De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Man man man man ... die reacties van sommige hier. Jezus.

Ken je nagaan hoe smerig verwend sommige zijn. Snap het wel ... als Ajax zijnde zou je gewoon beter moeten zijn als een Rostov. Nou, niet dus. 3 wedstrijden gespeeld en PSV is al kampioen, Bosz moet ontslagen worden en kom a.u.b terug Frank ...

Heren, chill de fuck out. Ajax heeft met deze selectie sowieso geen moer in de Champions League te zoeken. Leuk die groepsfase 3x op je kloten krijgen :+ Logisch ook als je ziet wat clubs uitgeven aan een speler.

De fout ligt niet bij Bosz ... maar bij die lapzwansen op het veld die niet voor elkaar willen strijden.

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ajax heeft zeer zeker weinig te zoeken in de CL. Maar je krijgt wel 12 mil deelnamegeld... en dat is de voornaamste reden dat Ajax in de CL wil spelen. Ook ontwikkel je je als ploeg beter als je tegen Barca speelt ipv tegen Slavia Praag ofzo.

Bosz hoeft van mij niet te vertrekken. Elke trainer verdient een eerlijk kans. Alleen heb je bij een club als Ajax nou eenmaal weinig tijd. Daarnaast vind ik het gewoon onrealistisch hoe Bosz wil
    spelen met deze selectie.

Deze selectie is ook zwaar overrated. Er zit zo weinig voetbal in deze ploeg dat het beschamend is.

Dus als je nog wat van het seizoen wil maken, zal er een serieuze kwaliteitsinjectie moeten komen. Maar goed, Bosz heeft al aangegeven dat hij al 8 middenvelders heeft. Dus die creatieve middenvelder die Ajax dringend nodig heeft zal er niet komen.

AntraXxX vindt dit leuk.
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lastige loting voor PSV, hopen dat ze iig voor Rostov op plaats 3 eindigen

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm Rostov. Ken ik niet echt. Maar moet geen probleem zijn.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En daar gaat m'n bier :+

AnubisNefer, Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het zou wat wezen als PSV 6 punten pakt tegen Rostov. :+

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Waarschijnlijk maakt PSV Rostov helemaal af. :lol:

Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ros der maar een stuk of 5 a 6 in. :9 @Siemenn : Volgens mij boeit het jouw niet of er tegen de andere ploegen geen punten komen, zolang er maar 6 punten zijn tegen Rostov of niet?? :+

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ga lekker je open haard stoken Yellow :') hier valt niks te halen

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je bent inderdaad wel een beetje treurig bezig Yellow..

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Maddmonkey vindt dit leuk.
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pittige loting inderdaad, bijna onmogelijk. Ik vond United, CSKA en Wolfsburg al geen makkelijke, maar nu zit je gewoon met 2 absolute topteams. Ongelukkig dat je Atletico pakt uit poule 2, helaas.

De westrijden van Ajax tegen Rostov niet gezien, maar als ik lees dat het een ultra defensieve knokploeg is die gevaarlijk is in de counter en standaard situaties word ik daar niet blij van.

Hopen op Europese overwintering op zijn minst. Ajax mag godverdomme ook wel eens werken aan de punten.

12. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ja, want PSV heeft het, behalve afgelopen seizoen, zo voortreffelijk gedaan in Europa....

Mallakai en AntraXxX vinden dit leuk.
  13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens mij krijg je in de EL even veel punten als in de CL dus voor het Nederlandse voetbal is het eigenlijk beter dat Ajax nu EL speelt

14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Manchester United, Fenerbahce en Zorya, Eitje :D Jezus Christus, spelen we toch CL?

Ajax z'n poule is ook niks met Luik, Panathinaikos en Celta.

Killamonkey en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958
    Da's iig al beter dan Ajax

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    PSV speelde in de CL tegen Wolfsburg (die 8e is geƫindigd in de Bundesliga) en Man United (die drama was onder v Gaal)

Dus ja, ik blijf het een knap vinden dat PSV de poulefase heeft overleefd (ik zie het Ajax in ieder geval niet na doen). Maar zo een wereldprestatie vind ik het ook weer niet.

Toen Ajax 4x op rij CL speelde, speelden we tegen Real Madrid (3x in 4 seizoenen) Barca, Man City, AC Milan, Dortmund, PSG.

Dat is toch wel andere koek.

Vind je het gek dat we de afgelopen jaren bijna geen punten hebben gepakt. PSV had dat ook niet gedaan tegen deze tegenstanders.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Opzich wel mee eens dat het onrealistisch is met deze selectie, zij zijn een ander soort manier van voetballen gewend en stiekem zie ik echt dat er een verbeekje gebeurt bij Ajax (dus spelers die een trainer wegvoten)
    Je dient gewoon zo snel mogelijk het grotendeel van de selectie kwijt te raken, met name Gudelj, Bazoer, Veltman, Dijks en El Drama en als het eventueel kan ook nog Klaassen.

Ik had zoals eerder al verteld al verwacht dat Bosz een trainer was die schijt heeft aan rangen binnen het team en spelers eruit gooit als ze niet willen mee werken (zie Kashia bij Vitesse enige tijd)
    Met bijvoorbeeld een Frankie de Jong en Nouri in het Ajax 2 voorbereiding zag je gewoon zoveel meer beter voetbal, zij begrepen het druk zetten, de 5 seconden regel, het snelle kaatsen etc.
    Dat ging zo moeizaam bij Ajax 1.

Denk zelf ook dat het middenveld het grootste probleem is bij Ajax.

- Klaassen loopt constant de spits in de weg, alles loopt op een kluitje, spits loopt totaal uit positie dan en krijgt dan geen bal (maar okay het kan een opdracht zijn van de trainer)
    - Gudelj, moest dit Ajax gif inbrengen, welk gif? meer power, welke power? de vrije trappen zijn dramatisch net als de hoekschoppen, ik begrijp serieus de rol van Gudelj niet.
    - Bazoer, zit er helemaal doorheen, is geen schim meer van vorig jaar, is helemaal opgebrand, loopt alles en iedereen in de weg. (zijn handelingssnelheid is zo traag als dikke stront)

Ajax moet af van de "10" en sowieso weer een verdedigende middenvelder inzitten, met in ieder geval 1 voetballende middenvelder (de Jong of Nouri) en dan Klaassen (evt).

Ik verwacht geen Ziyech meer of een andere voetballer, Overmars was een prima voetballer in zijn tijd en kan geweldig spelers verkopen, maar zijn spelers netwerk is zo slecht, deze man kan zijn functie gewoon niet goed uitvoeren en dient gewoon ontslagen te worden.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Bayern is weer belachelijk bezig. 6-0 :lol:

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Absoluut niet voortreffelijk, maar wel meer punten behaald (mede door zwakkere EL-tegenstanders).

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ajax wil nu toch Ziyech zoals voorspeld na 2 nederlagen. Logisch, maar daarnaast ook lachwekkend dat ze dus zo voorspelbaar zijn. Eerst absoluut niet nodig en nu moet ie het even gaan regelen.

Deel Deze Pagina