Uitgespeeld en zeker mee eens, echt een toffe shooter is Titanfall 2. Weer een game minder van de backlog.
Hello Pilots—Jay here. Happy New Year! Last year we said that we were committed to supporting Titanfall 2 for the long haul and this journey began with the release of Angel City’s Most Wanted and we’re just getting started. We have many things in the works for Titanfall 2 players in 2017 and today we’re excited to reveal what’s next. In our next content drop coming soon, we’ll be introducing a brand-new mode called Live Fire: a lightning fast 6v6 Pilot only mode that brings competitive, close quarter combat to the forefront. A round-based best of 5 mode with no respawns, you will have one minute to eliminate the opposing team in order to win the round. You can also win the round if your team is holding the neutral flag when the round timer ends. It’s fast, frantic, and sure to help hone those teamwork and mobility skills. We’re also introducing two brand new maps designed specifically for Live Fire: Stacks and Meadow. Playable only in the Live Fire playlist, these two maps are tight, enclosed death boxes designed specifically for the fast-paced, intense nature of the mode. In addition to Live Fire and the two new dedicated maps for that mode, we’re also going to be introducing a brand-new Coliseum map called Columns, as well as another Pilot execution (wait until you see this one!), and multiple new Commander intros for each Faction. We’ll have more details on when you’ll be getting your hands on this soon and everything in this update will be free for all Titanfall 2 players. We’ve also been working on a significant update to our playlist interface. We agree with much of the feedback that having game modes split between two screens is not an ideal user experience. The team has been working to introduce a brand new interface for the next content drop on consoles and possibly a bit earlier on PC so we can test it out. Below you can check out our work in progress to give you an idea how it will change. Our goal is to allow players to create their own ‘mixtapes’ and choose which modes they want to be matched in. Would you like to match in just Attrition, Amped Hardpoint, and Last Titan Standing? Simply select the modes you want and hit play. We’ll talk more about this and more in the coming weeks. Everything else is still highly classified, but hopefully you are starting to get a sense at how we’re planning to support Titanfall 2 post-launch. Soon we will reveal our roadmap for the next couple months that will have more maps [including remasters of more maps from Titanfall], weapons, modes, and more.
*bump* Na alle positieve reacties ook met de SP campaign begonnen van TF2. Speelt lekker weg! Ik vond de campaign van COD:IW die ik onlangs heb gespeeld niet onaardig, maar dit is toch wel een stukje leuker. Bestuurt lekker en voelt persoonlijker aan (COD is en blijft Michael Bay bombastisch). COD heeft iets scherpere textures en je tegenstanders reageren beter op verwondingen (meer animaties), maar TF2 vind ik soepeler spelen. Geen enkel moment heb ik het gevoel gehad niet 100% controle te hebben over mijn karakter. Zelfs de wall running moves gaan me redelijk goed af, iets wat ik totaal niet gewend ben in een FPS.
Tf2: super toffe campaign! Heb me er oprecht mee vermaakt. Deed me bij vlagen aan Oni denken, een oudere shooter op de Pc, met veel on foot combat afgewisseld met giant mech combat.
Met de release van bf1 raakte tf2 beetje ondergesneeuwd voor me... Maar wil hem nu alsnog een serieuze kans geven! Tf1 helemaal grijs gespeeld
Hmmm, plezier was van korte duur (connection to server timed out) 4 á 5 potjes gedaan... En elke potje eindigde abrupt met onderstaande melding. Soms midden in het potje, soms in de end-game, en soms nét als het potje helemaal afgelopen was, maar elk potje kwam het dus terug. Tussentijds m'n xbox een keer gerestart (niet 'hard', maar m'n Xbox staat niet op energy-saving) en m'n NAT geckeckt (OPEN).. Raar, bij geen enkele game connectiviteits-issues, maar hier dus eigenlijk vanaf het begin slecht nu.. Iemand met dezelfde ervaring hier.. En belangrijker.. Wellicht een oplossing? Het spel zelf speelde heerlijk, snel (sneller dan TF1?) en vloeiend zoals ik van TF1 gewend was, maar dit haalt de glans er natuurlijk heel snel vanaf.
Ik had het een tijdje met de eerste Titanfall, maar dan was het ook het geval dat ik daarna helemaal niet meer met de servers kon connecten. Ik had toen ook gewoon open NAT en had geen idee wat er mis was. Een hele tijd later toen ik het voor de grap nog eens opstarte (zal wel circa een later jaar zijn geweest) had ik er geen problemen mee.
Origin sale €23,99 (pc) https://www.origin.com/nld/en-us/st...&utm_medium=social&cid=30042&ts=1488460255008
Bij mij juist precies andersom, heb bf1 nog bijna niet aangeraakt. TF1 vond ik niet zo, maar deel 2 is zeer fijn, de SP maar ook de MP. Ik gebruik haast alleen de shotgun en smart pistol en de titan zet ik in guard mode maar ik ga er niet inzitten
Jezus. Xbox One X krijgt ook een update voor deze game. Maar dit is wel bizar. "When it comes to X1X it means there are times it'll render at higher than 4K and then downsample to whatever resolution the X1X is outputting to. Its is truly glorious on a 4K display. This quote will come back to haunt me, I'm sure, but there were times on Wargames last time I was testing where it was rendering at ~3200p (6K?) internally. The internal render resolution is dictated by the GPU load, so obviously there are no guarantees as to how often it renders at particular resolutions, but essentially we're using 100% GPU all the time."
Ik hoop dat de hardware, GPU en vooral de koeling van de X1X goed aan tests zijn onderworpen. Wel sowieso leuk voor je stroomrekening trouwens.
Beetje jammer van de moeite die ze nemen. Ga er niet van uit dat er meer dan een handvol mensen dit straks op de One X gaan spelen