1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, dat ben ik eigenlijk wel met je eens.
    Trump is een 'eigen volk eerst' kind of guy...en soms heb je dat gewoon even nodig om eens orde op zaken te stellen....dat geld voor elk land.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja precies. Clinton vind ik vooral eng vanwege haar visie op buitenlandpolitiek. Die wil waarschijnlijk weer het hele Midden-Oosten naar haar hand zetten.

    Trump denkt meer financieel. Die denkt, wat nou als ik meer ga samenwerken met Rusland, daar worden we allemaal beter van.
    Het is natuurlijk jammer dat hij dan weer wat andere mindere puntjes heeft... :p En gewoon niet representatief is voor het machtigste land ter wereld.

    Wat ik ook wel tof vind is dat Trump geen poppetje is van fundraisers en gigantische multinationals.
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    En Hillary heeft nog nooit een Stone Cold Stunner gekregen

     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Trump denkt ik heb nucleare codes. Het zou zonde zijn om ze niet te gebruiken. If I cant sell them better use them. Doeltreffend en effectief. :^)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wat een onzin.
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Tot op zekere hoogte, uiteindelijk wonen we allemaal op planeet Aarde. Ben bijvoorbeeld benieuwd wat zijn standpunt is qua natural resources en milieu, dat zijn toch zaken die we als wereld samen moeten controleren, anders is iedereen uiteindelijk fucked.

    Democraten zijn op dit moment wel belachelijk in de VS, zeker met het ondemocratisch schofferen van Bernie Sanders, vervolgens de reactie dat Russische hackers achter informatie-lek zitten (:D) en nu moet Obama het als publiekslieveling samen met Michelle voor Hillary gaan rooien... Daarnaast zegt Wall Street's financiële steun aan Hillary eigenlijk ook al genoeg:
    [​IMG]
     
    L.A. vindt dit leuk.
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453

    :+
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hehe, dat klinkt niet veelbelovend, al is global warming natuurlijk niet alomvattend voor een gezond milieu of het behoudt van bepaalde natural resources. But still.. het blijft een keuze tussen twee mongols helaas..
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    It happend.
    Jabhat al-Nusra formeel geen al-Qaida meer. Nieuwe naam: Jabhat Fateh al-Sham.
    Ik denk dat dit vanuit het oogpunt van Nusra/Fateh al-Sham een slimme zet is. Ik ben benieuwd naar de dynamieken die er nu gaan ontstaan.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557

    Ik gok dat ze elkaar nog steeds allemaal willen afmaken.

    Hoe slechter het met IS gaat hoe meer er van dat tuig hierheen komt btw.
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik doelde op zaken zoals de positie van Jabhat Fateh al-Sham in Syrië, wat voor betogen je krijgt als de organisatie doelwit wordt van westerse bombardementen, etc.

    Waar baseer je dat laatste op? Onderbuikgevoel? Het zou natuurlijk goed kunnen, maar het is inmiddels wel erg lastig om IS te verlaten. Geëxecuteerd worden door IS zelf omdat het je daar te heet onder de voeten wordt is eerder regel dat uitzondering. Als men er wel in slaagt om te vertrekken is het overigens ook denkbaar dat een deel zal overstappen. Dat zag je ook toen ISIS opkwam en ineens aantrekkelijker werd dan al-Nusra. Veel Nederlanders en Belgen die eerst bij al-Nusra zaten stapten vervolgens over naar ISIS. Het omgekeerde scenario straks is niet ondenkbaar.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2016
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hebben ze nu een andere naam omdat ze denken dat VS en Rusland dan geen bommen op ze gaat gooien? lol
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je niet beter weet kan je ook denken dat het over normale bedrijven gaat. :+
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    http://nos.nl/artikel/2121667-fbi-nederlaag-is-betekent-meer-aanslagen-in-westen.html

    Daarnaast hoeven ze IS niet te verlaten om hierheen te komen he. IS stuurt al memo's rond dat de strijd lijkt verloren. Regeringstroepen hebben bijna West en Oost Aleppo samengebracht en de stad omsingeld. De SAA win echt ziek terrein.

    [​IMG]
    Mooi om te zien. Dit kan onder Nusra/SDF/IS echt niet.

    Ondertussen bombarderen US en Frankrijk de stad Manbij, waar momenteel alleen burgers zitten... Om misselijk van te worden. Dit gedrag leidt alleen maar tot geradicaliseerde moslims die aanslagen in Frankrijk willen plegen dus. Laat US zich lekker terugtrekken of eens goed samenwerken met Rusland ofzo.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 30 jul 2016
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    ben benieuwd...
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sorry, zat alleen naar die lekkere chick te kijken in het begin.:9
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Serieus, een arrestatie van Clinton zou perfect zijn.. Dan kan Sanders alsnog naar voren worden geschoven en die verslaat Trump met 2 vingers in z'n neus.
    Hoe ik het zie:

    Trump = Civil War
    Clinton = World War


    Die Hilary is gewoon hypocriet, vals en niet te vertrouwen. Beloven dat je zorg goedkoper wil maken, maar je grootste sponsoren zijn farmaceutische bedrijven... Om van haar wapengeilheid maar te zwijgen. Die Democratic bijeenkomst afgelopen week leek eerder op een Republikeinse conventie dan een democratische :')
     

Deel Deze Pagina