Ik zou graag maatregelen zien die de Islamisering van Europa tegengaan.
- Immigratie stop uit islamitische landen: Laten we eerst aan de slag gaan met de integratie van de huidige moslims in Nederland. Niet te veel hooi op de vork nemen.
- Mensen met meerdere nationaliteiten die de wet ernstig overtreden hun burgerschap afnemen: Ik zou willen dat we dit met alle criminelen konden doen eigenlijk maar dit kan helaas alleen met mensen die een dubbele nationaliteit hebben. Juridisch gezien kan je niet iedere zware crimineel verbannen helaas.
- Afschaffing van religieuze scholen: Spreekt voor zich en het is echt belachelijk dat dit nog mag in een seculier land. Ieder kind heeft recht op goede educatie en ik als niet gelovige zie dit als een vorm van kindermishandeling. De overheid bepaalt al dat thuisscholing niet mag in Nederland omdat er dan geen controle over educatie plaatsvindt. Ik vind het dan ook niet raar als de overheid ook meer inspraak krijgt over de lesstof van scholen.
- Geweld tegen homos, ex-moslims en antisemitisme veel harder aanpakken: Mensen die als moslim zijn geboren/opgevoed maar afstand doen van hun religie is iets wat ik toejuich. Helaas gebeurd dit niet vaak. De reden is hiervoor angst... De Islam lijkt hierin een beetje op de Mafia. Iedereen die eruit stapt wordt geliquideerd. De veiligheid van ex-moslims wordt enorm onderschat. Dit is de grootste reden waarom vele Nederlanders al lang afstand hebben genomen van hun christelijke levensovertuiging en Moslims nog niet.
Over hoofddoeken, burkas en besnijdenissen ben ik nog niet helemaal uit. Ik ben van mening dat het niet gepast is dat de overheid zich hiermee bemoeit.
Dat soort mensen moeten deze video eens kijken. Ook geschikt voor SJW's zoals Lord Armada.
Laatst bewerkt: 25 jul 2016