[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm mijn neefje noemt het gewoon witte piet eigenlijk of paarse piet .Hij ziet Piet meer als een clown qua outfit dan de kleur van zijn gezicht.

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Mijn zoon ziet dat ook zo dat het een clown is, maar een blanke piet tja dat komt natuurlijk ook duf over
    Je ziet toch gewoon dat het iemand zijn buurman is, en niet een clown.

Maar goed over een paar jaar ben ik er gelukkig weer vanaf :+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik raak echt moe van weer hetzelfde verhaal. Stelletje kleuters leven er allemaal op de wereld hoor. Beide partijen mogen wat mij betreft doodvallen met hun racisme en traditie gezeik

Tyrant, MAD 1976 en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarmee ze alleen maar toegeven dat er zoiets is als blanke superioriteit, dat kan niet de bedoeling zijn :+

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    AnubisNefer en RaouLioo vinden dit leuk.
  7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Vond dit ook wel vet om te zien!
    Spysoftware op je gestolen telefoon en alles kunnen volgen wat die persoon uit voert.

Mallakai, Daz en L.A. vinden dit leuk.
  8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, wauw! 8)

Sapfabrikant Healthy People heeft de twijfelachtige eer het Gouden Windei te hebben gewonnen. Het sapje 'blauwe bosbes en framboos' is volgens voedselwaakhond Foodwatch het meest misleidende product van 2016.

Het drankje bestaat volgens Foodwatch vooral uit goedkoop appel- en druivensap en amper uit de beloofde bosbes en framboos. 36 procent van de 24.000 stemmen ging naar het sapje. Volgens Foodwatch zit er in het sap meer suiker dan in cola.

De derde plaats is voor de drinkyoghurt van Optimel 'Griekse stijl' met de smaak honing/walnoot. Volgens Foodwatch bevat het drankje geen Griekse yoghurt, geen honing en ook geen walnoot.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hahaha ik krijg altijd mails van foodwatch; soms best interessant.
    Moet zeggen dat ik de yoghurt belachelijker vind. doordat het griekse stijl heet mag het, maar er zit dus niets in wat erop lijkt.

Persoonlijk vind ik iets bes noemen terwijl dat niet het grootste bestanddeel is niet zo erg. Alleen doordat er fruitsap in zit, zit er ook best veel suiker in en je kunt je afvragen of dat nog wel "healthy" is. Is eigenlijk gewoon juicen

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die yoghurt vind ik idd het ergst.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Wat een drama. Zetels in de Tweede Kamer die als een portal dienen voor anonieme gefrustreerde internet trolls...

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha en alles via referenda. The horror.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh god.

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, nee, nog veel erger: Internet polls op het besloten Geen Peil forum.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan aan mij liggen, maar dat is toch juist minder erg?

fredfenster vindt dit leuk.
  16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    In welk opzicht? Referenda houden over alles zou ridicuul, log, langzaam en duur zijn. Dan is een internet polling natuurlijk efficiënter. Maar een gesloten forum met enkel de GS harde kern... De comments sectie van Geen Stijl is nú al een beerput.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nu haal je twee zaken door elkaar: het geenpeil forum en de mensen die reageren op de stukken van van Geenstijl. Daar zal wellicht overlap in zitten, maar die 1 op 1 vergelijken is mi niet terecht.

Ik weet zelf nog niet wat ik er van moet vinden. Sure je kan zeggen dat het volk echt te weinig verstand heeft van besturen en dat een referendum te weinig nut heeft. Echter dit is wel een andere insteek, je kan, maar hoeft niet, per onderwerp mee beslissen over hoe jij vindt dat jouw partij er in moet zitten. Als je dat goed brengt is dat wellicht helemaal geen slecht idee. En laten we wel wezen, we hebben echt zoveel politici langs zien komen waarvan het niveau onder het vriespunt ligt dat het al snel beter kan.

Voor mij zijn er twee problemen:

1) Er is geen programma. Milieu staat voor mij bijvoorbeeld op 1. Echter dat kan je alleen als individu aangeven.
    2) Veiligheid van het stemmen. De NOS geeft dit ook aan op hun site.

Ik moet de FAQ van ze nog lezen. Aangezien een aantal hier al een sterke mening hebben ga ik er even vanuit dat jullie dat al lang hebben gelezen :+

https://geenpeil.nl/standpunten/

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh ik maakte mij nog niets eens zorgen over de vraag of het volk wel van wanten weet. Maar je haalt precies het knelpunt aan: als je op Geen Peil stemt dan heb je vooraf géén idee wat er namens jou in de Kamer wordt gezegd, want je weet vooraf niet wie nog meer Geen Peil stemt en hoe die op de polls gaan stemmen. Het is net roulette.
    Ze geven aan dat ze gaan weigeren te onderhandelen of akkoorden te sluiten. Geen Peil's interpretatie van democratie is dat de meerderheid altijd gelijk heeft. Maar een democratie is waar je met elkaar in gesprek gaat om tot oplossingen te komen die voor meer mensen ten goede komen. Zo zal de Partij van de Dieren nooit de grootste worden, maar bereiken ze wel e.e.a. door samenwerking. Dat is goed!

Als je dus een sterke mening hebt over bijvoorbeeld duurzaamheid, maar je mede-stemmers hebben dat niet dan tsja... daar zit je dan.
    Dat maakt van dit alles een hele rare constructie voor een partij. Dan hebben Jan Roos en Thierry Baudet de handschoen toch beter opgepakt met hun initiatieven.

Jeetje.

Laatst bewerkt: 5 dec 2016
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Valt me wel op dat rechts beetje aan het versplinteren is?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Buiten het feit dat dat wel aan de hand is atm slaat het echter niet op de oprichting van GeenPeil. Die zijn namelijk verder compleet neutraal aangezien ze geen standpunten hebben.

Deel Deze Pagina