1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Het is geen echte killstreak.

    Als je 10 kills met een wapen maakt (in 1 potje). Krijg je onderaan het scherm te zien dat je een kill streak heb.

    Die kills hoef je dus niet achter elkaar te maken maar wel in 1 potje.
     
    heuft vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Misschien toch ook maar aanschaffen. Hij is nu in de aanbieding. Zowel in de PS als de MS store.
    Als echte Star Wars fan is het eigenlijk a must have natuurlijk. Is deze een beetje fun met team deadmatch? Ik speel eigenlijk nooit shooters in mp mode. Dus heb ook geen clan om mee te spelen.
    Alleen nu nog even bedenken voor welke console. Ps4 of Xbox One. Lol.
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Na 2-3 maanden heb ik Battlefront maar weer even opgestart. Vandaag is de nieuwe DLC uit voor season pass houders.

    En het 1e potje ging meteen lekker (vaak moet ik eerst nog even inkomen)
    [​IMG]

    Eerste indruk van de nieuwe DLC is best positief. Heb nog niet met Lando of Dengar kunnen spelen. Maar de nieuwe maps zien er goed uit
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zit nog steeds te twijfelen of ik deze moet kopen.. Ergen heel veel zin in, maar aan de andere kant weet ik niet of ik het leuk genoeg vind ondanks ik een sw fan ben..
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Battlefront kost momenteel +-€20 geloof ik. Als je een SW fan bent ga je deze game zeker wel waarderen. Minpunt is wel dat het multiplayer-only is. Dat moet wel echt je ding zijn.

    Ik heb hem zelf op day 1 gekocht voor €70 (in de PS Store).
    Ondanks dat de content vrij schaars is (geen SP en weinig maps). Heb ik zeker geen spijt van mijn aankoop

    Ik heb nu in totaal 99 uur en 40 minuten in deze game gestoken. Vandaag weer een paar lekkere potjes gespeeld. De nieuwe modes: Extraction en Sabotage zijn ook erg leuk (om deze modes te spelen heb je volgens mij wel de season pass nodig).

    Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd veel minder Battlefront speel (als je de platinum heb gehaald, heb je het ook wel een beetje gezien). Ik speel nu alleen als er nieuwe DLC uitkomt.

    Maar voor €20 zou ik hem wel een kans geven. Het is wel jammer dat de season pass zo prijzig is. Ik heb GVD €120 uitgegeven aan deze game (€70 voor de game, €50 voor de season pass). En de content die in de season pass zit had eigenlijk in de main game moeten zitten.

    Best schandalig hoe gamers tegenwoordig genaaid worden (en toch trappen we er steeds weer in :p)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ho ho, spreek voor jezelf. Game voor 40. Vond dat al te duur. Season pass en game voelde echt als een rip-off. Never dat ik dat voor een leuke, maar snel vervelende shooter zou neerleggen
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik spreek ook voor mezelf :p

    Tja, enigste minpunten voor mij zijn dat er vrij weinig content is. Er dat er weinig diepgang in zit, maar het speelt imo wel erg lekker weg.
    Al bij al vind ik het zeker geen slechte game. Dus laat deeltje 2 maar komen. Hopenlijk nu wel met een SP en wat meer MP maps in de base game.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je praat over gamers en we. Vandaar :)
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat houdt mij ook tegen. Erg duur voor een beetje schieten. Maar aan de andere kant, het is wel heel erg Star Wars universe natuurlijk. En dat blijft voor mij erg leuk.
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tja, ik vind die season pass ook een rip off. De content had gewoon in de main game moeten zitten.
    Maar als je 100 uur in een game heb gestopt . Kan je moeilijk zeggen dat het een miskoop is. Hoe veel je er ook voor betaald heb.

    Als ik de tijd terug kon draaien had ik achteraf misschien wel even gewacht. Zodat ik hem voor goedkoper kon halen. :D Want hij is volgens mij vrij snel in prijs gedaald.

    Voor de rest speelt het imo erg lekker weg. Dus mij hoor je niet klagen (ieder zijn ding). Kan trouwens wel begrijpen waarom sommige mensen dit spel vinden tegenvallen.
     
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Vond het spel voor de grote patch dikke prima, daarna vrijwel niet meer aangeraakt. Maar moet altijd lachen als ik die Ultimate edition prijzen zie in de store (€120,- ofzo). Dat is dit spel ZO niet waard haha. Gezien de 'grootte' van de MP en het ontbreken van enige vorm van SP was €40,- als startbedrag een mooie prijs geweest.
     
  12. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
    Deze nog even uit de kast halen Cloud City Bespin gratis dit weekend ;..
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alleen dit weekend of gratis te downloaden en dan in bezit?
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb de game es in de aanbiedig gekocht voor 80/90 euro ofzo. Nog teveel. Tijd tussen dlc is ook veels te lang.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen dit weekend. Is een trial.
     
  16. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
    Mailtje die ik kreeg 'Van 19 augustus tot en met 21 augustus krijg je de kans om gratis Star Wars™ Battlefront™ Bespin-maps te proberen'
     
  17. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Bespin dlc deze week gratis te spelen.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    locoboy en Rebel112 vinden dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alle DLC en nieuwe Roque One maps. 40 euro. 18 november.

    [​IMG]
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wordt het nog gespeeld...?
     

Deel Deze Pagina