1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 12]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 16 mei 2013.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De iPhone wordt nu geleverd met oordopjes die werken via de Lightning-connector (EarPods), dus nog wel gewoon met snoer. En daarnaast zijn er dan nog de draadloze AirPods. http://www.apple.com/nl/iphone-7/ Bij het kopje 'Audio' kun je er meer informatie over zien.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, via zo'n connector. Maar dat vind ik beetje onhandig en tegelijkertijd opladen kan niet, toch?
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope. Dan moet je de AirPods nemen. ;)

    Ik ga voor de iPhone 7 32GB Mat Zwart ter vervanging van mijn iPhone 6 64GB SpaceGrey.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik hetzelfde, alleen twijfel ik nog over 32GB of 128GB...
    Heb momenteel van de 55,6GB nog 20,6GB beschikbaar. Hier zitten wel 86 apps (ook games etc) en 11GB aan muziek bij waarvan ik misschien 20 apps van gebruik en muziek ook niet alles luister natuurlijk. Misschien maar eens een schoonmaak houden haha.

    Hoeveel heb jij in gebruik van de 64GB Rivanov?
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat heb ik al sinds de iPhone 4 niet meer gedaan. Die abbo's van 40 euro en hoger zijn absurd.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik zit te twijfelen of ik een plus moet halen. Die dubbele camera vind ik wel nice.

    Maar ik heb niet al te grote handen, dus ik weet niet of een plus wel zo een goed idee is. :p

    Denk dus dat het uiteindelijk een 7 32GB black of 7 128GB black gaat worden. Jet black hoef ik niet (hoe sexy hij ook is) want er gaat toch een leren apple hoesje omheen (zelfde als mijn 6s).

    De 6s heb ik cash betaald, maar ik ga nu toch toch voor een mobiel + abbo (aangezien ik toch een prijzige sim-only abbo heb).

    Ben erg benieuwd hoeveel ik ga moeten bij betalen bij KPN.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, OMG! 8)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Je zal maar zo een klein 'föhntje' verliezen.. Die kans is erg aanwezig met die kleine prullen.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Of je maakt hem zelf gewoon mat zwart zoals ik heb gedaan :p

    [​IMG]
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vraag me af of die dingen überhaupt blijven zitten. De meeste in-ears zitten voor geen meter, maar mocht het dan eruit vallen blijft het nog aan het draadje hangen. Nu pleuren ze meteen op de grond... al dan niet kapot.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nog 18GB vrij. Maar heb er nu ook zooi opstaan die absoluut weg kunnen maar ik nu niet weggooi omdat het niet moet
    32GB is voor mij ruimschoots voldoende. Luister toch nooit muziek op m'n iPhone en spelletjes doe ik niet aan.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, 3 x iPhone 7 32GB Mat Black besteld. Worden volgende week vrijdag op releasedag geleverd.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Al 50 minuten in de wachtrij bij T-Mobile... Site ligt er compleet uit dus toen maar snel gebeld. Had ik dat maar om 8:50 gelijk gedaan ofzo. :lol:


    -edit- 128GB Mat Black is besteld.
    6GB internet (+ 250 MB EU)
    120 min/sms NL/EU
    49,50 per maand en 104,19 bijbetalen.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2016
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Was die mat black niet alleen vanaf 128 gb verkrijgbaar?
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat is Glossy black.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    oh chill. Die glossy is toch lelijk en vingerprint/kras gevoelig. Maar ik ga voor de mat black 7S volgend jaar.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Doet me wel denken aan m'n oude Apple 3G glossy black van vroeger.

    Zouden ze niet om de 3 jaar nu een nieuw model uitbrengen kwa looks. Dus dan zou volgend jaar toch een geheel nieuw model moeten komen, iPhone 8? Want vanaf de 6 is het model hetzelfde, dus nu 3 jaar. Dan zou volgend jaar er een totaal nieuw model moeten komen.

    Zit te twijfelen, voorheen bestelde is altijd het ena nieuwste model voor een leuk prijsje. De modellen waar ze van af moeten. Maar voor die 5 tientjes kan je nu even goed de nieuwste halen. Geen leuke aanbiedingen meer.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het was tot nu toe altijd om de 2 jaar. De 7 had dus een ander uiterlijk moeten hebben. De 7s volgend jaar zal ook wel hetzelfde zijn. Ik denk over 2 jaar een geheel nieuwe iPhone met de iPhone 8.

    Sla deze over. M'n 6 doet het nog prima.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Normaal was het idd altijd twee jaar. Maar dacht paar maanden geleden ergens gelezen te hebben dat ze het ipv om de 2 jaar het nu om de 3 jaar gingen doen. Dus dan zou volgend jaar een echt nieuw model aan de beurt zijn.
     

Deel Deze Pagina