen!
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Afgelopen weekend naar Sensation geweest omdat bepaalde vrienden daar perse heen wilde en zij gaan niet zo vaak naar festivals als ik. Maar wat een matig feest was dat zeg....Goed, ik wist van te voren dat het qua muziek niet m'n ding zou zijn, maar ik wist van eerdere keren dat ik geweest ben dat het qua show wel altijd heel tof is. Maar ook qua show vind ik het een tegenvaller dit jaar. En dan was er ook nog eens David Guetta, man man man wat draaide die slecht, commerciëler en saaier kan bijna niet. En dan ook nog eens in belachelijk slecht Engels (like, come on....je draait al jaaaaaren lang over de hele wereld, leer fucking normaal Engels spreken!) de hele tijd er doorheen schreeuwen. Zelfs de muziek stil leggen om een praatje te doen....WTF?! Nicky Romero was nog wel oké en Don Diablo draaide ten minste nog een beetje verrassend. Ben gelukkig voor Yellow Claw al weg gegaan, want de keren dat ik hun op een feest gezien heb was altijd drie keer niks. Wellicht was het feit dat ik compleet nuchter daar stond ook nog wel enigszins van invloed, maar normaal kan ik met de juiste muziek ook nuchter volledig los gaan! Ik heb iig alweer zin in het weekend, dan lekker naar Extrema Outdoor met oa Carl Cox, Danny Tenaglia, Kölsch, Loco Dice, Matthias Tanzmann, Route 94, Sluwe Vos <3!

     

Deel Deze Pagina