1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Godverdomme.
    Elke etappe zitten kijken.

    Nu zet ik hem uit. Kutzooi. Wat een grafbende
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Mag ik even vloeken?
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Lekke band?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Valpartij. Hoorde het op de radio. Nu voor tv. Hij is stuk. Virtueel roze kwijt en gaat 'm ook verliezen.

    Klapt heel hard op sneeuwmuur. Staat op dumpert
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2016
  5. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Respect dat die in deze zware etappe alsnog finisht. Als ik zo hard onderuit ga hoef je mij echt niet meer op een fiets te zetten.

    Etappe van morgen biedt nog wel kansen. Maar de vraag is in hoeverre hij lichamelijk letsel hier aan over gehouden heeft.

    Wordt wel een mooie etappe morgen, zin in!
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik kan wel janken. Kruijswijk gaat ook morgen nog minuten verliezen als je hem net in dat interview hoorde. Compleet gebroken, mentaal en fysiek. Sta je dan met je vierde plek en drie tweede plaatsen. Niks is het.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Weet niet of ik morgen nog wel wil kijken.. Ook al zou zijn lichaam nog enigszins goed herstellen en verder weinig last hebben van blessures, toch vrees ik dat hij nu met meer angst dan ooit die afdalingen in zal gaan wat juist weer voor extra fouten kan zorgen.

    Nibali is een meer dan goede klimmer, maar ook een geweldige daler. Denk dat die morgen de klus wel klaart!
    Chaves zie ik het niet waarmaken, tenminste niet als individuele renner. Straalt weinig overtuiging uit eerlijk gezegd.
    Kruiswijk, ben inderdaad ook bang dat ie nog eens heel veel minuten gaat verliezen morgen... =(

    Gewoon klote dan Nederlandse ploegen nou nooit eens voorbereid zijn op dit soort situaties. Geen mannetjes voorin die hulp kunnen bieden of wat dan ook.
    Heb je de sterkste man in koers, verliest die alsnog alles met één stuurfout. :'-(:'-(
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn er nog mensen die meedoen aan tour poules? Heb mijn team redelijk rond denk ik. Nog tips van renners (sprinters) die niet algemeen bekend zijn, maar dit jaar gaan knallen?
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik doe aan 1 betaalde poule via een collega en 1 gratis via https://www.scorito.com , ik kan evt een subleague maken als er animo voor is ?
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb mij ploeg ook compleet op scorito. Te veel over nadenken brengt meestal niks op. Met vrienden organiseren we voor tennis, voetbal en wielrennen altijd wel een scorito poule en diegene met meeste verstand ervan wint nooit. :+

    Sprinters heb ik daarom gewoon de gevestigde orde gepakt, greipel, kittel etc.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind sowieso dat er veel geld te besteden is dit jaar (of dat renners minder waard zijn). Moet eigenlijk nog 1 sprinter van 1 miljoen, zit aan Richeze te denken vanwege zijn goede resultaten in de ronde van zwitserland. Maar neem aan dat als hij de trein van kittel moet leiden, hij zelf niet in de top 10/20 gaat sprinten? en heb op dit moment rodriguez in me team, maar twijfel of ik hem moet wisselen met Alaphilippe?

    Dit jaar ook relatief weinig echt vlakke massasprints, dus heb minder echte pure sprinters en meer gasten als gallopin, van avermaet, hagen, kristof en uiteraard sagan.
     
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja inderdaad veel te veel geld. Ik had 2 kopmannen Contador en Sagan. Daarnaast allemaal leuke renners waarvan ik denk dat ze het goed gaan doen Vuillermoz, de gendt, slagter etc. Maar heb me team maar aangevuld met alle andere toppers omdat ik nog zoveel budget over had. Maar nu wordt het denk ik een minder leuke poule omdat iedereen toch alle toppers heeft...
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja zo was ik ook aan het kijken. Zat ook eerst met redelijk wat renners die niet heel mainstream zijn. Maar zoveel budget over dat ik toch veel omgeruild heb naar toppers. Scorito mag wat mij betreft volgend jaar echt de helft van het budget geven, waardoor je gedwongen ben maar 1 a 2 echte toppers te nemen, en daarbuiten creatief moet zijn met minder bekende renners.

    En moet ik Matthews of Kristoff nemen? lees er hele verschillende verhalen over, welke van de 2 is beter in vorm dit jaar?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2016
  14. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik kies voor matthews. Maar dat is om dat ik denk dat orica niet zoveel anders heeft om voor te rijden.
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb alleen nog een goedkope sprinter van 500.000 nodig, Dus zit te denken aan of Enger of Mclay?
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Kevf vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Doe zelf mee via ploegleider, alleen geen bal verstand van. Doe het puur voor de fun met familie.
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Contador kunnen we afschrijven :mad: Dan gaan we waarschijnlijk dus het nooit het epische duel Contador vs Froome vs Quintana op volle kracht kunnen aanschouwen.
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zolang er niets gebroken is hou ik hoop bij wielrenners.. :p
     
  20. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Hoe gaat het met je poule?
    ik sta inmiddels 132 maar er zijn een paar renners die ik niet in mijn poule heb maar wel een zeer sterke indruk maken. Rolland,Aru,valverde, Bardet, Van garderen.
    We gaan het aan het eind van de dag zien...
     

Deel Deze Pagina