De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vroeger was Barca baas met Kluivert, Rivaldo, Cocu, de Boer & de Boer, Davids heeft er kort gespeeld, de echte Ronaldo, Reiziger etc.
    Tegenwoordig zijn het alleen maar jankende Spanjaarden op je scherm....

Suarez is een baas, omdat die bij Ajax heeft gespeeld :+. En Ajax ook flink wat heeft gebracht in doelpunten en geld.

En van de voetbalkunsten van Iniesta kan ik idd ook erg genieten, net zoals Xavi. Die zijn nog van de sportieve oude garde.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Maar de hele Spaanse competitie zit vol met jankerds. Dat is bij Real en Atletico echt niet minder.
    Messi geen baas voor jou?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja totdat jij op XBW kwam :+

Dyonko en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    QFT!

5. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Voorop gesteld, wat de supporters van Valencia deden bij die 2-3 van Messi, dat hoort niet.

Maar als je er dan voor kiest om, het in extremis vallende winnende doelpunt, zo dichtbij de fans van Valencia te vieren, inclusief uitdagende gebaren, wees dan ook mans genoeg om al het projectiel wat je op je af krijgt te accepteren.

Ik heb ook steeds minder en minder met Barca dan voorheen. Geef mij nu maar Atletico. Ook hier wordt gejankt, maar iig een stuk minder dan bij Barca en Real.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Buiten dat om heeft het theatrale vallen geen enkele nut. Het is niet zo dat je een supporter een gele kaart kunt aan naaien. Er staan 50 camera's op je gericht dus je weet dat het incident op beeld staat dan is het toch meer dan voldoende als Neymar dat flesje water als bewijs naar de scheidsrechter brengt en niet ook nog even de stervende zeaan uit hangt. Dan kan de voetbalbond beslissen welke straf ze hier voor gaan uitdelen

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het heeft het nut dat ze met een stijve plasser in de kleedkamer na kunnen vertellen hoe mooi ze gevallen zijn en vervolgens de herhaling er bijpakken om te kijken hoe ze hun val nog meer kunnen verbeteren.

Tim vindt dit leuk.
  8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zou jouw posts in deze thread bijna gaan liken omdat ze zo triest zijn dan het bijna grappig wordt.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Gaat goed met PSV :+

Killamonkey vindt dit leuk.
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahahahaha stel wijven. #amf

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Haha inderdaad!

Ach ja who cares about de knvb beker?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo slecht voorbeeld ook haha.
    Was gisteren bij mijn neefje van 3.5. Waren we aan het voetballen en iedere keer als ik een beetje in de buurt kwam liet die zich vallen.
    Dus na en paar ik keer vraag waarom die dat doet. Zegt die. Ja dat doen alle voetballers op TV ook altijd. :lol:

Rampage en L.A. vinden dit leuk.
  13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Geen wonder dat amerikanen voetbal gay vinden

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

... nee.

Ronaldo steekt wel vaker na een goal z'n hand omhoog. No big deal.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij solliciteert die Nouri openlijk naar een plaats in het eerste. Wat is die jongen goed zeg.

Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Eens. Heerlijk om te zien. Ajax 'B' is sowieso een genot om naar te kijken vanavond.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vind je? Ik vond maar weinig spelers echt gemotiveerd om er wat van te maken. Van de beek, nouri en cerny eigenlijk alleen. Dat slappe gekut ook na die 0-5 snap ik ook niks van. Waar is verdomme de gretigheid om te laten zien dat je in het eerste hoort?

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Had ook met Kozakken boys te maken hoor. Die speelden de tweede helft alleen maar om de score onder de tien te houden... En ja, die drie en Clement waren top vandaag. Lekker om te zien toch? Paar fantastische dingen gezien vandaag. Snap niet hoe je zo zuur kan zijn als je met een veredeld jong Ajax met 6-1 uit wint met mooie aanvallen. Ajax heeft gewoon twee volledig waardige eredivisie elftallen staan dit seizoen. Ik heb me met Jong Ajax en Ajax 1 dit seizoen al meer vermaakt dan heel vorig seizoen (alhoewel de A1 en Jong toen ook leuke dingen deden). Nouri man of The fucking match btw. Die gast is zo geniaal _O_

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er waren ook heel veel reservespelers. Bazoer, El ghazi, Casseira, tete en dijks lieten niet zien dat ze een plek verdienen in het eerste. Heeft niks met zuur te maken. Heeft te maken met de mentaliteit van die gasten. Logisch dat het in het laatste jaar van de Boer niet meer zo gezellig was, lapzwansen doe je maar lekker als je voor willem 2 speelt. Scherpte laten ontbreken bij een grote voorsprong is topsport onwaardig en het is bijna uniek om wel een speler te hebben die wel die mentaliteit bezit.

Deel Deze Pagina