Oeeefff .... dat is wel kut I feel 'ya brotha. Zulke dingen gebeuren bij ToO helaas wel vaker.
Vrijdagavond was gewoon echt vreselijk met de try-hards. Daar lukte ook echt gewoon compleet niets. Zaterdag was stukken minder (kwa sweats) en daar boekte ik mijn eerste Y3 Flawless met Flayer en Bullet. Daarna nog een poging maar bij de 7 wins (met loss) verloren we er 2 op rij ... waarvan 1tje zwaar onnodig. Maargoed, dat krijg je als je tegen een red-bar tegenstander speelt die 2 punches overleeft (van twee man).
Wij hebben 2 keer gehad dat we de 7-0 bereiikte, daarna verloren en bij de volgende pot ineens niemand meer tegenkwamen. I'll take that win, thank you very much. Bij de 9-0 speelde we de ander gewoon 5-1 weg Nog nooit zo'n simpele 9e pot gezien.
EDIT
Kwa loot mag ik niet klagen. 2x de Scout Rifle (1 adapt). 1x de Auto-Rifle. Chest en beentjes voor m'n Titan. Beentjes voor de Warlock. Helaas niet hetgeen wat ik graag wil De Pulse-Rifle. De scout-rifle is best een leuk ding ... in PvP kan je d'r leuke kills mee maken mits het geen close-range map is.
Laatst bewerkt: 17 okt 2016