De iPhone wordt nu geleverd met oordopjes die werken via de Lightning-connector (EarPods), dus nog wel gewoon met snoer. En daarnaast zijn er dan nog de draadloze AirPods. http://www.apple.com/nl/iphone-7/ Bij het kopje 'Audio' kun je er meer informatie over zien.
Nope. Dan moet je de AirPods nemen. Ik ga voor de iPhone 7 32GB Mat Zwart ter vervanging van mijn iPhone 6 64GB SpaceGrey.
Ik hetzelfde, alleen twijfel ik nog over 32GB of 128GB... Heb momenteel van de 55,6GB nog 20,6GB beschikbaar. Hier zitten wel 86 apps (ook games etc) en 11GB aan muziek bij waarvan ik misschien 20 apps van gebruik en muziek ook niet alles luister natuurlijk. Misschien maar eens een schoonmaak houden haha. Hoeveel heb jij in gebruik van de 64GB Rivanov?
Ik zit te twijfelen of ik een plus moet halen. Die dubbele camera vind ik wel nice. Maar ik heb niet al te grote handen, dus ik weet niet of een plus wel zo een goed idee is. Denk dus dat het uiteindelijk een 7 32GB black of 7 128GB black gaat worden. Jet black hoef ik niet (hoe sexy hij ook is) want er gaat toch een leren apple hoesje omheen (zelfde als mijn 6s). De 6s heb ik cash betaald, maar ik ga nu toch toch voor een mobiel + abbo (aangezien ik toch een prijzige sim-only abbo heb). Ben erg benieuwd hoeveel ik ga moeten bij betalen bij KPN.
Vraag me af of die dingen überhaupt blijven zitten. De meeste in-ears zitten voor geen meter, maar mocht het dan eruit vallen blijft het nog aan het draadje hangen. Nu pleuren ze meteen op de grond... al dan niet kapot.
Nog 18GB vrij. Maar heb er nu ook zooi opstaan die absoluut weg kunnen maar ik nu niet weggooi omdat het niet moet 32GB is voor mij ruimschoots voldoende. Luister toch nooit muziek op m'n iPhone en spelletjes doe ik niet aan.
Al 50 minuten in de wachtrij bij T-Mobile... Site ligt er compleet uit dus toen maar snel gebeld. Had ik dat maar om 8:50 gelijk gedaan ofzo. -edit- 128GB Mat Black is besteld. 6GB internet (+ 250 MB EU) 120 min/sms NL/EU 49,50 per maand en 104,19 bijbetalen.
oh chill. Die glossy is toch lelijk en vingerprint/kras gevoelig. Maar ik ga voor de mat black 7S volgend jaar.
Doet me wel denken aan m'n oude Apple 3G glossy black van vroeger. Zouden ze niet om de 3 jaar nu een nieuw model uitbrengen kwa looks. Dus dan zou volgend jaar toch een geheel nieuw model moeten komen, iPhone 8? Want vanaf de 6 is het model hetzelfde, dus nu 3 jaar. Dan zou volgend jaar er een totaal nieuw model moeten komen. Zit te twijfelen, voorheen bestelde is altijd het ena nieuwste model voor een leuk prijsje. De modellen waar ze van af moeten. Maar voor die 5 tientjes kan je nu even goed de nieuwste halen. Geen leuke aanbiedingen meer.
Het was tot nu toe altijd om de 2 jaar. De 7 had dus een ander uiterlijk moeten hebben. De 7s volgend jaar zal ook wel hetzelfde zijn. Ik denk over 2 jaar een geheel nieuwe iPhone met de iPhone 8. Sla deze over. M'n 6 doet het nog prima.
Normaal was het idd altijd twee jaar. Maar dacht paar maanden geleden ergens gelezen te hebben dat ze het ipv om de 2 jaar het nu om de 3 jaar gingen doen. Dus dan zou volgend jaar een echt nieuw model aan de beurt zijn.