Battlefront kost momenteel +-€20 geloof ik. Als je een SW fan bent ga je deze game zeker wel waarderen. Minpunt is wel dat het multiplayer-only is. Dat moet wel echt je ding zijn.
Ik heb hem zelf op day 1 gekocht voor €70 (in de PS Store).
Ondanks dat de content vrij schaars is (geen SP en weinig maps). Heb ik zeker geen spijt van mijn aankoop
Ik heb nu in totaal 99 uur en 40 minuten in deze game gestoken. Vandaag weer een paar lekkere potjes gespeeld. De nieuwe modes: Extraction en Sabotage zijn ook erg leuk (om deze modes te spelen heb je volgens mij wel de season pass nodig).
Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd veel minder Battlefront speel (als je de platinum heb gehaald, heb je het ook wel een beetje gezien). Ik speel nu alleen als er nieuwe DLC uitkomt.
Maar voor €20 zou ik hem wel een kans geven. Het is wel jammer dat de season pass zo prijzig is. Ik heb GVD €120 uitgegeven aan deze game (€70 voor de game, €50 voor de season pass). En de content die in de season pass zit had eigenlijk in de main game moeten zitten.
Best schandalig hoe gamers tegenwoordig genaaid worden (en toch trappen we er steeds weer in
)
Klik om te vergroten...