1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja had niet anders verwacht. Stapt op als partijleider. Die btw maar een zetel heeft in het parlement. Maar daar zat die toch niet in want hij zat in het Europees parlement.
    Waar die dus lekker blijft zitten nu. lol. Hoeft lekker niks te doen verder nu na al zijn beloften en kan weer lekker kan schoppen in het Europees Parlement en geld verdienen.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is inderdaad erg rustig voor een Geen Stijl artikel, maar er staat ook niet heel veel in. Het zijn vooral kanttekeningen over de besluitvorming, waar een erg goed punt wordt gemaakt over de snelheid waarmee de Kamer instemde. Maar wat betreft de inhoud wordt er nog steeds weinig gezegd.

    Hier een reactie van de Pensioenfederatie: http://www.pensioenfederatie.nl/act...IORP_II_onderhandelingen_naar_Kamer_1199.aspx
    Ook vrij summier.
    Met nog wat links naar meer Kamervragen.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, ik kan er niet zoveel over vinden. GS is nog wel even zo vriendelijk geweest om de verkiezingsbeloften op een rij te zetten, vooral de poster van VVD is weer mooi

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieve...actbreuk_van_de_politieke_kaste.html#comments

    [​IMG]
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Die mensen wens ik aids, zij hebben totaal niets te doen in hun leven.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Een Efteling communicatiemedewerker had een niet zo handige reactie gepost op Facebook:
    <blablabla, iedereen is welkom> "...het is ook niet alsof we zeggen dat alle schoonmoeders kwaadaardig zijn, of dat alle mensen met obesitas te veel papier eten."
    :lol:

    Ik voel me heel ongemakkelijk bij dit soort aantijgingen. In een wereld zonder racisme moet het óók mogelijk zijn om een karikatuur te tekenen zonder dat een hele groep er meteen aanstoot aan neemt. Monsieur Cannibale is een enorme vent die mensen opeet; zo iemand, die een eng sprookjesfiguur is, mag je toch wel een beetje aandikken? Dat is heel wat anders dan Carnaval Festival, waar werkelijk alle Aziaten en Afrikanen als debielen zijn afgebeeld.
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha geniaal.
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wat een onzin, racisme in de Efteling :lol:
    ..net alsof enkel de Afrikanen en Aziaten als debielen worden neergezet in Carnaval Festival.

    Niet zo janken mensen, straks staan de straten weer blank... :eek:
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ze zijn daar weer lekker bezig in debielen land, 11 agenten neergeschoten.
    Hiervan zijn er dus 4 overleden.



    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat mij nog wel het meest verbaasde aan het bericht is dat ze zijn neergeschoten door sluipschutters. Ik ken de wapenwet niet heel erg goed maar snipers zijn toch niet zo te koop in de winkel?

    Mbt het incident zelf: zeer treurig dat het gebeurt is. Echter hoe triggerhappy is de politie überhaupt in Amerika? Gebeurt dit echt alleen bij donkere mensen of worden alleen die incidenten opgepakt door de media.

    Nm: zelf al gevonden

    https://www.theguardian.com/us-news/2015/dec/31/the-counted-police-killings-2015-young-black-men

    edit: interessant opiniestuk:

    http://www.chicagotribune.com/news/...olice-shootings-black-men-20160707-story.html
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2016
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    @Kevf een sluipschutter hoeft niet per se een sniper rifle te zijn. Kan ook gewoon een assault rifle zijn (die je daar gewoon op straat mag dragen btw lol)
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En als iemand een wapen wil hebben krijg hij het toch wel, legaal of niet
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar zeg ik toch niks over?
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zaken die niet in de statistieken zijn terug te vinden: unarmed betekent blijkbaar ook proberen om het wapen van de politie te gebruiken of gevaar opleverend verzet bij arrestatie etc. Ook komen er meer zwarten om door stray bullets omdat deze vaker in buurten wonen waar de politie dan zit te vuren op de echte daders. Hier meer info: https://www.themarshallproject.org/2016/02/08/black-and-unarmed-behind-the-numbers#.g4c3tElfm

    Of hier: But now a new study has found exactly the opposite: even with white officers who do have racial biases, officers are three times less likely to shoot unarmed black suspects than unarmed white suspects (https://www.washingtonpost.com/news...e-shootings-but-the-results-may-surprise-you/)

    Er zullen best een aantal racistische politieagenten bij zitten, maar dat het hele politieapparaat zit te wachten op zwarte slachtoffers geloof ik niet.
     
    Gyrrack, L.A. en Kevf vinden dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kijk teveel films blijkbaar. Dank :+

    Thanks voor de url's @Nukem 007
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Precies. Het blijft alleen moeilijk te zeggen of iemand gekwetst is, net als dat het moeilijk te zeggen is soms of iemand echt moe is, ziek is, blij is, etc. Kan ook aangepraat zijn. Humor is heel belangrijk en laat je juist de dingen niet zo serieus nemen, een dikkere huid zou veel mensen goed doen, oprecht goed doen. De snellere weg is echter door dingen te gaan verbieden, mensen te gaan beschermen voor iets wat ze niet fijn vinden, maar dat lijkt mij niet de juiste.

    Iets wat ik wel zou verbieden is het recht om een wapen te hebben, zoals in de US nu, die gast in die auto had ook een wapen op zak toch? Alsnog gruwelijk fout om iemand daarvoor zomaar neer te knallen, maar als je daardoor dit soort situatie's kan voorkomen... waarom dan toch maar vast blijven houden aan die wapenwet?
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Zumpelvelder, Reckuuza, Killamonkey en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina