De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Is niet heel vreemd als je dat ziet voetballen zo

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    WTF Feyenoord. Lekker begin! :D

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Kan vervelender ja.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Klaassen :D

Edit: Natuurlijk kon het niet lang leuk blijven :')
    Hoe kan de verdediging van Ajax zo slecht geworden zijn?

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Verdediging was altijd waardeloos, maar goed als je een middenveld heb met Bazoer, Gudelj en Klaassen kun je ook niet verwachten dat de verdediging alles op lost.

Riedewald weer achterin.. tja wat wil je nu Bosz, zet hem gewoon een linie naar voren.
    Pleur die klote servier eruit.

Cillessen is het echt helemaal kwijt, 0 rust, doet ook maar wat.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Was jij niet degene die helemaal blij was met Bosz tov Frank? :+

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, Frank de Boer en zijn voetbal heb ik nooit gemogen maar dat was omdat hij zelf ook niet wist wat hij deed.
    Bij Bosz had ik wel een idee erachter verwacht, lijkt wel alsof er een virus rond dwaalt bij Ajax dat je maar wat gaat doen.

Zonde.

Dijks moet lekker gaan American Footballen, ziet er niet uit die voorzetten.

Laatst bewerkt: 7 aug 2016
  8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
  9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Die Gudelj is toch hooguit suptop niveau (AZ, Vitesse, Heerenveen) ? Nooit begrepen wat Ajax in hem zag.

Met deze middenveld gaan we het niet redden.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik zou me echt kapotschamen als ik een speler van dit team zou zijn.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ajax heeft eerherstel, maar toen ik de naam Gudelj zag staan dacht ik ook even: Was bij AZ gebleven, of naar Heerenveen verhuisd.

Heerenveen ook weer een lekker k...u...t... kut begin. Gelijk de eerste rode kaart al te pakken en 2-1 achter, dat word die laatste tien minuten nog wat.

Ik heb nu al geen zin in Studio Sport, maar ga toch maar de beelden zien om een beter oordeel te kunnen vormen. :)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lul niet zo slap joh. Frank had wel degelijk een plan en wist wat hij deed. Hij probeerde echter ook vaak nieuwe zooi uit, omdat het voetbal niet om aan te zien was. Dat was ook zo en het was vaak ondermaats, maar Frank zag wel wat hij met een team kon en aangezien dat steeds minder werd, zorgde hij ook voor meer vastigheden en afspraken in de verdediging. De nul houden ging voorop en daar moest het hele team aan werken. Het voetbal is weliswaar een heel stuk verbeterd, maar de knullige doelpunten zijn toch wel bewijs dat Frankie het bij het juiste eind had.

Ik verwacht nog veel knullige kuttegendoelpunten dit jaar.

@ExquisiteSteez *dit

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heerenveen 2-2 WTF!!! _O_8):D

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee, die discussie heb ik al 100x met jou gevoerd, ik wijs je op al mijn vorige posts over Frank.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :')

Frank wist het allemaal niet en nu de verdediging bij Bosz een gatenkaas is, is het een virus... Dat noem ik geen discussie hoor, maar slap geouwehoer.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb het over de ideen van Bosz, Riedewald weer een linie naar achteren nadat hij op het middenveld het veel beter invult dan Gudelj? Klaassen die veel te diep staat.
    Het is gewoon weer same old same old, Frank de Boer opstelling.

Frank wist op een gegeven moment inderdaad niet meer wat hij aan het doen was, nogmaals kijk onze vorige discussie erop na misschien dat je het dan nog begrijpt ipv slap geouwehoer te noemen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Bosz nu al veroordelen terwijl die net Frank de Boer heeft opgevolgd. Super sterk verhaal. 8)

Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb het puur over zijn ideen van Bosz met spelers, die begrijp ik gewoon niet.
    Bosz is voor mij nog steeds de juiste man op de juiste plek, maar hij moet niet meer raar gaan doen met spelers die niet op bepaalde plekken horen en durven spelers eruit te gooien.
    Hier had hij bij Vitesse ook geen moeite mee.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Riedewald terug is omdat Viergever een kut is. Klaassen is kut in opbouw, voorzetten komen niet aan, maar is tegelijkertijd altijd wel een goede afmaker geweest en iemand die met regelmaat scoort en aanjaagt. Het is eigenlijk een speler die beter verkocht had kunnen worden, maarja hij is er nog en hij is gewoon een matige middenvelder eigenlijk. Heeft veel meer potentie als schaduwspits.

Het is gewoon een ploeg met best goede spelers, matige spelers en ook een aantal beperkte spelers. Dat is zoeken. Voor Frank, maar nu ook voor een andere trainer.

En je weet ook niet welke opdrachten of belangen er bij komen kijken. Bosz gaf zelfs aan dat een Zivkovicz (dacht ik) niet bij de wedstrijdselectie zat "omdat hij niet op een lijstje stond"

Deel Deze Pagina