Tof principe inderdaad maar heeft de SMLE dan niet heel veel voordeel vanwege de gunstige sweet spot? Ik ben sowieso geen fan van dat hele sweet spot gedoe. Sniperen moet wat mij betreft om het maken van headshots gaan niet om het zoeken van de juiste afstand.
Echte Long range acties ben ik nog bijna niet tegen gekomen in de Custom Maps. Op Mount Grappa (of hoe heet die berg) wel eens van een afstand gesniped, maar dat was volgens mij meer geluk als kunde, aangezien daar vaak een 2 of 3tal schoten aan vooraf gingen. Op de andere mappen was het vooral veel close range en dat vind ik super tof met de rifles.
Ja klopt en daarom heeft een ideale sweet spot voor die afstand. Die ligt op 75 meter ofzo. Zelfs in normale modi maak je veel kills met een iron sight SMLE.
Volgens battlefieldtracker zit ik bij de top 3% qua SPM met de Medic. (850) Erm, wat doen al die andere medics in vredesnaam?
Ik wist trouwens niet dat het alleen maar sniper rifles waren. Ik vind de potjes echt veel spannender en langer duren. Je vecht ook veel langer voor een vlag en je team speelt ook vaak goed samen.
Ook mijn ervaring inderdaad. Was in 2 potjes squadleader en iedereen luisterde ook echt en ging er voor. Was ook een super spannend potje met het grooste verschil in captures van rond de 30 punten.
Ik vind het nog altijd verschrikkelijk irritant om door iemand op een paard gedood te worden. Op een afstand van 5 meter zijn ze al dodelijk, al lig je plat op de grond, ...
Ook met de knife-animatie. Dat automatisme is echt verschrikkelijk. Gewoon op die knop rammen als je dicht bij elkaar staat en hopen op het beste. Vaak besef ik het ook te laat.
Hoezo automatisme? Er zijn toch verschillende melee wapens met verschillende damage waardes. Als jij 1 keer iemand raakt van voren met een combat knife dan zal je hem niet in 1 keer killen. Iemand die de sawtooth gebruikt heeft een grotere kans jou te killen. Zelf vind ik btw de bayonet charge echt broken. Vaak lijkt het alsof iemand de charge vanaf 1 meter voor je inzet.
Al die tijd uitgeleefd naar Martini Henry wapen, classic 10 scout.. blijkt het een wapen te zijn zonder scope. En maar 1 kogel. En door de update niet eens meer 1-shot-1-kill. Wat een teleurstelling. Ik wil zoomen als scout, anders pak ik wel medic ofzo.
Als je er al die tijd naar hebt uitgeleefd hoe kan het dan dat je niet weet wat voor een wapen het is Maar is nog steeds een beest van een wapen.
Dat klopt, ik heb er gisteravond nog even mee gespeeld. Alleen dat geluid is al heerlijk. Bovendien bied deze gun een andere ervaring als de andere sniperrifles. Dat kan BF1 wel gebruiken want verder vind ik het nogal een eenheidsworst qua wapens. Dat is zo qua looks maar in veel gevallen is de sweetspot de grootste onderscheidende factor. Dat breekt me na een tijd spelen wel op moet ik zeggen.
Wat bedoel je precies? Draait hij op jouw pc niet lekker of wat is de reden? Ik heb hem op pc, en een tijdje terug had ik hem ook gekocht voor PS4 (pro). Tot mijn spijt digitaal.. Ik heb mijn PS4 namelijk inmiddels weer verkocht omdat ik hem toch niet gebruikte. Ik dacht dat ik een console in huis miste, maar dat was niet zo. Op de PS4 Pro draait hij opzich wel goed. 55-60fps haalt hij makkelijk. PS4/PS4Slim volgens mij rond de 40? Ook merk je het verschil met pc dat de speelstijl op console soms wat chaos kan zijn. Op PC kun je veel sneller en makkelijker aimen, dus waar je op pc soms wat rustiger en tactischer moet spelen om te overleven, kun je op console wat meer 'lay back' gamen en overal op af rennen met auto aim. Ik hou er niet van dat je op console minder snel kunt reageren op bepaalde situaties. Maar beide systemen hebben voor- en nadelen. Maar op beide systemen is de game zeker 'leuk' om op je vraag terug te komen. Het is gewoon een kwestie van voorkeur voor systeem.