1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij zoekt de game wel eerst naar een team met (ongeveer) dezelfde ranking, maar er spelen blijkbaar gewoon te weinig mensen met mindere clubs.

    Deze gebruik ik inderdaad.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Daarom, voeg mij toe voor online games met mindere teams!

    Die OF heb ik ook btw.
     
  4. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn grootste irritatie vorig jaar, en nu dus weer.
    Voor jou is het al helemaal ellendig als je graag met GAE speelt. Ik speel ook alleen maar met m'n favo club (PSV) , maar de lol is er gauw af als je 9 vd 10 keer tegen Real, Barca of Bayern etc speelt. Dan ben je gewoon de hele wedstrijd aan het tegenhouden, en er vliegt er altijd wel een keer een in. Hoe moeilijk kan het zijn idd, daar waar het bij Snelle wedstrijd (niet ranked dus) wél mogelijk is geloof ik.

    Ook mis ik de ML online van enkele jaren geleden. Een mooi team opbouwen zonder al die flauwekul met die ronddraaiende ballen, scouts, trainers weetikhet allemaal.
    Dat myClub spreekt me totaal niet aan. Maak het dan enigszins realistisch. Jammer.

    Gameplay verder weinig op aan te merken, speelt top.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja ML Online was echt de shit. Dat heeft er maar 2 jaar ingezeten toch? Mede daarom is PES2013 mijn favo editie ooit.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb volgens mij een andere OF gebruikt, kan ik deze daar 'overheen kopiëren' of dien ik die andere eerst te verwijderen?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Eerst verwijderen.

    Welke heb je BTW?
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wat is je PSN naam? Dan voeg ik je even toe.

    Precies! Speelde vorig jaar vaak met Belgie, wel leuk als je dan van al die Real en Barca gasten wint, kunnen ze niet hebben :)
    Maar ik wil gewoon ranked met slechtere teams spelen.... Hier moet toch vanuit de community veel kritiek op zijn? Of zijn wij de enigen die er moeite mee hebben?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja community heeft dikke kritiek en terecht.

    Mijn PSN is HennyGingerale
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik wil eigenlijk een Option-File erop knallen zodat ik kan gaan beginnen met Master League, maar PESUniverse (site) is helemaal offline, en weet verder ook niet of er al een Option-file is die helemaal goed is, qua alle leagues en landen.

    Zag er een op FB voorbij komen op een Hong Kong fan-page voor PES, die PL, Bundesliga, Italiaanse league, etc etc heeft, en wat landenteams, maar goed, weet verder niet of dat OK is, en wil ook niet gaan lopen klooien met verschillende option files.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben er van overtuigd dat de game zeker wel zoekt naar een gelijkwaardige tegenstander qua club. Maar er spelen in verhouding tot FIFA online veel minder mensen dus is de kans op een gelijkwaardige club gewoon een enorm stuk kleiner. Daarbij wil je denk ik niet eerst een half uur moeten wachten voordat er een tegenstander is gevonden. ;)

    Deze werkt prima:

    http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=100497

    Je mist alleen de kits van de Championship dan.
    Gebruik wel deze instructies:

    Zelf trouwens 40 bestanden per keer geimporteerd en dat werkte ook.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Thanks :)

    Er staat in die thread dat die jongen zondag een nieuwe release uitbrengt met updates, dus wellicht wacht ik dat nog even af, of gewoon op veilig gaan en wachten tot PESUniverse weer online komt, en dan die file downloaden.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Toch wel irritant die OF. Kan dus niet 40 per keer kiezen. Ik moet dus eerst alle Engelse doen, daarna de Spaanse en daarna de Bundesliga.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Die file van PES Universe heeft geen Bundesliga..

    Denk dat er volgende week al wel een paar flink uitgebreide OF's zullen zijn. Ideaal voor ML!
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
  16. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Net PS4 aangeschaft en PES17, wil gelijk OF erop gooien (mhv eerder geposte Youtube filmpje), echter moet ik inloggen op Playstation Network.

    Aangezien ik zondag op vakantie ben, wil ik nog even wachten met online aanschaffen. Is het niet mogelijk om OF toe te voegen offline?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb je al wel een PSN account aangemaakt en ben je daar mee ingelogd?Kan best zijn dat PES eerst een patch moet downloaden.Daar moet je dan uiteraard voor met het internet verbonden zijn. Dat je nog geen PS+ hebt zou voor een OF niet uit mogen maken.
     
  18. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Altijd doen alsof de licenties van FIFA niet interessant zijn, maar ondertussen zoveel moeite doen voor je teams de goede namen te verkrijgen. :+
     
    Makkabeer en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Thank, ik zal het uitproberen.

    @Dinjoo, het is inderdaad niet interessant als het je hoogstens 15 minuten kost om het te fixen.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Natuurlijk zijn licenties belangrijk, volgens mij heeft niemand dat ooit ontkend...

    ... maar op de eerste plaats komt met een game als deze toch echt gameplay, en een paar jaar geleden had FIFA EN de beste gameplay, EN de licenties, EN betere graphics/muziek/etc...

    ... alleen deze laatste 2 games is PES gewoon weer op gelijke hoogte of beter dan FIFA. Alleen die licenties ontbreken, maar natuurlijk pleuren we die er even in wanneer we die mogelijkheid hebben. Dat is maybe 10-20 minuten werk ofzo, en je kunt weer een jaar vooruit. Kleine moeite, groot plezier.
     

Deel Deze Pagina