Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh ik had het eigenlijk over de slicks. Slijtage is wel een gevoelig punt met de slicks. Te veel en je zit met coureurs die als nog gaan inhouden waardoor je helemaal niet meer gevechten gaat hebben op de baan. En te weinig en je ziet niks meer terug in de tactiek. Lijkt me een lastig ding als de slick in combinatie een 2017 spec compleet anders performed dan dat hij nu tijdens de tests doet op een 2014 spec wat slijtage betreft. Maar ja, ze kunnen niet anders, dus ze komen er wel uit. :+

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    2014 spec? Het is in de basis een SF15-T met veel lompere vleugels en skirts om de 2017 levels van downforce te simuleren.

3. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Aah ok dan. Las ergens anders dat het om een 2014 spec ging maar dat klopt dus niet gelukkig. Beterrr.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het geen gezicht die enorme achterbanden.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pics van de RB vandaag. Had verder geen andere aero.

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Vette onboards van Hockenheim

Alexknl vindt dit leuk.
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Was te verwachten, denk dat niemand Hariyanto zal missen :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat denk ik niet idd. Maar moet zeggen vond hem het niet slecht doen. Iedereen verwachte dat Wehrlein hem helemaal weg zou rijden maar dan is eigenlijk niet echt gebeurd.

10. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ocon hoeft geen verbetering te zijn, die rijdt geen deuk in een pakje boter in de DTM dit seizoen.

RaouLioo vindt dit leuk.
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verder is het best "gevaarlijk" om te doen. Tenzij die al zekerheid heeft op een stoeltje volgend jaar bij Renault. Maar als dat niet zo is. Dan kan het wel lastig worden voor hem.
    Je komt in een team en tegen een teammate die al een half jaar in die auto raced. Die heeft duidelijk een voordeel en kan alleen maar negatief voor je uitpakken als je iedere race minder presteert dan hem. Waar dan Renault misschien gaat nadenken van. Hmm misschien is die niet zo heel goed toch. Je kan zeggen. Dan kan die race ervaring opdoen en voelen hoe het racen in die auto's is.
    Maar ja. Volgend jaar zijn het totaal andere auto's.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In kwalificaties zat hij idd regelmatig voor Wehrlein maar in de races kwam hij imo toch echt te kort.Maar goed de beslissing heeft natuurlijk minder met zijn presteren te maken dan met de financiën

Laatst bewerkt: 10 aug 2016
  13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Werhlein zat er wel vaker voor inderdaad, maar als je nagaat dat Wehrlein DTM kampioen is dan had ik dat gat wel een stuk groter verwacht.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat idd.

15. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    En Albers reed heel veel deuken in de DTM ;)

Ocon is rookie F3 en direct daarna rookie GP3 kampioen geworden. Beetje des Frijns. Daarnaast maakte hij het Verstappen soms knap lastig in de F3. Het is echt 100% een verbetering ten opzichte van Haryanto. Ik verwacht dat hij Wehrlein voor het einde van het seizoen de baas zal zijn.

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Soms? Hij heeft Verstappen gewoon verslagen. Ik heb wel vertrouwen in Ocon eigenlijk. De naam Frijns voorbij zien komen doet me altijd nog een beetje pijn trouwens :mad: Wat had ik ook die graag in de F1 gezien.

17. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Qua resultaten wel ja. Maar qua pace was Verstappen de betere. Zeker in de 2de seizoenshelft. Maar Ocon was eigenlijk de enige die constant in de buurt kon blijven.

18. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ken zijn historie wel, ja. Maar hij heeft gereden voor respectievelijk Prema en ART, die al jaren de baas zijn in de betreffende klasses. In beide seizoenen had hij erg zwakke teammaten en nog was hij niet dominant in beide series. In F3 was Verstappen eigenlijk gewoon beter, maar Max verloor te veel punten in het begin van het seizoen door pech en onervarenheid. Daarnaast zijn F3 en GP3 wel een beetje de net niet klasses, er zijn er een hoop die goede resultaten hebben geboekt in die klasses en vervolgens in Formula Renault 3.5 of GP2 de middelmaat niet ontstijgen, en op basis van dit DTM-seizoen zou het een compliment voor hem zijn om hem middelmaat te noemen.

Haryanto wordt ook echt onderschat, was een best aardig coureur in GP2 en heeft Wehrlein nu en dan flink onder druk weten te zetten. Ik geloof er helemaal niks van dat Ocon Wehrlein gaat verslaan.

19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik kijk totaal niet naar zijn DTM seizoen. Tourwagens en formule auto's zijn niet te vergelijken. En wat hij in zijn formule-loopbaan gedaan heeft is gewoon bijzonder knap. Goed team of niet, hij heeft wel de niet-rookies Giovinazzi en Blomqvist e.d. verslagen, die ook bij een goed team reden, en teamgenoot Fuoco was een 'hot prospect', met de nadruk op 'was', mede dankzij Ocon.

En in contrast met Haryanto: die werd in zijn 2de GP3 seizoen slechts 7de. Was in de GP2 ook maar mwah mwah. En Wehrlein heb ik nooit als een toptalent gezien (Ocon wel) dus daarom verwacht ik dat hij de betere zal zijn richting het einde van het seizoen.

20. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046

Deel Deze Pagina