Begrijpelijk.. heb zelf een ontzettend soepele playtrough gehad dus weinig frustratie hier. De enige tip die ik kan geven is... vecht niet met de camera, buff de snelheid iets omhoog en laat de camera zijn (half) werk doen, dat scheelt weer een stuk geworstel met controls. Het klimmen is idd iffy. Maar Trico word toegankelijker wanneer je hem vaker knuffelt en eten geeft.
Ik denk dat wanneer je de game accepteert voor wat het is en doet dat de frustraties dan minder worden, in mijn geval dan. Het speelt als een PS2 game en dat kan nogal stroef aanvoelen.. maar eenmaal geaccepteerd dan krijg je veel meer feeling met de game zelf. Had hetzelfde met Ico en nu met SOTC.
Maak de game af, doe het voor Trico, het verhaal en ervaring zijn enorm de moeite waard en uniek.
Het word beter en beter tot aan het einde toe.
Mocht je helemaal niets met Trico hebben... Dunno, denk dat je dan beter kan stoppen en de game verkopen.
Hoop dat het oppakt voor je gap (y)
Exact. Vooral het eerste kwart heb je te maken met een stubborn animal. Alles in de game moet wennen, de controls, camera, ai, main car, Trico, Trico aan main car, main car aan Trico etc etc etc. Maar al verder komend valt het al meer samen.
Ik heb vele male meer en hogere frustraties gehad met het besturen + combat van Gerald in TW3 dan deze game. Eenmaal gewend heb ik de game afgemaakt inclusief HoS DLC.
Voor mij is Gerald het gene geweest dat TW3 flink minder leuk maakte dus ik begrijp de kritieken in het algemeen op TLG zeker wel.
Maar acceptatie kan leiden tot een veel leukere ervaring naar mijn beleving.
Laatst bewerkt: 6 jan 2017
allstyles vindt dit leuk.