1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Welke speelstijl? Een speelstijl bij Ajax? Sorry ... maar die is er al een poos niet.
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Juist wel, maar niet iedere speler is daar toe in staat

    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En daar moeten al die nieuwkomers dus aan wennen :)
    Ik snap het beleid wel
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ziyech is een topper voor Ajax, maar las net weer iets waar ik de kriebels van krijg, meneer had er geen zin meer in bij Twente aan het begin van het seizoen en hoefde dus niet meer mee te verdedigen.
    Mentaliteitje hoor.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha ja, één van z'n eerste interviews in Amsterdam. Prachtig. Kreeg een vraag m.b.t. niet hoeven meeverdedigen bij Twente.. Tjsa, aan begin van het seizoen had ik er gewoon geen zin meer in. :lol: Hopelijk mogen we dat nog vaak meemaken.

    Topaankoop die Ajax meteen een klasse beter maakt. Als het Ajax lukt om na de interlandperiode beter in vorm te raken is het favoriet nummer één in mijn ogen.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Bosz Ajax aan het voetballen krijgt heb je in principe een behoorlijk goed team

    Younes - Dolberg/ Cassiera - Traore
    Ziyech - Klaassen
    Riedewald / Bazoer
    Dijks - Sanchez / Riedewald - Veltman - Tete
    Krul
     
    AntraXxX, Mallakai en Killamonkey vinden dit leuk.
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Beste team van de Eredivisie, meen ik oprecht. Zal vooral aan gaan komen op vorm en tactiek dus.
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Vooral erg veel scorend vermogen. Zowel vooraan als op het middenveld.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet ik nog maar eerst eens zien.Klaassen pikt wel weer gewoon zijn goals mee dus dat zit wel goed maar van Ziyech moet ik het eerst nog zien.Bij Twente stak hij er met kop en schouders boven uit dus logisch dat er veel assists/goals van hem zijn gekomen.Bij Ajax zal het wel wat minder worden in dat opzicht. Younes heeft er vorig seizoen toch ook niet al te veel gemaakt? Dolberg/Casseira kan niemand goed voorspellen denk ik.

    Als het team goed gaan draaien moet scorend vermogen idd geen probleem zijn maar wil het nog wel eerst zien.Zie PSV op het moment nog wel steeds als de ploeg met de betere spelers
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    PSV loopt voor geen meter voorin, maar het middenveld en de verdediging zijn aardig stabiel. Betere spelers ben ik het niet mee eens.

    Younes Dolberg Traoré
    Locadia Luuk Narsingh

    Voorhoede als geheel: gelijkwaardig.
    Individueel:
    Younes en Traoré > Locadia en Narsingh
    Dolberg < Luuk (los van slechte vorm)

    Hendrix Guardado Pröpper
    Ziyech Bazoer Klaassen (mits het zo wordt)

    Middenveld als geheel: gelijkwaardig (PSV wellicht stabieler maar heel veel minder scorend vermogen)
    Individueel:
    Ziyech > Hendrix
    Bazoer < Guardado
    Klaassen =/< Pröpper

    Willems Moreno Isimat Arias
    Dijks Riedewald Veltman Tete

    Verdediging als geheel: gelijkwaardig.
    Individueel:
    Dijks = Willems (in potentie ongetwijfeld beter maar komt er sinds blessure niet uit)
    Riedewald (als cv) < Moreno
    Veltman > Isimat
    Tete (verdedigend stuk beter) = Arias (aanvallend stuk beter)

    Zoet
    Krul

    Krul moet zich nog maar bewijzen, Zoet heeft zich geweldig ontwikkeld.
     
    Cookie vindt dit leuk.
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    David Neres voor 15 miljoen naar Ajax. Ziet er goed uit wat ik zo snel kon vinden van hem, maar of hij 15 miljoen waard is... Kereltje is ook pas 19 en komt uit een heel andere cultuur/taal dus zal wss niet direct de versterking zijn waar ik op gehoopt had. Niettemin leuk dat Marc een keer echt de portemonnee trekt :+ Snap alleen niet hoe het zit met die 80% eigenaar!? 20% doorverkoop percentage voor Sao Paolo of zoiets?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk dat 20% bij zijn zaakwaarnemer ligt (zoals gebruikelijk in dit soort landen) en dat Ajax dan idd die 20% weer moet afstaan bij een doorverkoop

    Vind trouwens 15 miljoen onbenullig veel om als Ajax zijnde voor een jonkie te betalen. Ken de speler helemaal niet dus misschien is hij het wel dubbel en dwars waard maar het blijft toch wel een dure gok imo
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wordt de portemonnee een keer getrokken is het weer niet in orde. Ja het is een gok. Maar dit zijn tegenwoordig de bedragen die je moet betalen voor international talent.
    Anders blijf je shoppen bij Heracles of VVV

    Ik vind het prima en hoop dat het goed uitpakt. Verdient Marc ook wel een keer
     
    Killamonkey en AntraXxX vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Kut, had net een nieuwsbericht van FOX in het andere voetbaltopic gepost. :lol:
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Balen, maar 15 uur te laat!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Hehehe, kijk ook meestal alleen in het andere topic omdat dat wat actiever is. :)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Snap eigenlijk niet echt waarom we niet gewoon één centraal voetbaltopic hebben. Overigens moet ik het maar zien met Neres. Qua videos vond ik hem erg onrustig en egoïstisch ogen. Maar als deze speler door drie scouts, inclusief die Veldmate die van Groningen kwam, zeer talentvol wordt bevonden dan moet hij wel wat kunnen. We gaan het zien. In ieder geval een fijne tropische verrassing en Marc is niet bang om met geld te smijten, de prijzen stijgen immers steeds meer.
     

Deel Deze Pagina