1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En Kiesgrube is weer afgesloten voor dit seizoen! Was een prachtige zonnige dag met veel leuke mensen en heerlijke muziek!

     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Afgelopen zaterdag weer eens een festival gepakt, genaamd Pacha Festival. Leuke aankleding, toffe mainstage (vooral in het donker kwam die erg goed tot zen recht) en goede eettentjes! Met de muziek heb ik me ook goed vermaakt.

    Enige wat ik me toch erg vaak af vraag is: Why the f*ck koop je een VIP ticket? Ik bedoel... ik zou niet eens willen staan op zo'n deck. Vaak zit er verder niets extra's bij, behalve een aparte bar en wc.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Oe! Wat had ik graag naar Pacha geweest! Wat een heeeeerlijke house en techhouse line up had het dit jaar! Clapton gezien?!

    Ja waarom koop je VIP? Ik heb ook echt geen idee, hooguit om te laten zien dat je geld te veel hebt...
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ik wilde ook, maar moet mega zuinig doen helaas. Hoop tegen de tijd dat ADE begint toch wel weer beetje mee te kunnen feesten
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Nou dat over VIP wat je zegt, dat denk ik ook hahaha. Anders zou ik het echt niet weten. Voor aantal jaren terug had je nog echt een VIP-status, waarbij je unlimited drinks had en een toffe goodiebag.

    Nee claptone niet gezien. Wij kwamen vlak nadat hij was afgelopen binnen. In het begin hebben wij een beetje rondgelopen en zijn wij naar de wat kleinere stages gegaan en uiteindelijk afgesloten bij de My House stage. Dat blijft voor mij toch altijd de charme van een festival, het lekker rondhuppelen op het terrein.

    Ik wil nog iets kwijt over de omgeving. Erg tof om tussen ons Nederlandse 'wolkenkrabbers' een fuif te vieren. Naar mijn idee kan het voor meerdere dancefestivals gebruikt worden. Het zal geen Ultra Miami gevoel geven, maar a fijn... leuke locatie!
     
  8. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Mijn zus en ik zijn van plan om naar ibiza te gaan (niet op mijn kosten :+)
    We gaan als t goed is begin oktober, alleen ik wil wel graag op z'n minst 1 feestje meepakken. Wat raden jullie aan: nachtclub of feestje overdag?
    Beetje rond zitten kijken en zie veel namen die me aanspreken (begin oktober is denk ik ook de laatste week dat veel clubs nog grote namen hebben)

    @SjaccoPopino jij kan me hier wel verder mee helpen :p

    (boat party is trouwens geen optie, want m'n zus wordt dan zeeziek XD)
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Dacht altijd dat begin september laatste toffe feesten werden gehouden. Als je dan toch naar Ibiza gaat, zou ik op z'n minst Ushuaia (outdoor), Pacha en Space/Amnesia pakken. Dat zijn toch wel de clubs die erom bekend staan van hele toffe feesten.
     
  10. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    @janter Heb even gekeken en er zijn in de week dat wij gaan wat vette closing party's daar. Thanks voor de tip :D
    Ikzelf ben meer van techno, maar m'n zus gaf aan liever house te horen, dus even kijken waar we dan tickets voor gaan kopen.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Laatst bewerkt: 14 sep 2016
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @Scarlett Ik was ff lekker weekje naar Barcelona, vandaar m'n late reactie!

    Hoewel de meeste closing parties eind september zijn, zijn er idd tegenwoordig ook begin oktober nog genoeg (closing) parties! Ik weet niet wanneer je precies gaat, maar op deze site vind je iig een goed overzicht van welke parties er allemaal zijn:

    https://myibiza.tv/party/closing-parties/

    Verder zou ik je de volgende parties aanraden (er van uitgaande dat je eerste week van oktober gaat):

    01-10 Ushuaia Closing Party @ Ushuaia (Seth Troxler, The Martinez Brothers, Black Coffee ea; lekkere dansbare techno, prima voor je zus)
    02-10 Space Closing Party @ Space (Carl Cox, Tale Of Us ea; de aller aller aller laatste keer Carl Cox in de Space!!! Space sluit namelijk hierna....)
    03-10 Cocoon Ibiza Closing Party @ Amnesia (Sven Väth, Adam Beyer, Nina Kraviz ea; closing party van Väth's label Cocoon, dit wordt sowieso dik!)
    04-10 Mosaic By Maceo Closing Party @ Pacha (Maceo Plex is altijd goed, maar wellicht voor je zus iets te veel techno)
    05-10 HYTE Closing Party @ Amnesia (Loco Dice, Pan-Pot, Chris Liebing ea; de HYTE feestje van Loco Dice zijn altijd tof, main room wat stevigere techno, terrace prima dansbare techno)
    07-10 Insane & We Are The Night Closing Party @ Pacha (Nic Fanciulli, Joris Voorn, Kölsch ea; Joris en Kölsch stellen nooit teleur, prima rustigere techno voor je zus)
    08-10 Pure Pacha Closing Party @ Pacha (Bob Sinclar, Tod Terry, DJ Sneak, Danny Howard ea; als je zus house wilt, dan vindt ze het hier absoluut!)
    08-10 Amnesia Closing Party @ Amnesia (Claptone, Gorgon City, Hanna Wants ea; dit wordt een heeeeerlijke avond met deephouse, house en techhouse, zou ik verkiezen boven de Pure Pacha Closing Part, want Claptone!!)
    09-10 Solomun +1 Closing Party @ Pacha (de hele nacht Solomun!!!! Deze man draait altijd heerlijk! Vind je zus ook top)

    De dikgedrukte zou ik zelf voor geen goud willen missen als ik dan op Ibiza was!

    Mocht je later gaan, dan heb je eigenlijk alleen Alter (10 t/m 16) en Sankeys (13e) nog. Alter ken ik niet, Sankeys klein beetje, Franky Rizardo draait daar vaker, dus ik ga er van uit dat dit meer deephouse/house/techhouse is. Al met al hoop ik dus voor je dat je de eerste week van oktober gaat, want dan heb je heel wat super gave closing parties om uit te kiezen!!

    Let me know wat het gaat worden en heel veel plezier alvast!
     
  13. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Ga naar de amnesia op 8okt! @SjaccoPopino
    Luister ook graag naar gorgon city en m'n zus wilde echt niet iets met alleen techno, haha

    Thanks voor de tips trouwens! :D
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Carl Cox gaat onmogelijk lukken. Is al sinds zijn afscheids aankondiging vol.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Cocoon closing party. Yessir!
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Oh oke gaaff zeg! In ieder geval veel plezier, laat maar weten hoe het was. Ooit zal ik Ibiza aan doen :D.
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Het had eindelijk eens een rustig weekend moeten worden, zonder festival, zonder feest, zonder op stap gaan....Maja, dat lukt bij mij zo goed als nooit :lol:

    Gister last minute besloten naar Labyrinth Club in Hasselt te gaan. Daar deed Amelie Lens een all nighter (23.00-7.00). Had wel van haar gehoord, maar nog nooit zien of horen draaien. Man, man, man....wat was ik aangenaam verrast!! Die meid kan beuken, niet normaal! En dat gewoon de hele nacht door, non stop knallen! Gruwelijk was het :D!



    @Scarlett Prima keus! Dat wordt een heerlijk avondje genieten van heerlijke house en techhouse!
     
    Scarlett en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister de opening gehad van een nieuwe club hier in Maastricht, met Jeff Mills! Wat kan die man toch draaien zeg! Geweldige nacht gehad...en geaftert tot uur of half 9 :cool:

     
    Scarlett en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gister weer een avondje ouderwets wezen stampen op X-Qlusive Holland XXL! Het was aardig druk en ik vond het ook een iets mindere editie dan vorig jaar (ook kwa sfeer?!), maar ik heb me zeker goed vermaakt en een leuke avond gehad!

     
    Scarlett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina