[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Tof principe inderdaad maar heeft de SMLE dan niet heel veel voordeel vanwege de gunstige sweet spot? Ik ben sowieso geen fan van dat hele sweet spot gedoe. Sniperen moet wat mij betreft om het maken van headshots gaan niet om het zoeken van de juiste afstand.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Echte Long range acties ben ik nog bijna niet tegen gekomen in de Custom Maps. Op Mount Grappa (of hoe heet die berg) wel eens van een afstand gesniped, maar dat was volgens mij meer geluk als kunde, aangezien daar vaak een 2 of 3tal schoten aan vooraf gingen. Op de andere mappen was het vooral veel close range en dat vind ik super tof met de rifles.
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja klopt en daarom heeft een ideale sweet spot voor die afstand. Die ligt op 75 meter ofzo. Zelfs in normale modi maak je veel kills met een iron sight SMLE.
     
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Heb m ook maar voor de pc gekocht. Vanavond eens kijken :cool:
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgens battlefieldtracker zit ik bij de top 3% qua SPM met de Medic. (850)

    Erm, wat doen al die andere medics in vredesnaam? :D
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wist trouwens niet dat het alleen maar sniper rifles waren. Ik vind de potjes echt veel spannender en langer duren. Je vecht ook veel langer voor een vlag en je team speelt ook vaak goed samen.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ook mijn ervaring inderdaad. Was in 2 potjes squadleader en iedereen luisterde ook echt en ging er voor.
    Was ook een super spannend potje met het grooste verschil in captures van rond de 30 punten.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Ja ging gisteren lekker een paar potjes.
    Jij ook dus volgende keer maar teamup doen.:cool:
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Raafie vindt dit leuk.
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het nog altijd verschrikkelijk irritant om door iemand op een paard gedood te worden. Op een afstand van 5 meter zijn ze al dodelijk, al lig je plat op de grond, ...
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ook met de knife-animatie. Dat automatisme is echt verschrikkelijk. Gewoon op die knop rammen als je dicht bij elkaar staat en hopen op het beste. Vaak besef ik het ook te laat.
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Hoezo automatisme? :p Er zijn toch verschillende melee wapens met verschillende damage waardes. Als jij 1 keer iemand raakt van voren met een combat knife dan zal je hem niet in 1 keer killen. Iemand die de sawtooth gebruikt heeft een grotere kans jou te killen. Zelf vind ik btw de bayonet charge echt broken. Vaak lijkt het alsof iemand de charge vanaf 1 meter voor je inzet.

     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Al die tijd uitgeleefd naar Martini Henry wapen, classic 10 scout.. blijkt het een wapen te zijn zonder scope. En maar 1 kogel. En door de update niet eens meer 1-shot-1-kill. Wat een teleurstelling. Ik wil zoomen als scout, anders pak ik wel medic ofzo.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is nog steeds one shot kill. Heeft een sweet spot zoals andere snipers.
     
  17. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Is BF1 beetje leuk op de PS4? ik speel het zelf op PC.
     
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Als je er al die tijd naar hebt uitgeleefd hoe kan het dan dat je niet weet wat voor een wapen het is :+ Maar is nog steeds een beest van een wapen.
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat klopt, ik heb er gisteravond nog even mee gespeeld. Alleen dat geluid is al heerlijk. Bovendien bied deze gun een andere ervaring als de andere sniperrifles. Dat kan BF1 wel gebruiken want verder vind ik het nogal een eenheidsworst qua wapens. Dat is zo qua looks maar in veel gevallen is de sweetspot de grootste onderscheidende factor. Dat breekt me na een tijd spelen wel op moet ik zeggen.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Wat bedoel je precies? Draait hij op jouw pc niet lekker of wat is de reden? Ik heb hem op pc, en een tijdje terug had ik hem ook gekocht voor PS4 (pro). Tot mijn spijt digitaal.. Ik heb mijn PS4 namelijk inmiddels weer verkocht omdat ik hem toch niet gebruikte. Ik dacht dat ik een console in huis miste, maar dat was niet zo.

    Op de PS4 Pro draait hij opzich wel goed. 55-60fps haalt hij makkelijk. PS4/PS4Slim volgens mij rond de 40? Ook merk je het verschil met pc dat de speelstijl op console soms wat chaos kan zijn. Op PC kun je veel sneller en makkelijker aimen, dus waar je op pc soms wat rustiger en tactischer moet spelen om te overleven, kun je op console wat meer 'lay back' gamen en overal op af rennen met auto aim. Ik hou er niet van dat je op console minder snel kunt reageren op bepaalde situaties. Maar beide systemen hebben voor- en nadelen.

    Maar op beide systemen is de game zeker 'leuk' om op je vraag terug te komen. Het is gewoon een kwestie van voorkeur voor systeem.
     

Deel Deze Pagina