Training geprobeerd, en t bestuurd wel lekker soepel......doet me veel denken aan die ene oohh zo bekende shooter (je weet wel die ene ) Nu wil ik online gaan, maar ik zit al 5 minuten naar het connecting schermpje te staren. Heb deel 1 nooit gespeeld dus ben benieuwd.
Hmm. Het Titanfall gevoel is weg. Om een of andere reden speelt het minder vloeiend. Het voelt zwaarder. Weinig wallrun opties ook waardoor je iedereen met een grapple hook zit en op daken zit. In TF1 waren de wallrun opties zo heerlijk duidelijk dat iedereen het deed. Mis de bots ook en het hacken. Customization is wel prima. Dit is zeker niet alles maar is al veel meer dan TF1.
Precies dit, dit gevoel heb ik nu dus ook een beetje. Die hook is tof maar ik moet nu echt teveel nadenken bij wat ik doe, terwijl ik dat totaal niet had ik deeltje 1. Later dit weekend nog maar weer een paar x spelen, al heb ik er ook totaal geen probleem mee om alleen nog maar Overwatch te spelen.
Nou ja Hardpoint en Pilot vs Pilot hadden bots in deel 1. En nu niet meer. Bounty Hunter is de nieuwe Atrition maar dan helaas slechter. Dus 2 van de 3 gamemodes hebben geen bots waar ze dat eerst wel hadden. Ben ook geen fan van hoe ze de Titan timer (het gebrek daarvan eigenlijk) hebben aangepast. Nu is het meer gebaseerd op een killstreak ipv een timer die je door punten te halen omlaag kon brengen. Dat was super in TF1. Nu is er een erg gebrek aan Titans in een game genaamd Titanfall. Had toen straks een potje waar ik de enige was die een Titan drop had.
Ai ik was in der veronderstelling dat Bounty Hunter gewoon een extra gamemode náást Attrition zou zijn maar daarin heb ik me dus vergist. Jammerjammer. Een beetje een karige mode, waar de AI's maar op een paar plekjes spawnen en het nog steeds niet echt loont om de hele map door te springen.. Het vechten wordt nu kunstmatig rond een paar plaatsen in de map gecentreerd i.p.v. dit natuurlijk te laten ontwikkelen. Ik ben bang dat ik me verder aan moet sluiten bij wat @Hybrid hierboven schreef. Het oude TF1 gevoel heb ik nog niet gevoeld helaas. Misschien ook omdat de map in deze techtest niet echt wallrun-mogelijkheden biedt waardoor het automatisch al veel meer COD-achtig wordt. EDIT: Hmm, hij vat het wel aardig samen.. bron (er staan wel maar slimme zinnen daar..) https://www.reddit.com/r/titanfall/comments/4yjvwk/bounty_hunt_has_replaced_attrition_and_is_the/ en hij ook.. ;( https://www.reddit.com/r/titanfall/comments/4yiaga/i_played_6_games_of_bounty_hunt_and_i_got_one/
Speelt niet slecht dit, maar het doet me niks......houd het lekker bij Battlefield voor online shooter plezier.
Mag hopen dat er wat gaat gebeuren met de kritieken, al betwijfel ik dat ze dat gaan doen omdat het toch meer een demo beta is dan een echte beta. Een paar maandjes uitstellen en dan wel even met een goeie game komen.
Amai... Nodige kritiek. Maar Respawn kennende denk ik wel dat ze genoeg mee gaan doen. Een Sequel maken is geen probleem maar vergeet de "Core" niet die het eerste deel leuk maakte.