1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Battle was echt wel vet om te zien. Zag jou echt als 'n debiel om je heen meppen en die Warlock was jou gewoon even kwijt. Jammer dat hij je dan met een Shotgun weet te verslaan. Had anders een epic win geweest. Gelukkig gingen Trials of Osiris op m'n Titan een stuk beter als m'n Warlock. Koleren wat is die jump irritant. Verrekte zweef-teef.

Flayner : "... ik ga erin met m'n super. Kom achter me aan!"
    Guardian down!
    Flayner : "... o, dus toch nog een Titan Smash"
    Waldini : "Ik neem het over!" *springt*
    ... *springt nog een keer*
    Guardian down!

... fuck dat.

Flayner vindt dit leuk.
  2. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Weet je wat pas een faal is. Een kaartje beginnen op game 4 zonder enige foutcode eruit laggen(mercy weg). Je team weet 2v3 te winnen. Speel je door, game 6: eerste "officele loss" daarna flawless gaan, tenminste je team mates dan. Jij was je mercy al kwijt hé. Genaaid

PS: games waren super super sweat

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oeeefff .... dat is wel kut :mad: I feel 'ya brotha. Zulke dingen gebeuren bij ToO helaas wel vaker.

Vrijdagavond was gewoon echt vreselijk met de try-hards. Daar lukte ook echt gewoon compleet niets. Zaterdag was stukken minder (kwa sweats) en daar boekte ik mijn eerste Y3 Flawless met Flayer en Bullet. Daarna nog een poging maar bij de 7 wins (met loss) verloren we er 2 op rij ... waarvan 1tje zwaar onnodig. Maargoed, dat krijg je als je tegen een red-bar tegenstander speelt die 2 punches overleeft (van twee man).

Wij hebben 2 keer gehad dat we de 7-0 bereiikte, daarna verloren en bij de volgende pot ineens niemand meer tegenkwamen. I'll take that win, thank you very much. Bij de 9-0 speelde we de ander gewoon 5-1 weg :eek: Nog nooit zo'n simpele 9e pot gezien.

EDIT
    Kwa loot mag ik niet klagen. 2x de Scout Rifle (1 adapt). 1x de Auto-Rifle. Chest en beentjes voor m'n Titan. Beentjes voor de Warlock. Helaas niet hetgeen wat ik graag wil :mad: De Pulse-Rifle. De scout-rifle is best een leuk ding ... in PvP kan je d'r leuke kills mee maken mits het geen close-range map is.

Laatst bewerkt: 17 okt 2016
    nawa vindt dit leuk.
  4. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ah gewoon Trial and Error.
    Komt wel goed

verstuurd via Tapatalk

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    O, absoluut. Was Trial and Error en niemand was echt in "grootse" vorm. De heren hadden soms heerlijke plays. Maar als dan Flayner en ik beide een super verkloten op 1 Warlock (ik smash en hij gaat echt op het laatste moment de hoek om) en Flayner gaat dood in z'n Stormtrance dan is dat wel balen. Zeker als je dan de voorsprong had kunnen pakken. We zijn Flawless gegaan en dat telt ...

Jammer genoeg was de switch van Titan naar Warlock echt heel even wennen voor me. Die jump is echt een verschrikking. Het duurt eeuwen voor je ook weer op de grond staat en je bent dan een schietschijf :+ Een Nova-Bomb doen en dan 18 damage doen op iemand (WTF?)... of als Stormtrance gewoon je super verkloten omdat ik midden in een Fist of Havoc gebied sta ... die ik overigens niet zag ... Ach, ToO moet natuurlijk niet te simpel worden ... vind alleen wel dat er iets na 7-0 of 7-1 moet zijn om nog voor te spelen... 9 wins behalen en eentje verliezen is ook een prima prestatie IMO.

Xandorra vindt dit leuk.
  6. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Trials of Errors

Xandorra, bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Trials Of Oshhiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttt..... [anteater error]

All aboard the train to the Laghouse!

Red-bar, Red-bar ... what'ya gonna do? What'ya gonna do when they "BEAVER" you?

nawa vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    kom nou maar eens battlefield doen, flippo.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    I'll be reporting for duty on the 21st of October Herr Sturmbahnfuher Befellmeister @Maddmonkey..

nawa en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bis dahin soldat oral damm!

Rampage vindt dit leuk.
  11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    NEIN! NEIN! ICH WILL NICHT!
    NICHT SO WIMMERN! IN DIE MUND!
    NEIN @Maddmonkey ... ER STINKT!

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Kut. Ik doe onnodig normal strikes nu, want die shit komt zoals hier aangegeven niet boven de 340 uit. Iemand tips hoe ik nog van 344 light naar 350 kan komen om heroics te kunnen doen? Ik speel voornamelijk om heroics te kunnen doen, maar ik kom niet aan die laatste 6 light levels. =(

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    SIVA Strikes doen. De loot die dropt aan het einde (blauw/paars etc) dropt hoger als je huidige level :) Dit blijven doen...

FraHel vindt dit leuk.
  14. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    De bosses van siva strikes droppen als het goed is wel hogere light level spullen

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ga gewoon de heroic doen Yellow. Die 7 light kan niemand wat verrotten. Ze zitten toch al met je opgescheept via matchmaking.

MAD 1976, CrazY en Rampage vinden dit leuk.
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

CrazY en nawa vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik ben meestal degene die andere weer op de been moet brengen in strikes. Meestal de reden dat ik niet zoveel kills in strikes maak. Ik blijf tenminste leven. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Excuus dubbelpost, maar de truc is nu Sepiks Prime Perfected strikes blijven doen. Blauwe items kunnen 365 worden. Natuurlijk is dat er eentje van de SIVA crisis, maar het schijnt dat deze het beste is omdat het praktisch een speedrun is. Ik hoef maar 6 light levels omhoog en kan heroics doen.

Die van zonet tegen die Priest ging wel goed, bijna neer, toen we een wipe kregen en toen was het klaar. Nu maar SPP blijven doen tot ik 350 raak. :)

19. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Yoyo matties,
    We zijn er weer! Deze keer heb ik nog meer matties ingeschakeld en nog meer clipjes voor jullie gefikst. Vette snipes, shotgun wrecking balls, voops, supers en team wipes alles samen geperst in deze extra lange highlight video.

XBW Sterren van de show:

@bulletproof010 @CrazY @shiz @Flayner

Sent from my iPhone using Tapatalk

20. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Gewoon die 350 strikes doen, met een titan defender met ruin wings.
    En als je een gaar team hebt, gewoon eruit gaan en opnieuw proberen.
    Of Titan met no backup plans en een red death ofzo.

Deel Deze Pagina