1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Titanfall 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 11 apr 2016.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Nu de grain off optie nog zien te vinden :)
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Titanfall 2 in de aanbieding voor 48 uur.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Beste campaign voor een FPS in jaren.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Not, DOOM.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Uitgespeeld en zeker mee eens, echt een toffe shooter is Titanfall 2.
    Weer een game minder van de backlog.
     
    AnubisNefer en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hello Pilots—Jay here. Happy New Year! Last year we said that we were committed to supporting Titanfall 2 for the long haul and this journey began with the release of Angel City’s Most Wanted and we’re just getting started. We have many things in the works for Titanfall 2 players in 2017 and today we’re excited to reveal what’s next.

    In our next content drop coming soon, we’ll be introducing a brand-new mode called Live Fire: a lightning fast 6v6 Pilot only mode that brings competitive, close quarter combat to the forefront. A round-based best of 5 mode with no respawns, you will have one minute to eliminate the opposing team in order to win the round. You can also win the round if your team is holding the neutral flag when the round timer ends. It’s fast, frantic, and sure to help hone those teamwork and mobility skills. We’re also introducing two brand new maps designed specifically for Live Fire: Stacks and Meadow. Playable only in the Live Fire playlist, these two maps are tight, enclosed death boxes designed specifically for the fast-paced, intense nature of the mode.

    [​IMG][​IMG]

    In addition to Live Fire and the two new dedicated maps for that mode, we’re also going to be introducing a brand-new Coliseum map called Columns, as well as another Pilot execution (wait until you see this one!), and multiple new Commander intros for each Faction. We’ll have more details on when you’ll be getting your hands on this soon and everything in this update will be free for all Titanfall 2 players.

    We’ve also been working on a significant update to our playlist interface. We agree with much of the feedback that having game modes split between two screens is not an ideal user experience. The team has been working to introduce a brand new interface for the next content drop on consoles and possibly a bit earlier on PC so we can test it out. Below you can check out our work in progress to give you an idea how it will change.

    Our goal is to allow players to create their own ‘mixtapes’ and choose which modes they want to be matched in. Would you like to match in just Attrition, Amped Hardpoint, and Last Titan Standing? Simply select the modes you want and hit play. We’ll talk more about this and more in the coming weeks.

    [​IMG]

    Everything else is still highly classified, but hopefully you are starting to get a sense at how we’re planning to support Titanfall 2 post-launch. Soon we will reveal our roadmap for the next couple months that will have more maps [including remasters of more maps from Titanfall], weapons, modes, and more.
     
    straathond, Nol en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    *bump*

    Na alle positieve reacties ook met de SP campaign begonnen van TF2. Speelt lekker weg! Ik vond de campaign van COD:IW die ik onlangs heb gespeeld niet onaardig, maar dit is toch wel een stukje leuker. Bestuurt lekker en voelt persoonlijker aan (COD is en blijft Michael Bay bombastisch). COD heeft iets scherpere textures en je tegenstanders reageren beter op verwondingen (meer animaties), maar TF2 vind ik soepeler spelen. Geen enkel moment heb ik het gevoel gehad niet 100% controle te hebben over mijn karakter. Zelfs de wall running moves gaan me redelijk goed af, iets wat ik totaal niet gewend ben in een FPS. :thumbs:
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tf2: super toffe campaign! Heb me er oprecht mee vermaakt. :thumbs: Deed me bij vlagen aan Oni denken, een oudere shooter op de Pc, met veel on foot combat afgewisseld met giant mech combat.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    [​IMG]
     
    B Tender en allstyles vinden dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met de release van bf1 raakte tf2 beetje ondergesneeuwd voor me... Maar wil hem nu alsnog een serieuze kans geven! Tf1 helemaal grijs gespeeld :):)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmmm, plezier was van korte duur (connection to server timed out)

    4 á 5 potjes gedaan... En elke potje eindigde abrupt met onderstaande melding. Soms midden in het potje, soms in de end-game, en soms nét als het potje helemaal afgelopen was, maar elk potje kwam het dus terug.
    [​IMG]

    Tussentijds m'n xbox een keer gerestart (niet 'hard', maar m'n Xbox staat niet op energy-saving) en m'n NAT geckeckt (OPEN).. Raar, bij geen enkele game connectiviteits-issues, maar hier dus eigenlijk vanaf het begin slecht nu..:oops:

    Iemand met dezelfde ervaring hier.. En belangrijker.. Wellicht een oplossing? :rolleyes:

    Het spel zelf speelde heerlijk, snel (sneller dan TF1?) en vloeiend zoals ik van TF1 gewend was, maar dit haalt de glans er natuurlijk heel snel vanaf.
     
  12. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik had het een tijdje met de eerste Titanfall, maar dan was het ook het geval dat ik daarna helemaal niet meer met de servers kon connecten. Ik had toen ook gewoon open NAT en had geen idee wat er mis was. Een hele tijd later toen ik het voor de grap nog eens opstarte (zal wel circa een later jaar zijn geweest) had ik er geen problemen mee.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  14. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij juist precies andersom, heb bf1 nog bijna niet aangeraakt. TF1 vond ik niet zo, maar deel 2 is zeer fijn, de SP maar ook de MP. Ik gebruik haast alleen de shotgun en smart pistol en de titan zet ik in guard mode maar ik ga er niet inzitten :p
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus. Xbox One X krijgt ook een update voor deze game. Maar dit is wel bizar.

    "When it comes to X1X it means there are times it'll render at higher than 4K and then downsample to whatever resolution the X1X is outputting to. Its is truly glorious on a 4K display. This quote will come back to haunt me, I'm sure, but there were times on Wargames last time I was testing where it was rendering at ~3200p (6K?) internally. The internal render resolution is dictated by the GPU load, so obviously there are no guarantees as to how often it renders at particular resolutions, but essentially we're using 100% GPU all the time."
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoop dat de hardware, GPU en vooral de koeling van de X1X goed aan tests zijn onderworpen. :+ Wel sowieso leuk voor je stroomrekening trouwens. 8)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaporchamber gaat hard vapen. :p
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Beetje jammer van de moeite die ze nemen. Ga er niet van uit dat er meer dan een handvol mensen dit straks op de One X gaan spelen :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, wel goede hardware stresstest zo. Dat wel. :)
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Uitgespeeld. Wat een heerlijke game is dit zeg _O_
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina