1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ook in het verkeer kan sprake zijn van opzettelijk handelen waardoor een ander om het leven komt of zwaar lichamelijk letsel oploopt. Van opzet kan sprake zijn als een verdachte doelbewust een ander probeert aan te rijden, maar ook (onder omstandigheden) wanneer zijn rijgedrag zo gevaarlijk was dat hij daardoor welbewust de aanmerkelijke kans op de koop heeft toegenomen dat hij een ander zou kunnen aanrijden.
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Ja. Dat zeiden we paar keer
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    zullen we anders gewoon over iets anders gaan praten. Dit gaat toch nergens meer over :p
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Niet om het 1 of ander maar toen je 12 was keek je nog sesamstraat? Damn op die leeftijd had ik al lang geen bedtijd meer. Als ik naar buiten ging moest ik altijd vragen of ik om een bepaalde tijd thuis moest zijn, en toen zeiden mijn ouders "je ziet maar, have fun".

    Als ik disrespectfull was naar mijn ouders kreeg ik wel een klap voor mijn kop en dat is p much de enige straf die ik ooit kreeg, en op een gegeven moment hoefde mijn pap alleen maar zijn hand omhoog te doen en ik wist wel dat ik moest stoppen waar ik mee bezig was om geen klap te krijgen. Maar heb letterlijk nog nooit huisarrest gehad, en zonder eten naar bed was ook geen ding, maar ik at ook vaak mijn avondeten niet eens op omdat ik het niet lekker vond. En ik wist dat savonds toch wat chips kon eten en een plakje kaas of worst. :")

    Maar goed bij mij heeft het goed uitgepakt want nu ben ik een prachtig wel opgevoede persoon.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983


    Yup, helemaal gelijk. Ik blijf lekker hier in het hoge Noorden :)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, geniaal... kijk zo kan het ook. Reactie op hood vlog Zaandam!

    [​IMG]
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit je diep he dat grapje. ;)
     
    Oujdi en Rampage vinden dit leuk.
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    12 is overdreven, maar ik had zeker wel een tijd dat ik naar bed moest hoor. dat was dan rond half 9, 9 uur. En daarnaast, ik heb nog een jonger zusje dus de kans dat er kinderprogramma's opstonden was zeer aannemelijk.

    ik heb ook nooit huisarrest gekregen, wel met enige regelmaat een corrigerende tik (zelfs tijdens de kerstmis viering in de kerk :p). Avondeten moesten wij gewoon opeten, tenzij het dingen waren die je echt niet lust. (aardappelsalade, cordon bleu, kaas, etc). maar die hoefde ik dan ook niet op te scheppen op mijn bord. Als ik mijn avondeten niet op at, dan kreeg ik geen toetje of chips snoep op de avond. punt uit.

    ergste straf die ik ooit gehad heb., was dat ik alles, maar dan ook alles moest inleveren wat ik had.
    Ik zat in de 3e klas Havo, komend van het Vwo en haalde overal dikke voldoendes, behalve bij Frans. Daar had ik een 1 gekregen tijdens een toets omdat ik een grote mond had tegen de leraar. Omdat ik een 1 kreeg wou mijn moeder graag naar de ouderavond van die leraar en daar deed hij een boekje los over mijn gedrag (wat uiteraard niet optimaal was :D). Het kwam erop neer dat hij mij de ergste leerling vond in zijn 26 jarige ervaring en vertelde aan mijn moeder wat ik allemaal deed en juist niet deed.

    Eerst dacht ik nog dat mijn moeder niet zo boos was, maar tijdens de autorit naar huis heeft ze letterlijk het dak van haar cabrio bol gescholden op mij. Thuis ging dat nog zo'n 3 uur door en toen moest ik alles inpakken wat op mijn kamer stond. Mijn xbox 360, computer, televisie, beamer, alles. Mijn kamer bevatte slechts een bed en een kast met kleren.

    Al die spullen hebben van December 2005 tot en met Juli 2006 op zolder gestaan. Ook in vakanties mocht ik er niet mee spelen. Tevens gingen mijn Quad en kart aan de ketting.
    Daarnaast moest ik verplicht naar huiswerkbegeleiding, elke dag van 18.00 uur tot 21.00 uur.

    Pas na de zomervakantie (en een rapport met een gemiddelde van een 7.:cool: mocht ik mijn spullen pas weer van zolder halen.
    Sindsdien ben ik er van overtuigd dat je mensen, als je ze wil straffen, moet treffen waar ze het meest zeer doet. Niet leuk om te ervaren, wel heel erg leerzaam.
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    :D
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar hij ging wel de weg op. En dat moet juist harder gestraft worden.

    Autorijden en onder invloed zijn van welke vorm van drugs dan ook is uit den bozen juist vanwege datgene wat veroorzaakt kan worden.

    Dat moet juist harder gestraft worden, niks emotioneels aan, just common sense.
     
  12. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Helemaal mee eens
    Als je bewust de auto instapt weet je dat het fout kan gaan .

    verstuurd via Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vind het best naar hoe sommige zo emotioneel willen straffen, als de rechtstaat zou straffen hoe sommige het hier willen zou ik gewoon bang zijn om in het verkeer deel te nemen want je zou maar in een ongeluk verzeild raken.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    lol

    Maar wat tof dat je een hekel hebt aan alle religies. Ik namelijk ook! Zullen we samen mensen overtuigen om van hun religie af te komen? Dan doe ik dat in Vaticaanstad en jij in Mekka. Kijken wie van ons veilig thuiskomt. Aangezien alle religies gelijk zijn aan elkaar volgens jou.

    Nee ik denk dat ik mijn Islam kennis toch liever laat beïnvloeden door Exmoslims dan door jou.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2016
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    oh god, een discussie over het geloof.. ik pak vast de popcorn!
     
    Reckuuza, L.A. en Xandorra vinden dit leuk.
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Haha wat mooi dit
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    GAAT FOUT
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dicking Bimbos... HAHAHA geweldig.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    En nu verder over het nieuws, voor religie verwijs ik jullie door naar mijn vorige post.
     
    Kevf en L.A. vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina