1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik ben ook bezig met fitness. Mijn piemol is nu 2cm afgevallen

    [​IMG]
     
    AnubisNefer en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.418
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Ik hou ook een dagboek bij. M'n aars is in 3 dagen 0,5mm geslonken, m'n eikel en linkerbal 4cm kleiner. Dus dat gaat lekker.

    Zo ff kakken en weer opmeten.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Whahahahahahah Jezus. ;-)
     
    L.A. vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die gast uit mijn klasse had 145 gepakt op de bench.. crazyyyyy. Gaat nu wel beter, heb sinds de meet alleen een deload gedaan. Ben veels te druk met werk en savonds leren voor werk. Volgende week weer vol trainen
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Maar even zonder grappen: doe je squats? Want fitness/bodybuilding gaat niet om afvallen, maar als je zo bezig bent en veel afvalt is het wel doodzonde als het ten koste gaat van je bil cq vrouwelijke vormen. Misschien helpt squaten om een goeie ronde bil te kweken? :D
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb je helemaal niet gezien, zonde. Wie ben jij op de lijst?
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja dat is wel ziek, hoop bij het NK wel 150 te benchen.

    Was ook een hectisch dagje, Nick T.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2016
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Afgelopen week voor het eerst echt 1RM testjes gedaan, mixed feelings over de resultaten maar het zorgt er iig wel voor dat ik de volgende cyclus goed kan indelen qua KG. Vooral de bench en squat vielen wat tegen, had stiekem op meer gehoopt. Maar goed, des te meer motivatie om de komende weken door te beuken.

    Backsquat 110
    Frontsquat 82,5
    Deadlift 140
    Bench 85

    @ 83kg BW
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Oke mensen, over een tijdje heb ik weer een photoshoot, wil me even goed voorbereiden dit keer. Wat raden jullie qua voeding aan om de weken voor de shoot te nemen? Het is een beetje dezelfde voorbereiding op een bodybuilding wedstrijd denk ik, gezien de doelen een beetje hetzelfde zijn.

    Wat voor voeding en wat voor voedingsstoffen vooral? Zou graag zoveel mogelijk ideeën willen hebben dan kan ik het afwisselen.

    Bedankt alvast! :D
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    You tell us... jij bent droger dan wij zijn
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja, dat is gelukkig groot en deels genetisch. Ik let eigenlijk vrij weinig op mijn voeding (Los van de standaard dingen dat ik bijna geen chocola, chips of McDonalds e.d. eet), dus ik denk dat ik juist daar nog heel veel winst kan behalen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je bent al goed droog toch? Wil je nog droger voor de shoot?

    Als je droger maar toch voller wilt lijken dan moet je de dagen er voor gaan spelen met je carbs en water intake, zoals bijv hier beschreven staat:

    http://www.bodybuilding.com/fun/shredded_in_5_days.htm

    Doe zelf 21 december weer mee met een meet van onze vereniging. Erg veel zin in. Vorige meet een squat van 170 en een (sumo) deadlift van 222.5. Ik wil ruim over die squat heen. Dit blok overgestapt op conventional om eens te kijken waar ik met conventional stond. Helaas iets minder progressie dan gehoopt. Echter mijn oude pr van 215 is er in de training al aangegaan en hopelijk komt daar nog meer bij de 21e.

    Schouder nog steeds dikke klote, nu ook met highbar squatten. Mijn fysio overlegt atm met de orthopeed om alsnog te gaan opereren.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Thanks voor de tip, zal er eens even naar kijken. :D

    Zo'n meet is wel cool ja, altijd leuk om naar uit te kijken!

    Wel klote van je schouder, als die geopereerd moet worden, kan die dan erna wel volledig herstellen?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Komende woensdag weer een meet. Afgelopen weken vooral druk geweest met het NK powerliften wat overigens echt te gek was. Ziek veel deadlifts boven de 300kg en een dame in -63 die even 140 squat alsof het niks is. Mijn vriendin heeft haar wilks met 25 punten verbeterd :)

    Maar mijn eigen training gaat ook goed genoeg. Vorige meet in juni had ik op de squat: 157,5 - 165 - 170. Nu open ik met 175:



    Helaas nog wel wat diep, maar daar ga ik na deze meet mee aan de slag.
    Voor wat betreft de bench moet ik even zien hoe het gaat met de pijn. Vorige meet heb ik alleen maar 60 en 70 gedrukt vanwege de pijn. Hier ben ik 110 waar ik blij mee ben echter 10 minuten later zat ik wit weg getrokken van de pijn in de hoek:




    Deadlift ben ik dit block overgestapt van sumo naar conventional. Geen specifieke reden anders dan dat ik sterker wilde worden op conventional. Op de meet 222,5 sumo gedaan en voor dit block van 10 weken aan was mijn max conventional 215. In training vrij easy 225 getrokken nu en op basis van deze vid open ik met 220:

     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Trainen jullie met een bepaald doel voor ogen? Ik ben benieuwd!

    Voor mezelf geldt dat ik vooral allround fit wil zijn. Sterk, maar ook snel en goed op conditie. Hier koppel ik dan vervolgens concrete doelstellingen aan. Zo heb ik dit jaar mijn eerste marathon gelopen en volgend jaar heb ik als doel de 10km onder 40 min te lopen. Wat fitness betreft is al tijden mijn doelstelling om 5x5x100 te bankdrukken, zit nu rond de 90-95 :) geen idee wat het fitnessdoel wordt al ik deze heb bereikt. Wil niet veel gespierder worden dan ik nu ben.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup zoveel mogelijk squatten, bankdrukken en deadliften. Iaw powerliften.

    Nice dat je het vervolgens hebt vertaald in doelstellingen want daar gaat het vaak mist bij mensen. :) 5x5x100 is helemaal niet gek!
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.418
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Wat eten de geile strakke jongens onder ons qua lunch? Wat easy te fixen is, en eiwitrijk uiteraard.

    Ik begin echt inspiratieloos te worden op dit gebied.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    - 30 gr smoothiemix (potten zijn te koop bij B&F) + 250gr kwark + 150ml magere chocomelk + 30 gram havermout. Even mixen, laten staan en klaar.

    Wat trouwens ook gemakkelijk is is om gewoon meer avondeten te maken en dat als middageten te eten.

    Gisteren bij Wout Zijlstra getraind, was echt heel tof. Wout is een bekende Strongman en Highland games atleet. Hij was in de jaren 80 echt bruut sterk en heeft samen met Berend Veenendaal nog sterkste team ter wereld gewonnen. Hoogtepunt van de dag was deze steen van 115kg

    https://www.instagram.com/p/BO-eOfDDKql/

    Wout is echt een beer. 2 meter en iets van 140-150kg. Kom ik aan met mijn 95kg :+
     
    L.A. vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zo,

    eindelijk 100kg op de bench voor een controlled touch n go. En 3x180 gedeadlift. Sinds ik 40u werk zoveel tijd minder om te trainen :-/
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik zit voor m'n werk doordeweeks in het buitenland in een hotel. Inmiddels daar ingeschreven bij een sportschool en trainen gaat prima. Ik kan daar ook prima ontbijten en een goede stevige warme lunch op kantoor, dus dat is prima. Ik wil alleen 's avonds een kleine maaltijd eten en in de restaurants zijn niet echt opties die goed passen. Iemand tips van kleine maaltijden die ik zondag kan maken en mee kan nemen om 's avonds na het trainen te nemen? Ik heb geen magnetron of koelkast helaas.
     

Deel Deze Pagina