Het was heus niet dat ik jullie niet meer cool vond maar ik had Project Cars laatst voor de PC gehaald. Hij was goedkoop genoeg dat ik wel eens met m'n eigen ogen wou zien of die versie wel bugvrij is (antwoord: nee) en of de community daar nog een beetje leeft (dat wel!).
Toen ik zag dat de mannen op Tweakers ook nog toernooitjes aan het rijden waren moest ik daar natuurlijk wel aan meedoen! Het huidige cupje is in de Formule C met tuning aan, schade aan en assists uit. Ik dacht dat het niveau vet hoog zou liggen dus ik had ontzettend m'n best gedaan bij het oefenen en tunen, wat resulteerde in pole position en een simpele overwinning in de eerste race, ook omdat de andere snelle gasten er na een botsing gelijk uit lagen.
De tweede race was reversed grid dus ik kon achteraan beginnen, terwijl die andere snelle guys vooraan mochten starten (soort Jimmy Jerqinoff tactiek eigenlijk ). Was dus een flinke uitdaging!
Wel een hele gave race geworden, inhalen is extra spannend als een foute move niet alleen je eigen race maar ook die van een ander om zeep helpt. Heb er een tof filmpje van geschoten, misschien vinden jullie het ook wel leuk om die te zien. Open wheel racen is zeker mogelijk en heel erg gaaf in cup-verband!
Laatst bewerkt: 10 nov 2016
Racerblade01 en Kimi NL vinden dit leuk.