Goede suggestie, helaas heb ik een tyfus hekel aan die baan..
Wat is toch iedereen gefixeerd op die rare tuninginstelling toen. Net alsof dat de reden was dat die RUF in een keer wel te besturen was, dat is gewoon onzin.
Het was ook echt maar iets van 0.5 graden ofzo. De RUF werd al spontaan een stuk beter te besturen als je de Diff/sper settings aanpaste, maar daar heeft niemand aandacht aan besteed en geeft het op die positieve camber van de voorwielen.
Even serieus. Bij Mechanical Failure AAN, is er een oorzaak nodig om een Failure te krijgen.
Hierbij kun je denken aan:
- Versnellingsbak
- Motorische pech
- plaatwerk / downforce
etc
Deze worden opgewekt door verschillende dingen, zoals schade rijden, overrevven bij te vroeg terugschakelen, schakelen zonder koppeling (als je dit aan hebt staan) etc.
Bij pitsen zat ook altijd al een random iets, zoals de Jammed Wheelnut.
En met Pitsstrategieën is het mogelijk om een heel aantal dingen weer te repareren. Ik vind het niet eens een gek idee om met Schade aan te gaan rijden.
Wat vinden jullie van een safetycar?
Klik om te vergroten...