Omdat het Operations is jongen. Je kan niks 'laten liggen' als je wilt winnen als aanvaller. Elke vlag in een sector moet gepakt worden om naar een volgende sector te gaan.
Valt het punt niet ook boven de bunker te cappen zoals in Conquest? Anders is het idd best een lelijk punt om in te nemen.
Mix van Rush en Conquest. Je hebt net als bij Rush per sector 2 objectives (Conquest vlaggen) maar itt Rush moet je ze nu als aanvallend team beide tegelijk in je bezit hebben om de sector te clearen
Kan wel, maar niet als er zoveel zijn. Het hele enemy team was daar gewoon. Soms hadden we wel meer mensen bij de vlag, maar dat was snel weer weg door squad spawnen.
Gisteren ook nog meegemaakt. Uiteindelijk werd de deur wel beschadigd en kon je naar binnen enkel heb ik geen idee hoe. Met mijn anti-tank granaten lukte het niet.
Ging niet om de deuren Was gewoon echt een stalemate daar. Wij kwamen daar gewoon niet binnen. Nog een ergere chokepoint dan metro of locker.. Je moet de bovenkant open kunnen blazen ofzo, want dit is gewoon irritant als veel defenders deze 'tactiek' gaan doen op deze operations.
Ik had gisteren een potje waar we deze map wonnen in operations. Het was voor het eerst in 16 uur spelen dat ik uberhaupt dat laaste gedeelte heb gespeeld en bij de adriatic sea terecht kwam. Verder wel een toffe map trouwens.
Heftig deze game online! Met 64 man is toch wel vaak hectisch en zonder enige kennis van de maps is het meer sterven dan spelen op het moment. Denk maar even een stapje terug doen en 32 player games spelen...
Operations 40 man is ook wel goed te doen of Rush doen. Daar heb je een duidelijke frontlinie ipv dat je vaak in de rug wordt gekilled. 32 man bestaat volgens mij niet op het moment. Tdm, dom, rush en war pigeons zijn allemaal 24 spelers afaik. @Defantic: ging mij er meer om dat deze strategie erg lastig is. Beide sectoren met bunkers zaten de tegenstanders daar alleen maar in. Die eerste bunker valt nog wel mee. Die tweede echter is echt enorm in het voordeel van de verdedigers. Heb die 2e map wel een paar keer gezien, maar als die bunkers de norm gaan worden voor die operation dan laat ik het lekker links liggen tot een fix.
Ik had het idee dat het punt met drie verschillende veroverpunten ook vaak een struikelblok is voor de aanvallende partij. Voor mij was het in elk geval de eerste keer om de tweede fase te zien. Over het algemeen zijn de maps prima te pruimen wat mij betreft. Ik vermaak me voorlopig nog wel even.
Bij "Rush" heb je inderdaad iets meer overzicht wat het wel fijner maakt om de maps een beetje te ontdekken en leren. "Operations" vind ik qua opzet wel heel gaaf, maar is mij momenteel nog iets te chaotisch en heb ik echt geen idee waar ik naar toe moet om een beetje nuttig te kunnen zijn voor mijn team. Wat een grafisch fantastische game is dit trouwens zeg, wat mij betreft een nieuwe standaard! (het geluid mag er wederom ook wezen, echt oorlog dit!)
Alle games van Dice hebben vet geluid. Goed gemixt en er wordt rekening gehouden met afstand tot de speler.
Hier is wel meer ambient geluid. Soms wat irritant gameplay wise, maar voor de immersion top natuurlijk.