1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat het Operations is jongen. Je kan niks 'laten liggen' als je wilt winnen als aanvaller. Elke vlag in een sector moet gepakt worden om naar een volgende sector te gaan.
     
    Yi-Long en Bidle vinden dit leuk.
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Valt het punt niet ook boven de bunker te cappen zoals in Conquest? Anders is het idd best een lelijk punt om in te nemen.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ah, ok, dacht gewoon Conquest. Dit is gewoon dus een soort Rush-variant met een andere naam?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mix van Rush en Conquest. Je hebt net als bij Rush per sector 2 objectives (Conquest vlaggen) maar itt Rush moet je ze nu als aanvallend team beide tegelijk in je bezit hebben om de sector te clearen
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan wel, maar niet als er zoveel zijn. Het hele enemy team was daar gewoon. Soms hadden we wel meer mensen bij de vlag, maar dat was snel weer weg door squad spawnen.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Medic is meer dan alleen self loading rifles :D

     
    Stefandaman vindt dit leuk.
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren ook nog meegemaakt. Uiteindelijk werd de deur wel beschadigd en kon je naar binnen enkel heb ik geen idee hoe. Met mijn anti-tank granaten lukte het niet.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ging niet om de deuren :) Was gewoon echt een stalemate daar. Wij kwamen daar gewoon niet binnen. Nog een ergere chokepoint dan metro of locker.. Je moet de bovenkant open kunnen blazen ofzo, want dit is gewoon irritant als veel defenders deze 'tactiek' gaan doen op deze operations.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De no look haha.

    [​IMG]
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Met dynamite.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    Anti Alles Mine _O_
     
    Remo NL vindt dit leuk.
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had gisteren een potje waar we deze map wonnen in operations. Het was voor het eerst in 16 uur spelen dat ik uberhaupt dat laaste gedeelte heb gespeeld en bij de adriatic sea terecht kwam. Verder wel een toffe map trouwens.
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heftig deze game online! Met 64 man is toch wel vaak hectisch en zonder enige kennis van de maps is het meer sterven dan spelen op het moment. 8)
    Denk maar even een stapje terug doen en 32 player games spelen...
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Operations 40 man is ook wel goed te doen of Rush doen. Daar heb je een duidelijke frontlinie ipv dat je vaak in de rug wordt gekilled. 32 man bestaat volgens mij niet op het moment. Tdm, dom, rush en war pigeons zijn allemaal 24 spelers afaik.

    @Defantic: ging mij er meer om dat deze strategie erg lastig is. Beide sectoren met bunkers zaten de tegenstanders daar alleen maar in. Die eerste bunker valt nog wel mee. Die tweede echter is echt enorm in het voordeel van de verdedigers. Heb die 2e map wel een paar keer gezien, maar als die bunkers de norm gaan worden voor die operation dan laat ik het lekker links liggen tot een fix.
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had het idee dat het punt met drie verschillende veroverpunten ook vaak een struikelblok is voor de aanvallende partij. Voor mij was het in elk geval de eerste keer om de tweede fase te zien. Over het algemeen zijn de maps prima te pruimen wat mij betreft. Ik vermaak me voorlopig nog wel even.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Bij "Rush" heb je inderdaad iets meer overzicht wat het wel fijner maakt om de maps een beetje te ontdekken en leren.
    "Operations" vind ik qua opzet wel heel gaaf, maar is mij momenteel nog iets te chaotisch en heb ik echt geen idee waar ik naar toe moet om een beetje nuttig te kunnen zijn voor mijn team. :oops:

    Wat een grafisch fantastische game is dit trouwens zeg, wat mij betreft een nieuwe standaard! _O_ (het geluid mag er wederom ook wezen, echt oorlog dit!)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Alle games van Dice hebben vet geluid. Goed gemixt en er wordt rekening gehouden met afstand tot de speler.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hier is wel meer ambient geluid. Soms wat irritant gameplay wise, maar voor de immersion top natuurlijk.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die SP. Jezus wat een bagger weer.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja echt he, snap niet dat veel mensen er zo positief over zijn
     
    Hybrid vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina