Ai ik was in der veronderstelling dat Bounty Hunter gewoon een extra gamemode náást Attrition zou zijn maar daarin heb ik me dus vergist. Jammerjammer. Een beetje een karige mode, waar de AI's maar op een paar plekjes spawnen en het nog steeds niet echt loont om de hele map door te springen.. Het vechten wordt nu kunstmatig rond een paar plaatsen in de map gecentreerd i.p.v. dit natuurlijk te laten ontwikkelen.
Ik ben bang dat ik me verder aan moet sluiten bij wat @Hybrid hierboven schreef. Het oude TF1 gevoel heb ik nog niet gevoeld helaas. Misschien ook omdat de map in deze techtest niet echt wallrun-mogelijkheden biedt waardoor het automatisch al veel meer COD-achtig wordt.
EDIT:
Hmm, hij vat het wel aardig samen..
bron (er staan wel maar slimme zinnen daar..)
https://www.reddit.com/r/titanfall/comments/4yjvwk/bounty_hunt_has_replaced_attrition_and_is_the/
en hij ook.. ;(
https://www.reddit.com/r/titanfall/comments/4yiaga/i_played_6_games_of_bounty_hunt_and_i_got_one/
Laatst bewerkt: 20 aug 2016
Nightbringer vindt dit leuk.