1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Uitmuntende analyse die slaat als een lul op een trommel!
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wow, grootste massamoord in Japan sinds WOII en Geel komt met deze aids. Wow.

    Gehandicapteninstelling. Die konden zich niet verdedigen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2016
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453


    Dit is toch ook wel triest. 'Trump is a bully', dus stem op Hillary die stiekem al de hele tijd gesteund werd door de partij (ten koste van hemzelf).
    Cruz toonde tenminste wel karakter.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach dat is toch altijd; voordat er een duidelijke winnaar is, is de ander niet geschikt, wordt er met van alles gegooid en gezegd, maar zodra er een duidelijke winnaar is, dan staan ze er ineens met de volle 100% achter.

    Cruz is wat dat betreft dan ook de eerste die dat niet doet. Maar die heeft dan ook Trump als winnaar van de Republikeinen.....

    Die is zowat een beetje hetzelfde als Wilders hier wat dat betreft....uitspraken waar ergens diep verborgen wel een kern van waarheid in zit, maar zo gebracht dat het gewoon lachwekkend is.
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558


    Jij denkt dat een mede-democraat nog verder van Sanders staat dan Trump?
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vóór de gelekte emails was er niks mis mee geweest ja. Nu blijkt echter dat Sanders achter de schermen werd tegengewerkt door zijn eigen partij en dat Hillary daarbij ook niet helemaal zuiver was. Na de leaks stapt de voorzitter van de DNC op en wordt meteen opgenomen in Hillary's campagne. Als je haar vervolgens gaat endorsen heb je geen ruggengraat en is het maar beter ook dat hij geen kans meer maakt.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hij doet het niet vrijwillig he :p. Krijgt gewoon duiten er voor. Hij kan toch geen president meer worden, dan maar beetje lobby'en. Daarnaast heeft hij als ras democraat liever een democraat dat een republikein. Snap het gehuil echt niet.
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je bent op de hoogte van de leaks? Er is hem een mes door zijn rug gestoken door zijn eigen partij (en Hillary) en dit keurt hij goed? Zie je nou echt niet hoe fout dat is? Dit heeft verder niks met politieke ideeën of met Trump te maken, maar gaat om iets van zelfwaarde. Dat heeft hij blijkbaar niet.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dit heeft juist te maken met politiek... Je nu tegen de partij keren ivm zelfwaarde heeft niks te maken met politiek ;).
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee hij moet hier minder posten...
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik hoop dat Trump wint. Fuck Hillary.
     
    Servantes, Tim, Tyrant en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wilde het nieuws nu voor een tijdje negeren, maar dat gaat lastig wanneer MSN je start page is. Het gaat serieus nergens meer over. Sinds Nice is het nu echt elke week raak en zelfs meerdere malen in een week. Hoe kan dit ineens? Want zeg maar als ik het mis heb, voor Nice en na Brussel was het een aardig tijdje rustig in Europa toch? Wanneer is genoeg gvd genoeg, waarom altijd die onschuldigen pakken...man man man ongelooflijk. Please laat ons landje dit bespaard blijven.

    En Japan....te bizar voor woorden gewoon. Een opvang voor gehandicapten? Really? REALLY? Mag zo'n persoon (monster) alle ziektes krijgen die er maar zijn, jezus man.

    En nu net...

    AFP news agency ‏@AFP 42s43 seconds ago
    #BREAKING Shots fired at Berlin hospital: police

    Ok doei, i'm out!
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee blijf! Het is juist heerlijk rustig hier in NL <3
     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is een feit. Maar ik vraag me wel echt af waarom alle andere landen in Europa dit bespaard blijft. Begrijp me niet verkeerd aub, het is te hopen dat dat ook niet gebeurd. Maar het valt op.
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dit gebeurt overal door heel Europa hoor. :)
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik snap zijn bedoeling, maar het ondermijnen van het politiek proces en de democratie goedkeuren vanwege angst voor Trump vind ik erg zwak.

    Maar Assange kondigt weer nieuwe leaks aan dus wie weet wat er nog gaat gebeuren. De Republikeinen zullen zich ook wel voor de kop slaan dat ze in deze verkiezing met Trump opgescheept zitten, met een fatsoenlijke kandidaat hadden ze nu de winst al binnen.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha het zijn echt 2 dramatisch droevige kandidaten idd. Persoonlijk denk ik dat we beter af zijn met Trump.
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon een domme republikeinse lul als president. Heerlijk! Als ik Amerikaan was geweest had ik natuurlijk een andere mening maar dat ben ik gelukkig niet. :+

    Ironisch genoeg vind ik de buitenlandse politiek van Hillary zorgwekkender dan het macho gedrag van Trump.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2016

Deel Deze Pagina