1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] PCars BMW 320 TCC – Worldtour!

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 30 sep 2016.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    ;)
    ...........hopelijk niet de goden verzoeken, maar jij zou eens wat vaker op zondag vooraan in de kerk moeten zitten, want die van mij is weer ALIVE!!!!.........combie van de emails van Loyall en het filmpje van Tender. Thanks mannuh!!!.......euh Hokje, had je die xbox al weggegooid????
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Haha nee die is opgestuurd en kreeg gewoon een nieuwe terug


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    na mijn "GREEN SCREEN OF DEATH"........, sjezus wat een benaming,.......nu ff mijn raceverslag.

    BATHURST ik heb genoten,niet alleen van de baan maar ook van het feit dat er eindelijk weer eens een zo goed als volle lobby was!!! Gaaf.(Bijna) overla battles en dan lekker naar de afdaling naar bededen blazen.
    Ondanks het "trainen" op Bathurst en voor mij redelijk goede rondetijden, had ikzelf wat mindere races, was te vaak bij "incidentjes" betrokken waardoor ik door het veld heen terugzakte. No hard feelings naar bepaalde collega coureurs, in mijn optiek niet allemaal grens overschrijdend gedrag..... Wel weer eens met Crooky leuk kunnen battelen.......

    Felicitaties aan Autogespot en Tender, die laatste werd de vorige wedstrijd op Bathrust door mij helemaal zoek gereden.......

    Hoogtepunt voor mij was de start van heat 2......., ik had daar goed zitten opletten :):):) en vervolgens mijn reset midden op de baan en dan in volle vaart 2 paar koplampen in je achteruitkijkspiegel zien aanstormen.....

    Dank aan Kimi voor 85% en 15% dank aan Rossi voor de organisatie!! Vooral zo Doorgaan (uitspreken met engels accent).

    Alle prijsjeswinnaars ook hartelijk gefeliciteerd en veel plezier met de titel.

    Cheers Mannuh!!
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2016
    B Tender, Dave 130R en Kimi NL vinden dit leuk.
  4. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Oh die start dat jij mij tegen mijn voorganger op "beukte", goed opgelet ja
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2016
  5. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    ???? A wacht ff, ik dacht dat jij in de lobby doelde dat ik wellicht te vroeg vertrokken was en dat ik al inhaalde voor de startlijn......ik zie nu pas die enorme beuk met dito gevolgen, maar tijdens de race dat totaal niet in de gaten gehad dat het daarom ging n.a.v. wat jij riep "wat is dit nou AsjemenAU?".....Sorry Dave ik zal het deze cup nooit meer doen <3<3<3....

    http://xboxclips.com/asjemenou75/06bcbc23-4e97-4aac-88dd-28dbeef79f9d
     
    B Tender en Dave 130R vinden dit leuk.
  6. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Hahaha, die laatste zin ook hè

     
    B Tender en asjemenou75 vinden dit leuk.
  7. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Wat ik met mijn Rolo doe ??

    (Bestaat ROlo uberhaupt nog?)

    En als we het dan over de kleuren in de lobbies hebben " hey nou is ie weer rood" .....

     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hij staat erbij Kimi! :)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nu nog in je signature en ik ben helemaal blij! :D
     

Deel Deze Pagina