Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

1. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Mooiste race die ik ooit als F1 fan heb meegemaakt. (Ja natuurlijk is zijn p1 in Barca ook prachtig)
    Max, ik buig voor je en kan gewoon niet wachten voor de toekomst en deze coureur!

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd hij is nog zo focking jong.. top race..

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat een complimenten van de andere wow.
    Hoeveelste plek moet rosberg staan in abu dhabi om te winnenof te verliezen?

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heel erg sneu voor Massa in zijn laatste thuisrace. Het leverde echter wel prachtig beelden op in de pitstraat.

Matrix vindt dit leuk.
  5. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Als Hamilton 1ste word MOET Rosberg 3de worden anders is Hamilton nog kampioen.

Smok3y vindt dit leuk.
  6. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Het had eigenlijk niet beter voor hem kunnen lopen denk ik. Dit was veel mooier en zal hem veel langer bijblijven dan kleurloos ergens in de middenmoot te eindigen, zeker als alle aandacht toch naar Max had gegaan.

Matrix en Dex vinden dit leuk.
  7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jammer dat het door zijn fout gebeurd en niet door een motorploffer maar het is zo idd beter dan 13de oid worden

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ga lekker protesteren... met je Ferrari. He pushed me off the track...

Je moeder!!!

9. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    De voetbaldraad is ergens anders.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Race met commentaar wel gezien? :+

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ging hem denk ik meer om het niveau van je post dat van het niveau voetbaldraad is :+

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oooooh, ach beetje het niveau van Vettel...

13. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Vettel moet zich eens op zichzelf gaan focussen inplaats van wat iedereen doet. Echt een jankende coureur geworden, eeuwig zonde want had zeker wel respect voor hem bij Redbull..

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, daarom. Echt alleenmaar janken. Misschien moeten ze de geldkraan ff bij 'm dichtdraaien. :+

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat er heel veel frustratie bij Vettel zit. Niet eens zozeer tegen Verstappen, maar meer de situatie waar hij in zit. Fan van Schumacher, gaat net als hem naar Ferrari, alleen lukt hem niet wat Schumacher wel lukte. Ik denk dat daar heel veel frustratie zit.
    Alleen het Ferrari van nu is niet het Ferrari van toen, geen Ross Brawn, geen Jean Todt. Ferrari heeft nu gewoon niet de leiding die het toen had.
    Het Ferrari van 2016 is veel moeizamer en heeft meer last van interne politiek dan het Ferrari van toen. Dat houdt het team tegen en dat zie je terug komen op de baan.
    Maar Schumacher en Brawn hadden ook even tijd nodig.

Opmerkelijk is wel dat in een interview van BBC met Vettel in 2010 met de vraag wat een F1 coureur nodig heeft hij juist drie dingen noemt die o.a. Max nu laat zien en hijzelf ook zeker had;
    Name three attributes an F1 driver must have

Determination, aggression, control.

TopRowhide vindt dit leuk.
  16. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het is ook niet niets, van 4 keer wereldkampioen in een auto die het hele veld het nakijken geeft, naar een Ferrari waarmee je een 3e plek in het constructeurs-klassement haalt.
    Het zal dan ook een flinke domper voor Vettel zijn, als Max hem in de laatste race voorbij gaat in het WK. (scheelt nog 5 punten ofzo).

Ik denk dat Vettel helemaal niet zo'n zure huilebalk is van zichzelf, maar hij is gewoon door en door getergd.

Hoop voor het 2017 seizoen dat McLaren zijn problemen weet op te lossen en Alonso weer eens mee kan doen voor een overwinning. Ondanks dat ik hem niet de meest sympathieke coureur vind, gun ik het hem wel.

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Na zondag al helemaal, wat is die Verstappen toch een BAAS!! echt heel mooi en ontroerd over wat de brazilliaanse fans riepen tijdens de ceremonie!

Ik weet nog goed dat ik als 18 jarig "jochie" ook heb zitten janken op 1 mei 1994....

Verder vind en gun ik Hulkenberg ook eens een echte top auto, grappige coureur wat mij betreft!

Jorrie vindt dit leuk.
  18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat denk ik ook niet, maar het professionele is er op deze manier wel vanaf.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet niet zeker of dat gejuich van de Brazilianen wel echt voor Max was.. want op dat moment stond Massa namelijk ook op de pitmuur bij het publiek. ;)

Deel Deze Pagina