[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja man, want als je een hond alleen laat bij peuters zo lang dan ben je niet goed bezig. Tevens wordt die hond van jou hondsdol door alle die armooo filmpjes die je kijkt.

Wordt ie ook agressief van. ;-)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij is de toetrede van Schurkije tot de EU al lang van tafel :+

Nu voelen de Turkjes zich nog stoer. Over een paar jaar gaat de Turkse bevolking waarschijnlijk weer bij ons smeken of we de puinzooi willen opruimen. Hopelijk hebben we geleerd van onze fouten en stoppen we met het opvoeden van islamitische landen. Stik er maar in. Het werkt toch niet. Er zijn genoeg mensen op deze wereld die hulp kunnen gebruiken en geen hekel hebben aan kafir.

Laatst bewerkt: 24 aug 2016
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zal het filmpje zo bekijken. Maar zolang we het nog toe staan dat er salafistische scholen worden gesticht in Nederland door organisaties die terroristische organisaties financieel steunen zijn wij in mijn beleving echt nog veel te soft:

http://www.nrc.nl/nieuws/2016/08/23/omstreden-stichting-steunt-salafisten-rdam-3963142-a1517666

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/08/salafistenschool_in_roffa_beta.html#comments

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De mensen hier maken zich liever druk om het burkiniverbod. Zogenaamd tolerant zijn en over Frankrijk oordelen, om te kotsen.

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Snap het hele burkiniverbod niet, zie liever iemand in een burkini, dan een oranje taart met obesitas in een bikini.

sandrog en L.A. vinden dit leuk.
  7. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ik hoop dat je reactie sarcastisch is. Zoniet, dan moet je je eens inlezen in hondengedrag. En in het speciaal over honden die mensen hebben aangevallen.

Het grootste probleem vind ik alleen dat nagenoeg alle eigenaars van terriers en buldogs de grootste tokkies ooit zijn die zichzelf niet eens in toom kunnen houden.

Ik vind het prima als je zo'n hond neemt maar dan moet je (imo) eerst een bizar strenge toetsing doorstaan waaruit blijkt dat jijzelf en je directe familie van onbesproken gedrag bent en waaruit blijkt dat je weet hoe een hond opgevoed moet worden plus verplichte opvoedcursussen met nacontroles.

Het is te bizar voor woorden dat op dit moment ruige rico een pitbull kan kopen, deze opfokt tot op het bot en er vervolgens rustig door zijn wijk mee kan gaan lopen.

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    En waar trek je dan de grens? Herders, labradors en golden retrievers zijn namelijk ook in staat om een kind te verwonden.

Juunanagou en Reckuuza vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Nee ik was niet sarcastisch.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Symptoombestrijding. Franse bevolking is genaaid, maar dan ook echt hard genaaid door wanbeleid van eigen regering. Nu wilt de Franse overheid goodwill creëren door een paar vrouwen aan te pakken. Laffe en trieste actie van de Franse overheid. Islam creëert haat en terreur en niet de burkini meisjes. Oh ja, de Fransen ze zijn ook nog een van de grootste wapenexporteurs naar Arabische landen.

Je trekt de grens bij statistiek. Als een bepaald ras een hoog risico met zich meebrengt kan je dat verbieden. Iedereen snapt al dat je geen tijger of alligator als huisdier neemt. Het is helemaal niet raar om de verkoop van bepaalde hondenrassen te verbieden/beperken in een drukbevolkt land.

Laatst bewerkt: 25 aug 2016
  11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Prima eens met je punt wat betreft Frankrijk maar deze zin slaat natuurlijk nergens op..

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar jij hebt al vaker laten zien dat je liever de andere kant op kijkt in deze kwestie en de discussie niet aangaat. Dit wist ik al van je.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja als mensen persoonlijk worden ben ik er snel klaar mee inderdaad. Bewijst deze reactie ook weer.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is toch niet raar dat ik je het persoonlijk kwalijk neemt als je niet bereid bent om er dieper op in te gaan? Ik weet dat het je toch niks boeit dus spendeer er geen tijd aan.

Maar even in het kort:

Islam = Religie
    Moslim = Mensen

Islam heeft mensen gehersenspoeld en hun leven verpest. Islam is slechts een religie. Geen echt bestaand volk maar een hersenspinsel. Wat zogenaamd de wil van god is, is niet relevant in de Europese samenleving. Dat de helft van de moslims in Nederland voor democratie, vrijheid en vrouwen/homorechten zijn wilt nog niet zeggen dat we geen kritiek moeten hebben op de religie dat voor zoveel problemen veroorzaakt. De goedheid van de mens zie je gelukkig ook nog terug in heel veel moslims. Dat komt omdat mensen van nature goed zijn. Dit betekent niet dat we daarom ook maar tolerant moeten zijn naar een achterhaalde religie dat dominant probeert te zijn.

Laatst bewerkt: 27 aug 2016
    Kevf vindt dit leuk.
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'Sinds het akkoord eind maart met Turkije werd gesloten, is geen enkele migrant of vluchteling gedwongen teruggestuurd.'

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2129294-bedenker-turkijedeal-vindt-uitwerking-een-schande.html

Goh wat gek, had ik nou niet verwacht.... ondertussen loopt het in Italië vol en is dit de stand van zaken op Chios:

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2129278-griekse-eiland-chios-verandert-in-vluchtelingenkamp.html

De vluchtelingencrisis is nog steeds een hele dikke crisis. Toch lijkt het minder media aandacht te krijgen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En ik zette deze shit in het weer topic. :lol:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Servantes vindt dit leuk.
  20. sandrog

sandrog Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is natuurlijk grote onzin naar mijn mening het geliof predikt geen haat maar de mens. De islam is net zo verrot als alle andere geloven en er staan net zo wrede en gruwelijke dingen in als in de tora of de bijbel. Maar ik blijf erbij dat deze boeken door mensen Zijn geschreven in andere tijd als nu dus beperk je niet tot een geloof zoals de moslims maar praat voortaan over het geloof in het algemeen. Geloof brengt oorlog en de geschiedenis herhaalt zich constant of t nou gaat om IS IRA Of Israëlische genocides het komt allemaal voort uit het geloof die door een gek 2000 jaar geleden is opgeschreven

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

L.A. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina