Ben eigenlijk best wel teleurgesteld na de update van gisteren, en dat komt niet omdat ik nog geen toegang heb tot de nieuwe map..
Het begon al gelijk met een constante crash van de game in het hoofdmenu, NVidia videokaarten hadden al weinig tot geen profijt van DirectX 12 tot nu toe, maar nu lijkt het helemaal niet meer te functioneren. Enfin, dan maar terug naar DirectX 11.
Eenmaal ingame vervolgens zeer veel screentearing en framedrops waar je misselijk van word, haast onspeelbaar, zeker als je een veel betere performance bent gewend.
Uiteindelijk ook deze problemen grotendeels weten op te lossen met wat wijzigingen in de instellingen maar de game loopt nu verre van soepel...
Dit terwijl de videokaart en processor minder zwaar belast lijkt te worden als na de november-patch het geval was. (ergste van alles, resolutie en details verlagen veranderd totaal niets)
Wel nog ruim twee uur kunnen spelen maar ook qua gameplay zijn mij weinig positieve veranderingen opgevallen. Shotgun range lijkt wel beduidend korter te zijn geworden, goede zaak, maar daarnaast lijken er nu wel meer granaten dan ooit gebruikt te worden! Kan toeval zijn geweest, maar de hoeveelheid granaten (vooral gas) is echt absurd hoog, helemaal nu er ook nog van een afstandje granaten bij geschoten worden met die kruisboog.
Op wat bugs na was de de game technisch gezien tijdens de release eigenlijk nog op zijn best wanneer ik nu zo even terug denk.
Klik om te vergroten...