[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net terug en z'n geur ding aangezet! Was een goede keuze. Heb er ineens 32 bij en een paar nieuwe. :)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ben pas vanmiddag begonnen op het werk even app gestart en meteen 3 gevangen haha. Daarna op de snelweg nog een paar onderweg en vanavond even in de buurt gekeken. Veel stops ook in de buurt. Maar ben pas level 4 dus kan nog geen gym enzo in.

    Wel benieuwd hoe dat gaat met teams straks. Heb nu 10 verschillende pokemons gevangen.

    - snap nog niet helemaal hoe dat met vangen gaat. Soms blijf ik op 1 plek en vang ik vanuit huis of werk een paar achter elkaar terwijl als ik buiten loop minder..?
    - Oh en wat zij die informatiepunten uit de buurt? Zie soms zo'n blok met een foto van iets uit je buurt maar wat moet je daar verder mee???
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan zit je op een spawn. Mazzel. Werk+ huis heb ik niks.
    Pokestops? Draaien voor items.


    Edit: damn. Net na werk dacht ik fiets even door de stad. Half uur tijd 50 stops. Nog wel aardig verspreid, maar goed :+ ideaal zo op de fiets en ben meerdere mensen nog tegengekomen die ook om 6 uur pogo aan het doen waren
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2016
    L.A. vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Hier is om de 20 meter een stop, scheelt als je in een stadje woont met 1000 inwoners :+

    Ook 4 gyms, dus genoeg te doen :+
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wat scheelt dan? Kleinere steden/dorpen hebben juist toch minder stops en gyms?
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    [​IMG]

    :'-(

    Gaan pokemon weg als je ze een keer hebt gevangen? Rond mijn werk nu echt helemaal niks meer te vinden lijkt wel
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [​IMG]
    Inmiddels halverwege level 15, lekker Weedles, Pidgeys en overige evolutie Pokémon aan het opsparen. Kenaupark, parkje achter Haarlem Centraal is erg populair en daar zijn veel stops met lures te vinden, incl twee waar je precies tussen kunt zitten. Gisteren zelfs een spot gevonden met drie pokestops in een rondje waar je ook tussen kunt zitten, dus als je geluk hebt en drie lures aan zijn... Had er met twee vrienden lures op gezet en binnen no time waren we met 30 man haha.
     
    Siemenn, Bidle, Saaslijer en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Kenaupark, die ga ik ook maar eens bezoeken dan. Ikzelf ben laatst in het Haarlemmermeerse bos geweest, en ga vanavond weer. Daar zitten ook een hoop mooie Pokemon verstopt:cool:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja daar moet ik ook heen! Ik hoorde dat daar veel Growlith's zitten. Misschien dat ik vanavond ook wel ga.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vanochtend stond er een Pikachu te wachten bij mijn voordeur. Eindelijk!

    Man, gisteren een avondwandeling gemaakt en aan het water zag ik een parkje met zes (!) lures naast elkaar. Eenmaal daar bleek het te krioelen van Pokémon hunters. 8) Deze stad is normaal helemaal dood vanaf 8 uur 's avonds. Gelijk een Lucky Egg ingezet en al mijn opgespaarde candies uitgegeven aan evoluties:
    12 pidgeottos
    3 medapods
    5 kakuna
    2 golbats
    1 raticate
    1 jolteon
    En huppa, van level 11 naar level 14.

    In totaal 48 verschillende unieke Pokémon gevangen.
     
    Siemenn, Daz en L.A. vinden dit leuk.
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben ook weer evolves aan het sparen, probeer er minstens 50 te hebben voordat ik een lucky egg gebruik.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, wat gaan jullie hard.o_O

    Qua ballen zit ik wel goed; op mn werk zijn er 5 stops waar ik 3 keer per dag langs moet.:+
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daar heb je niet eens genoeg tijd voor.. je kan er zo een 30 doen
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Kenaupark is inderdaad een top plekje! Ben ik regelmatig te vinden. Niet interessant qua rare pokémon maar het is een goudmijn voor Pidgey's een weedle's.

    Hier lukt dat wel hoor. Evolve duurt ongeveer 30 seconden, dus in theorie zou je er 60 kunnen doen. Pak alleen vaak ook tussendoor de stops om wat ballen op te pikken.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Is er nut om heel veel van dezelfde pokemon te hebben? Ik kom namelijk om in Rattata en Pidgey's :+
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Alleen om te levelen. Je krijgt voor elke evolve evenveel XP (500), daardoor is het een stuk aantrekkelijker om pidgey's te evolven (12 candy) dan Pidgeotto (50 candy). Het levelen van Pidgey's, Weedle's en Caterpie's is dus de ideale manier om snel te levelen.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja! Want Pidgeys evolven met 12 candies en iedere evolutie geeft veel XP. Allemaal evolven in Pidgeottos en die weer transferen zodat je die candy kunt inzetten om méér Pidgeotto's te maken.

    Ratatas evolven met 50 candies, dus dat is minder lucratief.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ratata's zijn 25 candy, niet ideaal maar nog wel de moeite waard. Voornamelijk omdat er zoveel rondlopen.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb 175 Ratata candy dus die ga ik sowieso ook gebruiken wanneer ik een lucky egg pop.
     

Deel Deze Pagina