1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Mensen vertrouwen van nature mensen die meer op henzelf lijken.
    Hence dat kinderen met down ook sneller worden uitgesloten door kinderen.
    Marokkanen trouwen eerder met Marokkanen, Chinezen worden eerder vriendjes met Chinezen.

    Dat heeft niks met racisme of xenofobisme te maken, maar met verbinden van eigen identiteiten.


    Maar anyway, dat is weer een hele andere discussie.
    Dit hele infantiele gezeur om Zwarte Piet kan mij als 27 jarige zonder kids nu echt 0,0 interesseren eerlijk gezegd.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat kan het mij al dik 3 jaar eigenlijk niet, maar elk jaar weer wordt de discussie aangewakkerd en gaan mensen weer achterlijk lopen doen op twitter en met protesten etc.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Turkije maakt al handig gebruik van de nieuwe goedkope arbeidskrachten:

    http://nos.nl/artikel/2139486-syrische-kindvluchtelingen-werken-in-turkse-kledingfabrieken.html

    =(
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Man man man, eerst had ik nog wel respect voor Rutte om te proberen een oplossing te vinden voor het Oekraine verdrag en de punten proberen aan te passen waar er problemen mee zijn op het gebied van geen lidmaatschap/geen steun aan hun oorlog/geen extra geld naar oekraine. Maar nu is het zo cringe worthy geworden dat ze het imo maar gewoon moeten opgeven en het verdrag niet ratificeren. Want ik zie echt geen nut meer om het nu nog verder uit te stellen. :")
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Van een handelsverdrag naar vacuümbommen, hij legt zonder blikken of blozen het verband. Het wordt pijnlijk duidelijk hoe bijna onmogelijk het eigenlijk nog is om 'nee' te zeggen als land in de EU.

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/10/smerig_minpres_rutte_vol_op_he.html#comments
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Top kek :^)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Vreemd genoeg eens met Rutte dat we betere dingen te doen hebben dan nog steeds bezig houden met het joke referendum. De meeste Ja-stemmers bleven gewoon thuis dus eigenlijk is er niet eens een meerderheid voor Nee. Geenstijl/Geenpeil slechte verliezers.

    @Geenstijl
    [​IMG]
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja-stemmers die niet gaan stemmen zijn geen-stemmers = telt niet mee = nee-stemmers hebben meerderheid.


    Als er echt zoveel meer waren die voor waren maar thuis zijn gebleven moeten ze achteraf niet gaan piepen.
    Stemmen, anders bek houden, simpel.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je niet gaat stemmen is dat een ja stem? Als je niet gaat stemmen heb je geen mening. Dat is geen ja en geen nee. Volgens mij is Rutte de slechte verliezer want hij blijft maar door gaan ook al is er geen steun van de oppositie te krijgen. Ben blij dat ik laatste verkiezing geen VVD heb gestemt, Rutte wordt steeds meer cringe worthy, totaal geen geloofwaardigheid meer met die man.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Ik vind dat Rutte het goed gedaan heeft eigenlijk.
    Twijfel nog of ik VVD of D66 ga stemmen next year.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als je gelijk hebt waarom winnen de ja stemmers dan door thuis te blijven? Ik was in principe voor en besloot niet te stemmen.

    Waarom zou ik een referendum steunen waar ik het niet mee eens ben?

    Als gewone burger merk je niet eens een verschil of Nederland het verdrag steunt of niet. En daarnaast gaat het verdrag ook door als Nederland tegen zou zijn maar dan onder een andere naam. Dat we hier een referendum over houden gaat helemaal nergens over. Ik begrijp niet waarom de kiesdrempel is gehaald en dat er mensen zijn die zich hier nog steeds druk over maken.

    Pardon?

    Vorige keer PvdA gestemd omdat ik werd meegesleurd in de PvdA vs VVD hype. Best wel spijt van gehad. Het is nu tijd dat de PiratenPartij zetels gaat krijgen.

    [​IMG]

    Ancilla <3
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2016
    L.A., Matrix en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Reckmodus.... ANCILLAAAAAAAAAAAAH!

    Lekkerste Nederlandse mokkel wat mij betreft.

    Asstastic
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ga weer voor de Partij voor de Dieren. Kleine partij maar zetten zich wel in voor de idealen waar ik me in kan vinden.

    >Geenstijl
    Is er een tl;dr versie? Of beter yet een versie in abn eerste regel die ik van hun lees "Leger des Peils, te paard en te wapen, want we zijn verraden! Zowel D66 (bedankt, Kees!) als de eeuwige gristenverraders van het CDA zijn door de pomp" Ik heb geen moeite met spelfouten maar als ik zo'n regel al lees zakt mijn broek al gelijk af, en dan heb ik nog niet eens naar die chick gekeken. Maar als ik het nieuws van andere media begreep heeft Rutte het weer uitgestelt en hoopt voor 15 december met een oplossing te komen. Omdat Buma naar hem zat te knipogen.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Toen ik van de week las dat het sluiten van alle dierentuinen in heel Nederland een van de kernpunten is in hun programma kon ik ze al niet meer serieus nemen.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Omdat je voor je amusement graag naar wilde dieren wilt kijken die in kooien gevangen zitten? Hoe vaak ga je uberhaubt naar de dierentuin?
     
    L.A. en fredfenster vinden dit leuk.
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Uitstel, net zo lang totdat we het vergeten zijn.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Please. Ga nou niet die standaard "maar-is-zielig" meuk gebruiken.

    De dieren waar zowat alle dierentuinen mee zijn begonnen waren ziek, gevangen of <insert reden hier>

    Vind je het geen goed teken dat 99% van de dierentuinen hun dieren de ruimte geven? Gezond houden en fokprogramma's opzetten om zo een bedreigde diersoort te redden? Dat ze ervoor zorgen dat bepaalde dieren wel weer uitgezet worden na een herstel periode? Dat sommige dieren niet uitgezet meer kunnen worden omdat ze dan de mens opzoeken? Wees blij dat er zulke mensen zijn die zich inzetten voor de dieren... Laten we de panda dan maar gewoon weer massaal uitzetten en over 5 jaar aankondigen dat er geen meer zijn :+ Beesten zijn godver te lam om te krikken. De fuck! :+

    Een dier wat geboren is in de dierentuin weet niet beter en ziet het als zijn "huis". Een dier dat getraumatiseerd uit het wild komt (en in de dierentuin verder leeft) zal altijd getraumatiseerd blijven. Uitzetten gebeurd ... met hele wissellende resultaten.

    Vind het zo'n onzin ... had het een aantal maanden geleden in Blijdorp ook. Een oudere vrouw bij de apen. "Ach wat zielig dat ze hier gevangen zitten" ... " ... mevrouw, wat doet u hier dan als u hier op tegen bent?" ... "Die apen horen in het wild!" ... "... eens. Of ze eindigen hier of als iemand z'n poncho?" ...


    ... ... en als je het niet zo bedoelde. My bad :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dus jij support een dergelijk standpunt ook? lekker uitvoerbaar ook :F:

    Meeste dieren in de Nederlandse dierentuinen hebben het niet bepaald slecht als je gaat vergelijken met elders. Betreffen ook geen dieren die je dan maar weer in het wild uitzet.
    Leuk oppervlakkig campagne punt ook, hoor namelijk niet hoe ze de werkgelegenheid die gepaard gaat met dierentuinen gaan opvangen dan.

    Ga zelf wel 1 a 2 keer per jaar naar een dierentuin al zie ik niet in wat dat ermee te maken heeft.

    Dierentuinen zorgen daarnaast ook nog eens voor bewustwording en educatieve achtergrond over veel dieren, bepaalde goede fokprogramma's nog niet eens genoemd.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Puntje bij paaltje maakt geen enkele politieke partij z'n punten waar.

    Een grote poppenkast.
     

Deel Deze Pagina