...........hopelijk niet de goden verzoeken, maar jij zou eens wat vaker op zondag vooraan in de kerk moeten zitten, want die van mij is weer ALIVE!!!!.........combie van de emails van Loyall en het filmpje van Tender. Thanks mannuh!!!.......euh Hokje, had je die xbox al weggegooid????
na mijn "GREEN SCREEN OF DEATH"........, sjezus wat een benaming,.......nu ff mijn raceverslag. BATHURST ik heb genoten,niet alleen van de baan maar ook van het feit dat er eindelijk weer eens een zo goed als volle lobby was!!! Gaaf.(Bijna) overla battles en dan lekker naar de afdaling naar bededen blazen. Ondanks het "trainen" op Bathurst en voor mij redelijk goede rondetijden, had ikzelf wat mindere races, was te vaak bij "incidentjes" betrokken waardoor ik door het veld heen terugzakte. No hard feelings naar bepaalde collega coureurs, in mijn optiek niet allemaal grens overschrijdend gedrag..... Wel weer eens met Crooky leuk kunnen battelen....... Felicitaties aan Autogespot en Tender, die laatste werd de vorige wedstrijd op Bathrust door mij helemaal zoek gereden....... Hoogtepunt voor mij was de start van heat 2......., ik had daar goed zitten opletten en vervolgens mijn reset midden op de baan en dan in volle vaart 2 paar koplampen in je achteruitkijkspiegel zien aanstormen..... Dank aan Kimi voor 85% en 15% dank aan Rossi voor de organisatie!! Vooral zo Doorgaan (uitspreken met engels accent). Alle prijsjeswinnaars ook hartelijk gefeliciteerd en veel plezier met de titel. Cheers Mannuh!!
???? A wacht ff, ik dacht dat jij in de lobby doelde dat ik wellicht te vroeg vertrokken was en dat ik al inhaalde voor de startlijn......ik zie nu pas die enorme beuk met dito gevolgen, maar tijdens de race dat totaal niet in de gaten gehad dat het daarom ging n.a.v. wat jij riep "wat is dit nou AsjemenAU?".....Sorry Dave ik zal het deze cup nooit meer doen .... http://xboxclips.com/asjemenou75/06bcbc23-4e97-4aac-88dd-28dbeef79f9d
Wat ik met mijn Rolo doe ?? (Bestaat ROlo uberhaupt nog?) En als we het dan over de kleuren in de lobbies hebben " hey nou is ie weer rood" .....