1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanaf 14:00 ofzo weer aan het spelen. Misschien staan je instellingen niet goed in de server browser?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En anders is er in het menu waar je terecht komt als je BF1 opstart ook nog een sneloptie voor een quickmatch van conquest op Giant Shadow.
     
  3. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Tjonge jonge... na de update direct ff wat potjes gespeeld maar dan kom ik toch bij een partij figuren in... volgens mij staan die gasten midden in de woonkamer te kleien als ze nodig moeten want veel IQ zat er niet in. Tanks die vol zitten en niet vooruit gaan... treinen die bij het begin punt blijven staan..

    Goed.. vanavond maar een nieuwe poging als de COD KIDS op bed liggen :p:D
     
    Korkss en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Whahahahaha! :lol: ..willen dus geen seconde gameplay missen!
     
    Korkss vindt dit leuk.
  5. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Snap er niks van,instellingen al veranderd maar geeft elke keer aan geen servers.
     
  6. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Quickmatch werkt ook niet bij mij als ik dat doe,dadelijk ff de xbox maar resetten kijken of dat helpt.

    Edit: Start ik de xbox opnieuw op en nu geeft die opeens aan dat ik een update moet doen bij Battlefield,dacht dat dit automatisch ging |:-
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2016
    Korkss vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Iemand de nieuwe map al gespeeld? Vind hem zelf redelijk oké. Doet mij op de een of andere manier een beetje denken aan Zavod uit BF4. Crossbow is wel kut imo, was een stuk beter geweest als er impact nades in zaten denk ik
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah hij is wel wat meer open dan Zavod. Zeker de push van A en B of E en F naar C en D.
    Vond hem wel oke. Gaat geen klassieker worden en D is een clusterfuck maar verder wel oke.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ben eigenlijk best wel teleurgesteld na de update van gisteren, en dat komt niet omdat ik nog geen toegang heb tot de nieuwe map..

    Het begon al gelijk met een constante crash van de game in het hoofdmenu, NVidia videokaarten hadden al weinig tot geen profijt van DirectX 12 tot nu toe, maar nu lijkt het helemaal niet meer te functioneren. Enfin, dan maar terug naar DirectX 11.
    Eenmaal ingame vervolgens zeer veel screentearing en framedrops waar je misselijk van word, haast onspeelbaar, zeker als je een veel betere performance bent gewend.

    Uiteindelijk ook deze problemen grotendeels weten op te lossen met wat wijzigingen in de instellingen maar de game loopt nu verre van soepel... |:-
    Dit terwijl de videokaart en processor minder zwaar belast lijkt te worden als na de november-patch het geval was. (ergste van alles, resolutie en details verlagen veranderd totaal niets)

    Wel nog ruim twee uur kunnen spelen maar ook qua gameplay zijn mij weinig positieve veranderingen opgevallen. Shotgun range lijkt wel beduidend korter te zijn geworden, goede zaak, maar daarnaast lijken er nu wel meer granaten dan ooit gebruikt te worden! Kan toeval zijn geweest, maar de hoeveelheid granaten (vooral gas) is echt absurd hoog, helemaal nu er ook nog van een afstandje granaten bij geschoten worden met die kruisboog.

    Op wat bugs na was de de game technisch gezien tijdens de release eigenlijk nog op zijn best wanneer ik nu zo even terug denk. 8)
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sniper heaven much. Maar wel eens leuk voor de afwisseling.
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Helemaal eens met je laatste opmerking.
    Rare dingen met deze game. Hij liep bij mij op pc foutloos tijdens de release. Na die novemberpatch constant schokken, reden voor mij om helemaal niet te spelen meer.

    Sinds de patch van gisteren loopt hij wel weer goed. Althans, ik heb alleen die nieuwe map geprobeerd. Het schijnt een map uit de campaign te zijn, maar ik vind hem echt inspiratieloos.
    Net of ze gewoon een leeg weiland hebben gepakt en random wat standaard gebouwtjes hebben neergeflikkerd. Hopelijk is dit geen voorbode voor de rest van de premium-pass.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is geen dlc dat onderdeel is van de Premium pass.

    En ja dit is het level van de vetste singleplayer story in de game :)
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Over die granaten ben ik het wel mee eens. Constant (vooral gas) granaten gespam, nu ook nog met die kruisboog granaten schieten, ze komen uit de lucht vallen, etc. Dat mag wel wat minder ja. De hele tijd dat masker opzetten om vervolgens geen ADS te kunnen gebruiken word ik ook beetje moe van.

    Kan het zijn dat het hipfiren met handguns ook is aangepakt? Heb het idee dat dat niet meer zo makkelijk gaat.
     
  14. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik vind die nieuwe map niet veel,vind het echt zo'n sniper map.Ik vind het persoonlijk de minste map van allemaal.
     
  15. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Rank 100 bereikt met 290 speeluren :thumbs:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2016
    Zumpelvelder, Stefandaman en AntraXxX vinden dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    #nolife.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  17. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Btw het trench fightertje is echt super slecht nu tegen de behemoth. Je kunt nu beter gewoon weer de airship buster gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2016
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Netjes! ..gaat mij niet meer lukken dit jaar. :p
     
    Raafie vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Laatste levels duren dus weer ontzettend lang? Ben nu bijna lvl 80 na 84 uur spelen
     

Deel Deze Pagina