De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahahahahahahahahahahaha die commentator bij de samenvatting van NOS durft te beweren dat het geen overtreding was :lol: holy shit hoe debiel kan je zijn. Ja Klaassen gaat overdreven liggen, maar je poot voor iemand zetten zonder de bal te raken is een overtreding. Buiten het strafschopgebied en dus gewoon een vrije trap. Onvoorstelbaar dat je dat geen overtreding kan noemen..

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    .

Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Klaassen moment was inderdaad duidelijk een overtreding, bij nader inzien. Ik zag het eerst ook niet goed, bij herhaling wel. Moet zeggen, ben in deze wedstrijd echt wel de Heerenveen man, dat beide ploegen een behoorlijke sterke en actierijke wedstrijd hebben gespeeld. Dit mag van mij wel elke week, ook als een Heerenveen of een Ajax dan eens wat punten laten liggen. Heerlijk spel was het. :)

Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Blij met de comeback maar zover had het nooit mogen komen. Jones vond ik erg zwak zowel bij de 2e als 3e, al staat er bij de laatste ook nog een peleton verdedigers bij. We mogen er weer een week bij tellen, maar lang gaat het niet duren als je zo keept en verdedigt.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Prachtige laatste 10 minuten ... maar gezien de voorgaande 90 minuten was Utrecht toch heer-en-meester in het duel. Heb Feyenoord weinig zien creëren. Feyenoord is ontzettend laks en gemakzuchtig gaan spelen... Maakt allemaal niet uit, maakt het spannend :D

Wees blij dat jullie hier nog Eredivisie voetbal kunnen kijken van jullie clubje. Ik heb met pijn-en-moeite weer naar NAC gekeken en mijn god... m'n ogen doen nu nog zeer. 11e in de Jupiler League. Geen strijd, geen passie. Enige wat ik zie zijn 11 individuen die elkaar niet aanspreken op een foute bal of elkaar motiveren. Meer van "... ach, het zal wel". Je verspilt de eerste periodetitel en gaat dan zo verder. Hier en daar verschijnen de berichten weer dat de trainer moet opstappen. Vraag me eigen altijd af, helpt dat? In mijn ogen weinig ... vooralsnog zie ik NAC dit jaar (en de jaren daarna) niet terugkomen in de top (Eredivisie). Daarvoor is het te wisselvallig en gewoon bar en bar slecht. Heel benieuwd of de supporters na dit jaar nog steeds de club trouw blijven en het stadion vullen. Voel met die mensen mee ... want wat er op de mat gelegd word is echt amateuristisch.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Mooi potje zeg, zat in de skybox maar bij die 3-3 kon ik me echt niet meer inhouden.

Rampage vindt dit leuk.
  7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  9. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Maakt het dat minder erg dan (als het al waar is dat het allemaal 'legaal' is)?

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ja.

Tyrant vindt dit leuk.
  11. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Dus als moord niet strafbaar zou zijn is daar ook niks mis mee?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
  13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je doet nu wel heel erg je best om te trollen|:-

Anyway, wel zien in vanmiddag. Barca moet wel winnen om nu al niet meteen al kansloos te zijn op de titel dus hopelijk wordt het een leuke wedstrijd

14. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Ligt eraan wie het doet, als CR7 per ongeluk iemand vermoord dan kan dat gebeuren maar als Messi dat zou doen dan moet die aan de hoogste boom.

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik bedoel alleen maar te zeggen dat wettelijke strafbepalingen niets zeggen over wat werkelijk goed/fout gedrag is.

Ook al verliest Barca vandaag titel is nooit kansloos: zie vorig seizoen.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lekker boeiend allemaal.. zucht.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat is dan het probleem? Ronaldo bespaart op een legale manier geld, dat is dan toch gewoon goed? Zou denk ik iedereen hier wel doen. En als je daar al een probleem mee zou hebben kun je je beter richten op bijv. Apple die via construcites bijna geen btw betaal en zo miljarden bespaart

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb er ook geen probleem mee. Vond het wel grappig dat die mensen die kritiek hadden op Messi dit nu afdoen met 'het was legaal' terwijl het in principe op hetzelfde neerkomt.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat Messi deed was niet legaal sjaak.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Boeiend.
    Geld weg sluizen als je al zoveel verdiend is belachelijk. Ongeacht wie het is.

Deel Deze Pagina