1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Echt niet,, weet je wel wie ik ben?

ik heb fans over de hele wereld:

2. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    LOL :lol:

Ook gewoon @Rossi weer taggen hè...

:D

Racerblade01 en Kimi NL vinden dit leuk.
  3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Grootste probleem is denk ik de weinige content. Het probleem daarachter is dat Assetto Corsa een community driven game is, wat niet op console werkt. Op de PC kan je honderden circuits, auto's en plugins downloaden die de game 10 keer zo compleet maken als de kale console versie. Heb Assetto sowieso lang niet aangeraakt, maar toen ik via Tweakers nog races deed in Assetto was dat 95% van de keren op een baan gemaakt door de community, waar je met de console versie never op kan rijden.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Grootste probleem is dat er uberhaut geen private servers zijn in AC waardoor alles wat ook maar lijkt op online (cup)racen niet mogelijk is.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat ook ja, gaat er ook nooit meer van komen denk ik. :+

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Oplichters }:]
    EDIT: Oja is hun eerste game voor de xbox, bij het uitbrengen van je eerste game hoeft het geen fatsoenlijk product te zijn wat je levert. [/s]

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou, de console versie is gemaakt door 505games, en die gaan al wat langer mee. :p

8. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    uitgegeven door*

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nope ook geport aldus destijds de aankondiging. Maar dat kan fout zijn.

10. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Het was heus niet dat ik jullie niet meer cool vond maar ik had Project Cars laatst voor de PC gehaald. Hij was goedkoop genoeg dat ik wel eens met m'n eigen ogen wou zien of die versie wel bugvrij is (antwoord: nee) en of de community daar nog een beetje leeft (dat wel!).
    Toen ik zag dat de mannen op Tweakers ook nog toernooitjes aan het rijden waren moest ik daar natuurlijk wel aan meedoen! Het huidige cupje is in de Formule C met tuning aan, schade aan en assists uit. Ik dacht dat het niveau vet hoog zou liggen dus ik had ontzettend m'n best gedaan bij het oefenen en tunen, wat resulteerde in pole position en een simpele overwinning in de eerste race, ook omdat de andere snelle gasten er na een botsing gelijk uit lagen.
    De tweede race was reversed grid dus ik kon achteraan beginnen, terwijl die andere snelle guys vooraan mochten starten (soort Jimmy Jerqinoff tactiek eigenlijk :p). Was dus een flinke uitdaging!

Wel een hele gave race geworden, inhalen is extra spannend als een foute move niet alleen je eigen race maar ook die van een ander om zeep helpt. Heb er een tof filmpje van geschoten, misschien vinden jullie het ook wel leuk om die te zien. Open wheel racen is zeker mogelijk en heel erg gaaf in cup-verband!

Laatst bewerkt: 10 nov 2016
    Racerblade01 en Kimi NL vinden dit leuk.
  11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Realistische crash hoor :p
    Hoe zit het met plakken op de PC?

leuk fimpje crookmans!

12. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ik kom nooit tegen iemand anders z'n auto aan dus ik kan het je niet vertellen :p. Serieus in 20+ uur nog geen last van gehad. Maar volgens mij gewoon hetzelfde physics-model dus zal wel hetzelfde plakken zijn.

Wat speel jij dan ookalweer tegenwoordig? rFactor 2?

13. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Knap hoor. Winnen als iedereen eraf vliegt.

En ik zie dat je al super goede matties bent geworden met de Tweakers boys. "Wauw Bas, goeie move! Jeetje wat knap Bas. Je bent echt goed Bas. Ik wil later net zo zijn als jij Bas!".

Ik snap het wel, het is daar natuurlijk ook veel leuker dan hier.

Beltoni en Kimi NL vinden dit leuk.
  14. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Hi everyone,

Back in August, as many of you know already, Assetto Corsa arrived on console. For the team, this has been a massive challenge and a venture into the unknown, but a challenge they’ve embraced. Since then, our community has continued to flood our social channels with praise, support and constructive criticism. For that, we want to firstly thank you guys. We’re hugely grateful to have such an enthusiastic and passionate community on board who aren’t afraid to be totally open and honest with us! ;) We’ve said it many times now, but it really does mean everything to us!

Now, you’re probably curious as to what’s going on behind the scenes, so let us fill you in…

PRIVATE LOBBIES
    Let’s kick things off with private lobbies, shall we? We know this is a HUGE talking point across our community channels and today, we want to give you guys some more information on where we’re at with this burning hot topic…

We’re pleased to announce that private lobbies are being worked on behind the scenes, and Kunos are working flat out to bring them to Assetto Corsa! Right now, we can’t give you a release date, but they are coming and we will of course update you all with more info as soon as we can. These things take time, so please remain patient with us and continue to support us as you’ve always done – It makes all the difference, trust us!

USE OF DLC ONLINE
    Another major talking point across our community channels revolves around the use of DLC content online. We understand that many of you have been keen to use your content online and haven’t been able to so far. However, this is going to change in a future update. We’re pleased to announce that once private lobbies have been introduced to Assetto Corsa, you’ll then be able to use your DLC packs online!

PORSCHE PACK VOLUME 1
    If you’ve been keeping an eye on our social channels, you’ll know that the Porsche Pack Volume 1 has launched on Steam for our PC players! The response to the pack has been incredible... We’re honored to have such a prestigious manufacturer on board and it’s great to see our PC community having so much fun with it. For console players, the first Porsche pack is on its way and we’ll be announcing a launch date as soon as we can. Volume 1 introduces some of the most iconic Porsche cars ever created, coupled with some of the most recent models of the Porsche 2016 line-up, with the aim to offer a perfect mix between road cars, hypercars, as well as modern and historic GT and racing models. Here’s what you can expect in the first DLC pack…

Porsche 911 Carrera S
    Porsche 918 Spyder
    Porsche 911 Carrera RSR 3.0
    Porsche 718 Cayman S
    Porsche 917/30 Spyder
    Porsche 935/78 'Moby Dick'
    Porsche Cayman GT4 Clubsport

Remember, if you own the Assetto Corsa Season Pass, the upcoming Porsche Packs are yours to own at no additional cost!

FREE BONUS CONTENT
    Our next major console update is just around the corner and we’ll be talking more about that in a future blog! What we can tell you right now is that in Version 1.09, we’ll be giving our players 2 pieces of FREE bonus content... The brand new and recently unveiled Porsche Panamera G2 Turbo, the latest luxury saloon model manufactured by Porsche, as well as the historic version of the Silverstone circuit!

SUPPORT
    Remember, if you are experiencing issues with the console edition of Assetto Corsa, we want to help! :) Please follow the below steps in order to help us help you...

1 - Firstly, we encourage you to search the CONSOLE LOUNGE and the sub-forums for a solution to your issue.
    2 - If you are unable to find the answer you are looking for, then please check out our FAQ's. This will be updated as and when required.
    3 - Should you wish to speak to someone directly, please head over to the 505 GAMES SUPPORT portal and log a ticket. A member of our Customer Support team will be in touch to help you.

ONWARDS AND UPWARDS
    We’d like to take this opportunity once again to thank everyone who has shown us some form of encouragement and support since we launched onto console. It means a great deal to everyone behind the scenes and we’re going to continue to push to make Assetto Corsa the greatest racing sim on console and PC.

You’re all so worth it!
    15 minutes ago

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Flavourlicious vindt dit leuk.
  15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Laat hem lekker Rosmans..
    GoT is een hartstikke leuke website en forum. En zit daadwerkelijk vol met mensen die ergens verstand van hebben en willen delen.
    lees er regelmatig op, maar posten doe ik bijna nooit.

En GoT zit ook lekker vol met Azijnpissers die de hele dag praten over een paar kraakjes in hun nieuwe Volvo V40 lease auto. Vervolgens gaan discussieren dat hun goud/gele V40 toch echt niet een saaie kleur is ten opzichte van al die grijze V40's. En om de dag af te sluiten gaan ze hun spec-list plaatsen, van hun nieuwe Lease V40 uiteraard, waar ze wel en niet op bezuinigd hebben. Want poeh poeh, die overheid naait ze toch allemaal de moeder met die klote bijtelling.

"Ik neem geen Automaat, weet je wat dat extra kost in de maand"
    "Restwaarde, PFFFFF!!! daar kijkt niemand naar"
    "Ik kan mijn velgen oplaten knappen door de 17 jarige buurjongen, maar ik vind dat te duur"
    "Mijn V40 is vies goudgelig, maar dat is niet saai"
    "Ik haal 1 op 14,12567415341 en dat is toch 0.31423068 beter als User X"
    "IK MOEST MAAR LIEFST 2 WEKEN WACHTEN TOT MIJN BASIC LEASEBAK BIJ DE DEALER STOND!"
    "Mijn V40 kraakt in het interieur als ik de pook naar rechts vastblijf houden, mijn rechterknie tussen het dashboard en stuur klem, de airco uit zet, de zonneklep dichtvouw en het geluid op standje 72 zet. Tegelijkertijd".
    "Onderhoud bij de dealer? Die licht je altijd op! Ik doe mijn onderhoud bij de lokale turk"

16. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Haha butthurt :lol:
    Als jij nou niet zo bang was voor alles wat met echt racen te maken heeft zoals tunen hoefde ik m'n vertier niet op een ander platform te zoeken :p.

Maar ik had trouwens niet gewonnen, ik was tweede geworden, die voorste guy was te snel weggereden om nog bij te halen.

17. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Dus Rossi houdt niet van Tunen?

Tuning voor de volgende cup CONFIRMED!

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Inderdaad rFactor 2. Als je mooie graphics wilt moet je ver weg blijven, maar het racen zelf is er gewoon top, zolang je het in competitie verband doet.

Met het team zijn we al meer naar iRacing toe aan het gaan omdat daar de top actief is. We hebben al wat snelle coureurs binnengehengeld en samen met wat vaste krachten gaan we vanaf dit weekend zelfs meedoen aan het kwalificatietoernooi voor iRacings eigen GT3 endurance kampioenschap. 6 weekenden zijn er races en de 25 beste teams (van een paar 100 entries) krijgen uiteindelijk een pro licentie en een uitnodiging voor het echte iRacing kampioenschap. :)

Crookk en Rossi46 vinden dit leuk.
  19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Wil geen kapsones hebben ofzo, maar 'ons' niveau ligt erg hoog. Ik ben wat ouder en heb wellicht de scherpe randjes (toen ik tiener was en naast school niks anders deed dan gamen) niet meer, maar ik weet wat ik vroeger 'gepresteerd' heb en stiekem zijn wij, dankzij de luchtige sfeer denk ik, een stuk sneller dan we denken.

20. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ooeeehhh... :cool:

Kom karten dan

Alsof jij tegenwoordig wèl de tijd hebt om een goede tune te fixen :p Dan gaan je digitale schaapjes dood... :D

We zijn ook vet goed. Behalve Crookk natuurlijk... :whistle:

Deel Deze Pagina