Ik leg @L.A. uit waarom ik die cover niet grensoverschrijdend vind en dat ik daarom verbaasd ben over de bestempeling als ongepast. Ik snap niet goed wat ik daarmee zou omdraaien? Wat had ik nog meer moeten uitleggen dan?
En als er zoals nu een discussie(tje) ontstaat waarin de ene het ongepast en de ander niet, dan is als het goed is het doel om te achterhalen waar de waarheid ligt. Als die waarheid feitelijk is, dan is die helder aan te tonen. Bijvoorbeeld als blijkt dat @Kevf of ik de afbeelding onjuist interpreteert, zouden we ons standpunt moeten herzien op basis de werkelijke betekenis van de prent.
Als het 'een kwestie van smaak' is, dan kan men met argumenten proberen elkaar van het eigen gelijk te overtuigen. Bijvoorbeeld als onze invulling van ongepast verschilt (dus niet semantische invulling, maar een euh... morele invulling ofzo), dan kunnen we elkaar laten zien waarom en waar we welke grenzen zien. Daarin is echter niet echt een feitelijke waarheid te herkennen.
Snap ik het dan trouwens, of haal ik meningen en feiten door elkaar? Want ik begrijp niet helemaal hoe je dat bedoelt
Misschien ben ik stoned ofzo, of wacht, ik ben definitely stoned :') maar euh, waar doe ik het voorkomen als zou jij of @Kevf die boodschap walgelijk vinden? Ik zie het niet
Ik bedoelde met heilig huisje niet de persvrijheid, maar het presidentsambt. Maar waarom vind je het ongepast dan?
Ja, of ik over zou willen gaan tot verbieden durf ik me nog niet zo stellig over uit te spreken, maar ongepast is die zeker ook in mijn straatje. Echt, wat dachten ze :')
Ik vond trouwens rondom zijn verkiezingszege en inauguratie de publieke statements van een aantal regeringshoofden (en regeerders) erg storend (lees: ongepast, maar - pun intended huehuehue - ik word inmiddels een beetje onpasselijk van dat woord). In plaats felicitaties kwam er gebitch, terwijl die man nog niet eens aan het regeren was. Bizar.
Laatst bewerkt: 7 feb 2017