De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Tuurlijk, pingel in de laatste minuut. :lol:

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
  3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vind hem eigenlijk wel prima, zo een zaad pot van Ajax, prima pak de punten maar Twente.
    Heb er vrede mee.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Zolang Bosz trainer is bij Ajax moet Feyenoord deze kans echt eens pakken man... Kampioen worden...

Reckuuza en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  5. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Klein probleempje alleen: de trainer van Feyenoord is Giovanni van Bronckhorst.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Die doet het prima ja.

Zeepsop, Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Cerny is het helemaal kwijt, gevalletje Fisher gaat het worden.

Lol uitgeschakeld worden door Cambuur.

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Deksel en neus

Mallakai vindt dit leuk.
  9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Precies ja, dit seizoen nog niks laten zien t.o.v. eind vorig seizoen helaas. Lobje van Boer trouwens net :+. En dat Dijks notabene het meeste balbezit bij Ajax heeft zegt niet veel goeds lol.

Mallakai vindt dit leuk.
  10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Echt he, ach het is maar de beker, maar toch weer een prijs waar je misgrijpt.

Dan maar de EL en de eredivisie winnen :+

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zo net binnen. Met wat wissels moet dit toch recht te trekken zijn?

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kan niet kijken. Gaat een verlenging erin zitten? Vraag mij echt af hoe Ajax 2-0 achter weet te komen tegen fucking Cambuur..

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Verdiende en volledig terechte overwinning.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tsja die kans is er met een B elftal. Zonde.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Schaamtevol. Congrats cambuur. Onbegrijpelijk dat er niet in de rust wordt ingegrepen. Leuke laatste 25 minuten

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Met Jong Ajax B win je hier 1-3. En Jong Ajax A is hier kansloos.

Het was een collectief falen, maar wat heb ik me aan Dijks en Younes geërgerd.

Dijks is normaal gesproken bankzitter, maar ik snap niet dat Younes nog in de basis staat. Speelt al weken als een natte krant. Viel ook dramatisch in.

Ook de jonkies hebben vandaag gefaald.

Alleen Clement (notabene de speler met het minst talent van de grote talenten) vond ik aardig spelen.

Ach ja, als we zondag maar winnen.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Je ziet ook wel welke spelers overbodig worden, een Dijks en met name Tete bakken er helemaal niets van.
    Veltman is slecht maar Dijks en Tete zijn mogelijk nog slechtere backs, hopelijk worden er weer eens goede backs aangetrokken zodat dat niveau wat meer omhoog gaat.

Ook de linksbuiten positie moet echt versterkt worden, als je Younes heb die als een natte krant speelt, maar een jeugdspeler (Cerny) die nog slechter is dan heb je gewoon geen enkele normale voetballer op die positie.

Ajax zit op dit moment even in een negatieve flow, dat kan gebeuren, verder denk ik ook dat zondag Ajax gaat verliezen van PSV...

Denk dat het team op dit moment gewoon op is.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tete vind ik persoonlijk een goeie back alleen brengt hij aanvallend niets, nog minder dan Veltman. Maarja, Tete krijgt ook niet de kans om tien duels op rij te spelen.

We moeten sowieso zeker een linksbuiten halen of een speler voor beide posities.

19. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Afgezien van het feit dat het natuurlijk een schande is om te verliezen van Cambuur, ben ik er niet echt rouwig om. Die jonge gasten worden (terecht overigens) de laatste tijd alleen maar de hemel in geprezen. Zo een tegenvaller is naar mijn mening alleen maar goed voor onze jongens, even weer met beide benen op de grond staan en dat zie ik dan het liefst gebeuren in het Nationale Bekertoernooi. Kans op een prijs minder, jammer maar helaas, maar de 2 belangrijkste competities doen we gewoon nog volop mee.

Prioriteit komende winterstop ligt bij een goede rechtsback. Ik begrijp dat ze bezig zijn met een jongen uit Paraguay, zou positief uit kunnen pakken als je naar Sanchez kijkt. Maar is een gok.
    Daarnaast is een buitenspeler echt een pre. Younes vind ik een topper, maar dit seizoen komt het er helaas niet uit. Jammer, kan gebeuren, maar een stand-in hebben we gewoon niet. Cerny heeft ook laten zien genoeg talent te hebben, maar ook dat komt er niet uit dit seizoen. Ik zou het top vinden als iemand in de categorie Elia gehaald gaat worden. Iemand enig idee of er ergens nog een buitenspeler rondloopt die wellicht interessant is en ook haalbaar is?

20. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Afgezien van het feit dat het natuurlijk een schande is om te verliezen van Cambuur, ben ik er niet echt rouwig om. Die jonge gasten worden (terecht overigens) de laatste tijd alleen maar de hemel in geprezen. Zo een tegenvaller is naar mijn mening alleen maar goed voor onze jongens, even weer met beide benen op de grond staan en dat zie ik dan het liefst gebeuren in het Nationale Bekertoernooi. Kans op een prijs minder, jammer maar helaas, maar de 2 belangrijkste competities doen we gewoon nog volop mee.

Prioriteit komende winterstop ligt bij een goede rechtsback. Ik begrijp dat ze bezig zijn met een jongen uit Paraguay, zou positief uit kunnen pakken als je naar Sanchez kijkt. Maar is een gok.
    Daarnaast is een buitenspeler echt een pre. Younes vind ik een topper, maar dit seizoen komt het er helaas niet uit. Jammer, kan gebeuren, maar een stand-in hebben we gewoon niet. Cerny heeft ook laten zien genoeg talent te hebben, maar ook dat komt er niet uit dit seizoen. Ik zou het top vinden als iemand in de categorie Elia gehaald gaat worden. Iemand enig idee of er ergens nog een buitenspeler rondloopt die wellicht interessant is en ook haalbaar is?

Deel Deze Pagina